Krzynek30 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Witam, Panowie mam problem, a mianowicie czy w a4 1.8 adr jak włączycie zapłon to słychac pompe paliwa? Pytam gdyz u mnie pompa podaje paliwo dopiero jak zaczyna kręcic silnikiem, i sa małe problemy z uruchomieniem silnika potrafi zapalić na chwile i zgasnąć (nie wina immo). Chodzi mi głównie o tych którzy mają a4 przedliftem, czytałem ze starsze a4 tak miały i chcc sie upewnić czy tak ma czy szukać usterki... Z góry dzieki za pomoc czekam na odpowiedzi Pozdrawiam
rhinbac Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 W starszych modelach pompa zaczyna podawac dopiero w momencie startu silnika. Dobrze było by go podłaczyć pod vaga napewno by naprowadził na usterke.
Krzynek30 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 no właśnie vag nic nie pokazuje.... wymienilem pompe paliwa bo mi się zatarła może za słaba jakaś?
rhinbac Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Zeby ja wykluczyć trzeba by spr. jakie cisnienie podaje przy kreceniu, niech ktos madrzejszy sie jeszcze wypowie bo ja to wiem tyle co tu na forum napisali chyba kolega musiał na oparach czesto latac skoro mowa o zatarciu.
Krzynek30 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 az tak to nie ale rezerwa kilka razy sie zapaliła hehe
wojtek79 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tak jak napisał rhinbac, sprawdź ciśnienie paliwa. Kiedyś mierzyłem u siebie i wyszło 3,5 bar z podciśnieniem, a po zdjęciu wężyka od podciśnienia 4 bary. Potwierdzam że pompa zaczyna pracować dopiero jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem.
ARAS920 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 W tych modelach pompa podaje paliwo podczas "kręcenia rozrusznikiem". W jakim stanie są przewody i świece?
Krzynek30 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 W tych modelach pompa podaje paliwo podczas "kręcenia rozrusznikiem". W jakim stanie są przewody i świece? przewody maja pół roku a świece nowe
Oral Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 U mnie w 1.8 ADR jest to samo rocznik 95. Odpala normalnie. Próbowałem przekaźnikiem podawać sam paliwo i niczego to nie zmienia . Wg mnie starsze tak mają. Z odpalaniem to pomogło wyczyszczenie przepustnicy, odmy, przepływki, i adaptacja . Jest też pewien schemat jak sprawdzać czy układ sterujący wtryskiem poprawnie daje sygnał na przekaźnik paliwa. U mnie nie zgadza się właśnie to, że nie mam sygnału po przekręceniu stacyjki na zapłon. Serwisówka twierdzi że sterownik motronic ( czy jak się nazywa ) jest do wymiany ale nie ruszałem go.
Fenrir Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Masz LPG tak? Nie przypadkiem 2 generacji? Tak jak koledzy piszą to normalne że podaje paliwo w momencie rozruchu. A to że tak odpala może być winą instalacji. Mam u siebie to samo, już nawet nie próbuję nic z tym zrobić bo wszystko wskazuje na instalację. Jak jeżdżę dłuższy czas na benzynie i nie włączam LPG to odpala normalnie. Najgorzej jest jak gaszę go na gazie. Odpala albo po jakiś 3 sekundach kręcenia, albo odpala i gaśnie, za drugim razem odpala ale też rzadko od razu.
Oral Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Ten problem rozwiązałem że gaszę na PB . ostatnie 100m na PB lecę i odpalam zawsze dobrze . Edytowane 28 Grudnia 2014 przez Oral
Fenrir Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Pisałem bardziej do Krzynek30 ale u Ciebie pewnie było to samo. Wina instalacji LPG. Edytowane 29 Grudnia 2014 przez Fenrir
Krzynek30 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2014 Pisałem bardziej do Krzynek30 ale u Ciebie pewnie było to samo. Wina instalacji LPG. instalacje lpg mam nowa sam zakładałem w tamtym roku bo miałem zwykłą podfiltrówkę i sekwencję założyłem.... ten problem chyba się nasilił od wymiany pompy paliwa od tamtej pory dłużej kręci, ale teraz ostatnie kilka dni to wogóle porażka po przestanej nocy odpala wogóle przy 4 próbie uruchomienia ,jak jest ciepła to super pali nie zaleznie czy zostanie na lpg czy pb, nie wiem czy ta pompa nie jest za słaba czy cos... a nie wiecie czy da sie przerobić zeby po kluczyku podawała paliwo pompa? no i mam wrażenie że jakby słabsze przyśpieszenie ma
wojtek79 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Wygląda na to że masz nieszczelny elektrozawór przy reduktorze gazu lub nieszczelne wtryskiwacze. Jak auto długo stoi to gaz przez nieszczelności wpływa do kolektora ssącego. Przy odpalaniu do cylindra leci wtedy benzyna i zamiast powietrza - gaz który zalega w kolektorze. Dopiero jak pokręcisz trochę i przedmuchasz kolektor to auto zapala. Ciepły odpala dobrze bo jest mało czasu żeby gazu napłynęło. Zakręć zawór przy butli i wypal gaz z układu, niech się silnik się przełączy na benzynę, wtedy zgaś i zostaw a na drugi dzień powinieneś odpalić normalnie za pierwszym razem.
Krzynek30 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2015 A może ktoś z was się oriemtuje i wie czy da sie jakos przerobić zeby pompa podawała paliwo po przekręceniu kluczyka jak w późniejszych modelach? nie chodzi mi o zamontowanie np dodatkowego przełącznika tylko zeby było cos pod ori... Pozdrawiam serdecznie
wojtek79 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Sterowanie przekaźnika pompy paliwa trzeba podłączyć pod zacisk na którym pojawia się ,,+'' zaraz po załączeniu stacyjki, to znaczy w momencie kiedy zapalają się kontrolki.
Krzynek30 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Sterowanie przekaźnika pompy paliwa trzeba podłączyć pod zacisk na którym pojawia się ,,+'' zaraz po załączeniu stacyjki, to znaczy w momencie kiedy zapalają się kontrolki. ok tylko pytanie czy jak bede robił cos przy autku i zaplon bedzie włączony to pompa bedzie cały czas pracowała? czy wyłączy sie po nabiciu cisnienia np?
Fenrir Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Raczej będzie chodzić cały czas. Zresztą ciśnienie potrzebne do odpalenia powinno być cały czas na listwie wtryskowej więc po co chcesz podłączać pompę na krótko? Szukał bym bardziej przyczyny w instalacji LPG Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Fenrir
Krzynek30 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2015 Raczej będzie chodzić cały czas. Zresztą ciśnienie potrzebne do odpalenia powinno być cały czas na listwie wtryskowej więc po co chcesz podłączać pompę na krótko? Szukał bym bardziej przyczyny w instalacji LPG instalacja ma lpg ma ok roku czasu wiec raczej nie w tym tkwi problem
Fenrir Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Nie byłbym tego taki pewien. Nawet nowa instalacja może szwankować. Próbowałeś całkowicie odciąć dopływ gazu z butli, wtedy wypalić co zostało i odpalić na benzynie? Przynajmniej możesz wtedy na 100% wykluczyć winę gazu. A co do pompy to zdecydowanie odradzam kupowanie zamienników, ja kupiłem jeden to od początku szwankowała aż praktycznie przestała działać, a gwarancji nie chcieli uznać gnoje. Teraz mam używkę za parę dyszek i jest cacy od roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się