Loguss89 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Witam. Posiadam u siebie gaz BRC 3 generacji (nie jestem pewien) muszę ręcznie przełączać . I się dowiedziałem że mogę podłączyć do niego sterownik i będzie samo to ogarniało . Jest to możliwe do podłączenia ? I oprócz tego że samo będzie to przełączało to jakie da mi to korzyści ? Z góry dzięki za odpowiedz . Pozdro
jacek70 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Za przełączanie gazu odp.jest sterownik i czujnik temperatury.umieszczony w układzie. Średnio ustawia się temp. przełączania na 30-40 stopni. Za wcześnie jest nie zalecane bo niszczy to wtryskiwacze, a za późne to strata paliwa.
Loguss89 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 no tak ale jeżeli teraz nie ma tego sterownika to czy mogę go dołożyć ?Pozdro
jacek70 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Pewnie tak ,ale wiązało by się to z przeróbką całej instalacji.
darko Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Witam. Posiadam u siebie gaz BRC 3 generacji (nie jestem pewien) muszę ręcznie przełączać . I się dowiedziałem że mogę podłączyć do niego sterownik i będzie samo to ogarniało . Jest to możliwe do podłączenia ? I oprócz tego że samo będzie to przełączało to jakie da mi to korzyści ? Z góry dzięki za odpowiedz . Pozdro żeby to samo ogarniało,to tylko wymiana na IV generację-sekwencja,
Loguss89 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2014 Jakie koszty części by wyniosły ?
jacek70 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Nowa to około 2500 .Tak więc połowę z tego pewnie trzeba będzie zapłacić . Tylko jest pytanie : ile lat ma twoja instalacja . Jeśli jest już wiekowa to pewnie kończy się homologacja na butlę. Nie wiadomo czy ktoś się podejmie takiej dokładki . Z drugiej strony to albo całą nową i ma się gwarancję , albo zostawiasz tą co masz (jeśli chodzi bez problemów).
Loguss89 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Parownik jest napewno do wymiany to wiem . wolnych obrotów nie trzyma
darko Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 w obecnej instalacji wymiana parownika to około 200 zeta, wymiana na IV generację-sekwencję to koszt około 1500 zeta,trzeba wypruć całą starą instalację i od nowa kłaść nową, tak że cena nie jest niska,wszystko zależy ile jeździsz i jak długo jeszcze chcesz pojeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się