Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stag2 L [ADR] falowanie obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

( mój filmik ) W skrócie. Pożyczyłem samochód. Nie mogli z jakiegoś powodu odpalić. Gdy się to udało na PB nie chciał jechać, przerywał na lpg gasł . Byli u gazownika. Po wszystkim na LPG szalał z obrotami do 3 Tyś przy dojazdach . Wyczyściłem przepustnicę, przepływkę, odmę. Przeprowadziłem poprawnie adaptację i na PB chodzi elegancko. Tylko jeszcze LPG. Na dojazdach gaśnie. Jakieś pomysły dlaczego tak biega na LPG ?

Opublikowano

Jakieś błędy? Może to być wina sondy.

Opublikowano

Błędów brak, sonda nie pracowała wcześniej ale winą była wtyczka. Teraz działa nie wiem jak odczyty

Opublikowano

Nie pracowała??? To jak był gaz wystrojony? Sprawdź błędy jeszcze raz.

Opublikowano

Nie pracowała po gazowniku i całej sytuacji . błędy sprawdzałem nawet dziś i brak . na zimno na ciepło brak

Opublikowano

Witam. Jestem tu od paru dni bo też od paru dni posiadam A4 z silnikiem 1.8 z LPG. Poprzednie modele B3 B4 znam jak własną kieszeń jednak A4 zaczynam poznawać . Mam problem na początku swojej przygody z tym modelem. Kupiłem ją ze świeżo założoną instalacją LPG. Ponieważ auto służy mi do dojeżdżania do pracy i to sporo km bo do Niemiec dlatego też szukałem auta z LPG a że od lat jeżdżę Audicami wyboru nie było poza Audi. Instalacja gazowa jak się okazuje nie jest sekwencją tylko jednopunktową, wtrysk gazu jest do kolektora ssącego powietrze tuż przed przepustnicą . Trochę z mieszanymi uczuciami patrzyłem na tą instalację to już po pierwszej trasie do Niemiec mimo zużycia około 10 l/100 gazu przy jeździe tak do 130/h stwierdziłem że coś jest nie tak. Auto trochę słabe na LPG ale to da się przeżyć (nie jestem rajdowcem) problem jest taki .że często zdarza się mu strzelić w filtr do tego stopnia że rozpina się rura plastikowa tuż przy filtrze i wtedy oczywiście zaczyna ssać powietrze dość głośno. na zimnym silniku. obroty wolne są na poziomie 1000 na LPG na ciepłym 1200 co też nie jest normalne, natomiast po przełączeniu na benzynę chwilę spadną poniżej 1000 i zaraz wskakują na ponad dwa i nic nie da się zrobić aby spadły. Odnośnie przeróbki instalacji na sekwencję pytałem już i podobno nie będzie z tym problemu (jedynie oczywiście koszty )Martwią mnie jednak obroty na benzynie. Zupełnie nie kumam co to może być mimo, że jestem mechanikiem. Nie posiadam jeszcze VAGA bo jak wspomniałem parę dni temu nabyłem to auto i dopiero zaczynam się organizować. Czy ktoś z obecnych tu na forum może mi podrzucić jakieś sugestie odnośnie tych wysokich obrotów czy pozostaje mi jedynie jakiś warsztat ? Nie znam zupełnie tego modelu z tym silnikiem i jeśli to możliwe proszę o wyjaśnienie w jak najbardziej prosty sposób(tak po chłopsku) co ewentualnie można zrobić. Aktualnie jestem w Niemczech i wszelkich kontroli mogę dokonać po powrocie do kraju bo wiadomo że szwaby skasują mnie jak za zborze za ewentualne regulacje czy naprawy. Pozdrawiam

Opublikowano

strzela sobie podczas normalnej jazdy czy jak depniesz mocniej na gaz,

do sprawdzenia układ zapłonowy-cewka,świece,

czy nie zaciąga gdzieś lewego powietrza,

do wyczyszczenia i adaptacji przepustnica,

na kole przepustnicy do której podpięta jest linka gazu jest taka ala dźwigienka,zobacz czy rusza się normalnie czy się nie przycina,

jeśli chcesz trochę to autko użytkować to jak najszybciej zakładaj sekwencję,bo te wybuchy w kolektorze do niczego dobrego nie prowadzą


co do zaciągania lewego powietrza,to kup sobie jakiegoś plaka do kokpitu i na zapalonym aucie psikaj nim w miejsca gdzie są jakieś łączenia-dolot z silnikiem,wtryski pb,przepustnica rura powietrza różne wężyki podciśnienia,

do sprawdzenia też odma,która jest pod kolektorem dolotowym

Opublikowano

strzela sobie podczas normalnej jazdy czy jak depniesz mocniej na gaz,

do sprawdzenia układ zapłonowy-cewka,świece,

czy nie zaciąga gdzieś lewego powietrza,

do wyczyszczenia i adaptacji przepustnica,

na kole przepustnicy do której podpięta jest linka gazu jest taka ala dźwigienka,zobacz czy rusza się normalnie czy się nie przycina,

jeśli chcesz trochę to autko użytkować to jak najszybciej zakładaj sekwencję,bo te wybuchy w kolektorze do niczego dobrego nie prowadzą

co do zaciągania lewego powietrza,to kup sobie jakiegoś plaka do kokpitu i na zapalonym aucie psikaj nim w miejsca gdzie są jakieś łączenia-dolot z silnikiem,wtryski pb,przepustnica rura powietrza różne wężyki podciśnienia,

do sprawdzenia też odma,która jest pod kolektorem dolotowym

Dzięki za te wszystkie informacje . Co do strzelania to właśnie gdy depnę na gaz strzela. Przewody nowe świece nowe cewka tez wygląda na nową sprawdzę te szczelności jeszcze i zanim zainstaluję VAGa będę musiał podjechać gdzieś z tą przepustnicą. Założenie sekwencji to w tej chwili priorytet. Słyszałem że na tej zwykłej potrafi nawet kolektor wydechowy rozwalić. a to pewnie trochę i kosztuje i problemów sporo. Jak zjadę do firmy gdzie stoi auto wykonam wszystko co zaleciłeś i zaraz poinformuję jakie efekty. Co do tego Vaga to mam już od kumpla ale nie chodzi na Windows7 muszę zainstalować XP . na TORQUE prócz błędów nic nie da się zrobić. Jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...