Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silniki 1.8 TFSI LIFT 2012-2015 opinie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam 1.8 TFSI 170km CJEB. Czy spalanie oleju na poziomie 80ml-100ml na 1000km to sprawa normalna? Przypuszczam że tak ale wole sie upewnić u bardziej doświadczonych użytkowników.

Byłem w serwisie i mi zaproponowali ważenie ale nie wiem czy jest sobie sens głowe zawracać bo norma to 0,5l na 1000km :) Auto jest na gwarancji póki co ale za bezasadne ważenie sie płaci coś kojarze ;)

Ja mam przejechane 14 tyś i chyba jak ostatnio sprawdzałem to miarka pokazywał 3/4 wskaźnika - wiec coś minimalnie ubyło - ale na pewno nie "pije" oleju

Opublikowano (edytowane)

ok dzieki za info

mam wymiane oleju w lutym to spróbuje zalać millersa zamiast castrola z aso i bede monitorował sprawe ;)

pzdr

herman

Wymieniłem olej na Millersa i pierwsze co zauważyłem to zmniejszenie zużycia paliwa, było na poziomie 8,5-10 a jest 7,5-8,5 w cyklu mieszanym.

Edytowane przez herman85
Opublikowano

ok dzieki za info

mam wymiane oleju w lutym to spróbuje zalać millersa zamiast castrola z aso i bede monitorował sprawe ;)

pzdr

herman

A castrol ma jakieś złe opinie? czy nie nadaje się do benzyny?

Opublikowano

A castrol ma jakieś złe opinie?

Jest tego trochę o tym :) W sumie ze siedemset stron :decayed:

Opublikowano

Ja śmiało mogę polecić ten silnik. Mam przejechane już 160tys. i nic się nie dzieje. W przyszłym tygodniu wymieniam odmę, bo silnik dławi się na niskich obrotach i to jest pierwsza usterka, która będzie naprawiona. :)

Najbardziej w tym silniku zaskoczyło mnie spalanie, myślałem że będzie większe. Teraz w okresie zimowym, jeżdżąc głównie po mieście mam około 9 litrów. :wink:

Opublikowano

ja generalnei też bardzo zadowolony jestem jak na razie, fajny moment rozsądne spalanie generalnie ok, w jakich ilościach dolewasz olej Rems?

Opublikowano

ja generalnei też bardzo zadowolony jestem jak na razie, fajny moment rozsądne spalanie generalnie ok, w jakich ilościach dolewasz olej Rems?

Szczerze to po wymianie oleju, jeszcze ani razu nie robiłem dolewki. Stan oleju trzyma cały czas ten sam poziom. A u ciebie jak z dolewkami?

Opublikowano

tak ok 80ml-100ml na 1000km

Opublikowano

Ja od wymiany oleju przejechałem już 3 tys. km i na razie bez dolewki. Zobaczymy co dalej ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam, przymierzam sie do audi a4 po liftingu wlasnie z tym silnikiem, czyli rozumiem ze problemy olejowe zostaly rozwiazane, a jak jest z rozrzadem? trzeba profilaktycznie zmienic jak w silniku 160 km?

Edytowane przez granitex
Opublikowano

witam

autkiem już zrobiłem 20 tysięcy,

jestem mega zadowolony z dynamiki silnika i niskiego spalania średnio 7,5l

problemu ze braniem oleju nie mam, także generalnie polecam ten silnik

pozdrawiam

Opublikowano

Witam, przymierzam sie do audi a4 po liftingu wlasnie z tym silnikiem, czyli rozumiem ze problemy olejowe zostaly rozwiazane, a jak jest z rozrzadem? trzeba profilaktycznie zmienic jak w silniku 160 km?

Wadliwy napinacz rozrządu został poprawiny, wymiany rozrządu audi nie przewiduje.

Opublikowano

wymiany rozrządu audi nie przewiduje.

w przedliftach też tak miało być i takie były założenia audi.

Opublikowano

ok dzieki za info

mam wymiane oleju w lutym to spróbuje zalać millersa zamiast castrola z aso i bede monitorował sprawe ;)

pzdr

herman

A castrol ma jakieś złe opinie? czy nie nadaje się do benzyny?

Castrol najgorszy syf .

Opublikowano

Mam przejechane dopiero 6000 km,ale silnik sprawuje się rewelacyjnie. Dynamika dla mnie jest zadowalająca, spanie też - na poziomie ok.7.5 litra - i co najważniejsze 'zeżarło' do tej pory tylko jeden 'kwadracik' oleju :decayed:

Opublikowano

Panowie i jak ten silnik się Wam spisuje? W dalszym ciągu nie ma żadnych problemów z braniem oleju i łańcuszkiem rozrządu? Pytam bo planuję zamienić przedliftowego 2.0TDI na poliftowego 1.8TFSI. Jak myślicie czy taka zamiana ma w ogóle sens?

Dzięki wielkie za odpowiedzi.

Opublikowano

Jestem zadowolony z tego silnika , oleju nie bierze rozrząd poprawiony cichy i ekonomiczny. Spalanie ok 7.5 l.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Panowie i jak ten silnik się Wam spisuje? W dalszym ciągu nie ma żadnych problemów z braniem oleju i łańcuszkiem rozrządu? Pytam bo planuję zamienić przedliftowego 2.0TDI na poliftowego 1.8TFSI. Jak myślicie czy taka zamiana ma w ogóle sens?

Dzięki wielkie za odpowiedzi.

Czemu chcesz się przesiadać?

B8.5 wprowadził praktycznie tylko zmiany wyglądu. Jaki to ma sens?

Opublikowano

Panowie i jak ten silnik się Wam spisuje? W dalszym ciągu nie ma żadnych problemów z braniem oleju i łańcuszkiem rozrządu? Pytam bo planuję zamienić przedliftowego 2.0TDI na poliftowego 1.8TFSI. Jak myślicie czy taka zamiana ma w ogóle sens?

Dzięki wielkie za odpowiedzi.

Czemu chcesz się przesiadać?

B8.5 wprowadził praktycznie tylko zmiany wyglądu. Jaki to ma sens?

Ze względu na ilość kilometrów jaką dziennie robię. Zmieniłem pracę i mam do niej 6km, więc nawet silnik mi się nie zagrzeje no i cierpią na tym podzespoły, przede wszystkim dpf. Nie chce się w przyszłości z tego powodu wkopać w dodatkowe koszty, więc chce się przesiąść na benzynę. Wybór padł na 1.8TFSI tylko w wersji po liftingu, bo podobno jest poprawiona, więc będzie pewniejsza od 1.8 160KM.

Opublikowano

Panowie i jak ten silnik się Wam spisuje? W dalszym ciągu nie ma żadnych problemów z braniem oleju i łańcuszkiem rozrządu? Pytam bo planuję zamienić przedliftowego 2.0TDI na poliftowego 1.8TFSI. Jak myślicie czy taka zamiana ma w ogóle sens?

Dzięki wielkie za odpowiedzi.

Czemu chcesz się przesiadać?

B8.5 wprowadził praktycznie tylko zmiany wyglądu. Jaki to ma sens?

Ze względu na ilość kilometrów jaką dziennie robię. Zmieniłem pracę i mam do niej 6km, więc nawet silnik mi się nie zagrzeje no i cierpią na tym podzespoły, przede wszystkim dpf. Nie chce się w przyszłości z tego powodu wkopać w dodatkowe koszty, więc chce się przesiąść na benzynę. Wybór padł na 1.8TFSI tylko w wersji po liftingu, bo podobno jest poprawiona, więc będzie pewniejsza od 1.8 160KM.

Ja również zrezygnowałem z zakupu diesla z powodu pokonywania krótkich dystansów. 1.8 TFSI CJEB po lifcie, to dobry silnik, jedyny jego słaby punkt to głowica i zawory. Szykuję mi się naprawa tego w najbliższym czasie. Moja już ma najechane 163tys. km, a głowice w tych silnikach są słabe, mimo to i tak uważam że to silnik godny polecenia. Oleju nie bierze, rozrząd poprawiony, tylko słabe głowice zostały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...