Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Brak mocy, straszne dymienie


MichałPe

Rekomendowane odpowiedzi

Z 011 BS widać, że kierownice stoją nie tknięte.

Poza tym to co się dzieje z tymi obrotami to jakiś absurd - nie powinno tak być.

Mocno obawiałbym się czy to dziura w dolocie - silnik ewidentnie się dławi - dziwi mnie trochę te ciśnienie zadane na jałowym, ale może nie mam dostatecznej wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie wierzyc mi sie nie chce ze nie ma zadnego bledu[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 08:32_________________________________________________a silnik reaguje na zmiane polozenia pedalu gazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna zlokalizowana,

No i super. Dawaj, dawaj :decayed:[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 11:44_________________________________________________

Mocno obawiałbym się czy to dziura w dolocie - silnik ewidentnie się dławi - dziwi mnie trochę te ciśnienie zadane na jałowym, ale może nie mam dostatecznej wiedzy.

Lukaszr, masz racje :mysli:. Ja mysle ze objawy zaleza od miejsca wystapienia niedomagania. Pewne czujniki sa blizej ssacego, inne dalej, wiec odczyty z czujników(bledne i prawidlowe) i dostosowane parametry z ECU moga powodowac rozne specyficzne objawy pracy silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie czasem przepływka :gwizdanie:?

Pisal wczesniej ze podmienial od "zdrowego" AVF'a.

owszem ale nie kojarzę innego "zaworka" nad filtrem powietrza...

póki co to wróżymy z fusów... może jakieś foto :wink4:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie nad fltrem?????????? powietrza sie niby znajduje? :mysli:

Ja też mam taki zaworek, znajduje się on na obudowie górnej filtra powietrza, kiedyś miałem podobny problem odłączył się od niego jeden wężyk i auto nie chciało jechać do 2000tys/obr, w wolnej chwili zapodam fote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotke umiejscowienia w silniku :decayed:[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 12:21_________________________________________________to zawor sterujacy klapa gaszaca,[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 12:25_________________________________________________pozycja nr 13 powinien byc w innym miejscu. http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html

usterka dosyc ciekawa, zawor musial uszkodzic sie mechanicznie. (stad brak bledu) gdy wylaczamy silnik, ECU przelacza zawor a ten przelacza podcisnienie powodujac przestawienie klapy gaszacej w EGR w pozycje zamknieta ( zamyka dolot) i silnik zatrzymuje sie natychmiast bez tendencji do poszarpywania. po kilku sekundach zawor sie wylacza i przy kolejny uruchomieniu silnika klapa jest wpozycji otwarte.

u ciebie zawor sie zacial w pozycji otwarty, przez co zaraz po starcie silnika, gdy w ukladzie pojawialo sie podcisnienie powodowal zamkniecie klapy gaszacej i dlawienie silnika. generalnie tak jakby do dolotu wpadl np wrobel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, piszesz o zaworze nr 1J0 906 283 C (stary 1K0 906 283 A) ?

tak,

mnie na poczatku wlasnie to wygladalo na zatkany wlot powietrza, dlatego pisalem

i czy przypadkiem niejest zapchany filtr powietrza jakas wrona albo kotem.

ale nie przypuszczalem ze zaworek moze sie zawiesic w pozycji otwarty - czyli wysterowany. jego awaria elektryczna i przez to brak sterowania jak najbardziej ale zeby sie zawiesil tak perfidnie i zatkal bezczelnie dolot klapa gaszaca. :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...