lukaszr 7 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Z 011 BS widać, że kierownice stoją nie tknięte. Poza tym to co się dzieje z tymi obrotami to jakiś absurd - nie powinno tak być. Mocno obawiałbym się czy to dziura w dolocie - silnik ewidentnie się dławi - dziwi mnie trochę te ciśnienie zadane na jałowym, ale może nie mam dostatecznej wiedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 w sumie wierzyc mi sie nie chce ze nie ma zadnego bledu[br]Dopisany: 02 Październik 2008, 08:32_________________________________________________a silnik reaguje na zmiane polozenia pedalu gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 a silnik reaguje na zmiane polozenia pedalu gazu? nie reaguje na położenie gazu, przyczyna zlokalizowana, wieczokiem zamieszczę zdjęcia. Jest to zaworek, który znajduje się nad obudową filtra powietrza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 przyczyna zlokalizowana, No i super. Dawaj, dawaj [br]Dopisany: 02 Październik 2008, 11:44_________________________________________________ Mocno obawiałbym się czy to dziura w dolocie - silnik ewidentnie się dławi - dziwi mnie trochę te ciśnienie zadane na jałowym, ale może nie mam dostatecznej wiedzy. Lukaszr, masz racje . Ja mysle ze objawy zaleza od miejsca wystapienia niedomagania. Pewne czujniki sa blizej ssacego, inne dalej, wiec odczyty z czujników(bledne i prawidlowe) i dostosowane parametry z ECU moga powodowac rozne specyficzne objawy pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Jest to zaworek, który znajduje się nad obudową filtra powietrza.. Nie kojarzę nic takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 a nie czasem przepływka :gwizdanie:? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 a nie czasem przepływka :gwizdanie:? Poczekamy chyba na więcej informacji od MichałaPe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 a nie czasem przepływka :gwizdanie:? Pisal wczesniej ze podmienial od "zdrowego" AVF'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoMeS 2 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 a nie czasem przepływka :gwizdanie:? Pisal wczesniej ze podmienial od "zdrowego" AVF'a. owszem ale nie kojarzę innego "zaworka" nad filtrem powietrza... póki co to wróżymy z fusów... może jakieś foto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert29 0 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 witam ja stawiam na nieszczelnosc IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 oto sprawca całego zamieszania: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 a gdzie nad fltrem?????????? powietrza sie niby znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 a gdzie nad fltrem?????????? powietrza sie niby znajduje? przepraszam, za małą nieścisłość... nad filtrem powietrza w passacie z 2004, ale również z silnikiem AVF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadzik 0 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 a gdzie nad fltrem?????????? powietrza sie niby znajduje? Ja też mam taki zaworek, znajduje się on na obudowie górnej filtra powietrza, kiedyś miałem podobny problem odłączył się od niego jeden wężyk i auto nie chciało jechać do 2000tys/obr, w wolnej chwili zapodam fote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 mozecie wrzucic foto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Moecie podać jakieś numery tego urządzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałPe 0 Opublikowano 5 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 proszę zdjęcie z numerami: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 fotke umiejscowienia w silniku [br]Dopisany: 05 Październik 2008, 12:21_________________________________________________to zawor sterujacy klapa gaszaca,[br]Dopisany: 05 Październik 2008, 12:25_________________________________________________pozycja nr 13 powinien byc w innym miejscu. http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html usterka dosyc ciekawa, zawor musial uszkodzic sie mechanicznie. (stad brak bledu) gdy wylaczamy silnik, ECU przelacza zawor a ten przelacza podcisnienie powodujac przestawienie klapy gaszacej w EGR w pozycje zamknieta ( zamyka dolot) i silnik zatrzymuje sie natychmiast bez tendencji do poszarpywania. po kilku sekundach zawor sie wylacza i przy kolejny uruchomieniu silnika klapa jest wpozycji otwarte. u ciebie zawor sie zacial w pozycji otwarty, przez co zaraz po starcie silnika, gdy w ukladzie pojawialo sie podcisnienie powodowal zamkniecie klapy gaszacej i dlawienie silnika. generalnie tak jakby do dolotu wpadl np wrobel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr 7 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Marcin, piszesz o zaworze nr 1J0 906 283 C (stary 1K0 906 283 A) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2008 Marcin, piszesz o zaworze nr 1J0 906 283 C (stary 1K0 906 283 A) ? tak, mnie na poczatku wlasnie to wygladalo na zatkany wlot powietrza, dlatego pisalem i czy przypadkiem niejest zapchany filtr powietrza jakas wrona albo kotem. ale nie przypuszczalem ze zaworek moze sie zawiesic w pozycji otwarty - czyli wysterowany. jego awaria elektryczna i przez to brak sterowania jak najbardziej ale zeby sie zawiesil tak perfidnie i zatkal bezczelnie dolot klapa gaszaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się