Dev Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 sprzedadza, sprzedadza..... ale w czym problem? wystarczy tokarz, spawacz i po temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 kolega walnął ładny opis i foty ale mam takie pytanie, czy nie kusiło cie żeby rozebrać i przeczyścić turbinkę, to po raz a po dwa ten zaworek to latał ci luźno i tyle czy mogłeś go swobodnie wyjąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2009 zaworek popuszczasz na sztandze - srubie do zera, rozkręcasz mocowania i wyciągasz. Turbiny nie miałem potrzeby czyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
201ty Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Witam, odkręciłem dziś katalizator i miałem okazje przyjrzeć się turbince. Nie jestem pewien czy ta sztanga prawidłowo pracuje. Zaznaczony na zdjęciu czerwoną strzałką pierścieni rusza się bezproblemowo. Można nim kręcić swobodnie przy czym nic więcej się nie porusza. Element zaznaczony niebieską strzałką ani drgnie. Czy trzeba się podłączyć z powietrzem do gruszki, żeby sprawdzić działanie sztangi ? Czy cięgno idące od gruszki do gorącej części turbo można sterować ręką? Próbowałem je trochę ruszyć ale nie mogłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 wszystko prawidłowo z klapka, ona ma minimalny luz i tak ma byc. Zeby sprawdzic dzialanie Wg musisz nadmuchiwac powietrze kontrolujac manometrem przy ilu bara sie uchyla. Generalnie ona ciezko chodzi jesli ruszyc ją ręka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, odkręciłem dziś katalizator i miałem okazje przyjrzeć się turbince. Nie jestem pewien czy ta sztanga prawidłowo pracuje. Zaznaczony na zdjęciu czerwoną strzałką pierścieni rusza się bezproblemowo. Można nim kręcić swobodnie przy czym nic więcej się nie porusza. Element zaznaczony niebieską strzałką ani drgnie. Czy trzeba się podłączyć z powietrzem do gruszki, żeby sprawdzić działanie sztangi ? Czy cięgno idące od gruszki do gorącej części turbo można sterować ręką? Próbowałem je trochę ruszyć ale nie mogłem. widać ze częśc gorącą turbiny masz już lekko popękaną, szykuje sie wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, odkręciłem dziś katalizator i miałem okazje przyjrzeć się turbince. Nie jestem pewien czy ta sztanga prawidłowo pracuje. Zaznaczony na zdjęciu czerwoną strzałką pierścieni rusza się bezproblemowo. Można nim kręcić swobodnie przy czym nic więcej się nie porusza. Element zaznaczony niebieską strzałką ani drgnie. Czy trzeba się podłączyć z powietrzem do gruszki, żeby sprawdzić działanie sztangi ? Czy cięgno idące od gruszki do gorącej części turbo można sterować ręką? Próbowałem je trochę ruszyć ale nie mogłem. AFR jest zjebany, masz biały nalot na części wydechowej co jednoznacznie wskazuje na zbyt mało paliwa w mieszance. Sprawdź pompę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
201ty Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Auto śmiga na LPG, zrobione jakieś 14tys. Przez pierwsze 10tys łapałem błąd składu mieszanki. Po ostatniej regulacji tj. około 4 tys. km temu na VAG'u czysto. Może nalot powstał wcześniej, przed regulacją. AFR da rady wyznaczyć ze wskazań sondy lambda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Dzisiaj wyciągnąłem swoje turbo z powodu braku doładowania przy podłączonym wg. nie mam lpg ale wylotowa strona też jest u mnie biała... pozatym regulując na milion sposobów moje wg od 0,3 bara sie otwiera tym samym dając stałe doładowanie 0,25 bara itd -->elektronika--> a kończy sie na tym że auto na trójce ledwo 6000rpm wyciąga.(nie wspominam jak turbo dostaje przy takim afr) wg nie skręciłęm na maxa bo to nie ma sensu... gruszka się spsuła?? powoli rozglądam sie za inną turbiną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 jeśli mieszanka paliwa była źle wyregulowana to nalot będzie się zbierał - a na początek kolego wymień samą gruszkę bo ją na pewno masz walniętą bo zawór powinien się otwierać przy 0,6 bara a regulacja na gruszce powinna być skręcona no ostro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 To może jakiś numer tej gruszki ktoś ma?gdzie można ją kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 najlepiej w aso - tam ci gość na pewno dobierze z etki do twojego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 OKi spróbuje - zobaczymy. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 najlepiej w aso - tam ci gość na pewno dobierze z etki do twojego silnika Nie. W ASO dostępne z całą turbiną. A poza tym, u mnie wcześniej otwiera się gruszka, a doładowanie mam OK. Od tego jest N75 aby regulować ciśnienie, a grucha ma się wcześniej przesuwać, po to aby było płynne przejście bez szarpnięć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 najlepiej w aso - tam ci gość na pewno dobierze z etki do twojego silnika Nie. W ASO dostępne z całą turbiną. A poza tym, u mnie wcześniej otwiera się gruszka, a doładowanie mam OK. Od tego jest N75 aby regulować ciśnienie, a grucha ma się wcześniej przesuwać, po to aby było płynne przejście bez szarpnięć. zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 no ok ok. tylko że u mnie n75 jedzie na 99,6% non stop(mam 2, stary i nowy-oba sprawne). Pozatym gruszka to juz ostatnia rzecz która może nie działać i wg przez to mam otwarte od 0,3 bara a tym samym turbo nie może sie bardziej rozpędzić. Tu warto dodac ze bez podłączonej gruszki spokojnie dmucha 1 bar i więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 najlepiej w aso - tam ci gość na pewno dobierze z etki do twojego silnika Nie. W ASO dostępne z całą turbiną. A poza tym, u mnie wcześniej otwiera się gruszka, a doładowanie mam OK. Od tego jest N75 aby regulować ciśnienie, a grucha ma się wcześniej przesuwać, po to aby było płynne przejście bez szarpnięć. no masz rację zawór musi się wcześniej otwierać ale ogólnie doładowanie po pełnym otwarciu zaworu to 0,6 bara, bo to raczej dziwne by było jak by zawór od razu się otwierał i dawał pełne doładowanie, bo wtedy to nosa byś nie potrzebował :> a jeśli chodzi o gruszkę to faktycznie nie wiem czy jest dostępna osobno czy nie bo z lenistwa nie chce mi się instalować etki, no i z braku czasu, bo jeśli w etce występuje osobno gruszka to bedzie do zamówienia ale jeśli jest pokazana jako cały element z turbiną to po śliwkach - ale można jeszcze szukać w zakładach regenerujących turbiny, albo allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 w etce jako całosc... więc zostaje szukanie chyba tylko okazji lub turbiny nowej choć szkoda zmieniać dobrą na dobrą z powodu gruszki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 jak ktoś potrzebuje gruszke to mam w pełni sprawną, używaną rok, oczywiście 100% sprawną bez zadnych uszkodzeń gruszke WG. 150zł oddam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 oddam za 100 zł :notworthy: :> :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się