Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Afn brak mocy ,logi do oceny


Lukasz8729

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro sie tym zajmie tylko pytanie czy to może być powodem tego przeładowania skoro te logi robilem na sciagnietym wezyku z gruszki...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mimo to ze nie masz podpięcia podciśnienia gruszki to masz podchylone łopatki w turbinie i częśc spalin idzie na wirnik dlatego doładowanie wzrasta z obrotami silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czyli jutro biorę sie za regulacje tego ogranicznika jesteś mi w stanie podpowiedziec jak będzie zmieniało sie ciśnienie w stosunku do jego regulacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wykręcać ten ogranicznik (pisałem wcześniej) pożniej logować dynamicznie gr.11

Spróbuj jeszcze czy gruszka sama w sobie (po odpięciu od turba sztangielki) pracuje bez oporu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wykręcać ten ogranicznik (pisałem wcześniej) pożniej logować dynamicznie gr.11

Spróbuj jeszcze czy gruszka sama w sobie (po odpięciu od turba sztangielki) pracuje bez oporu

zrobiłem jak pisałes logi po wykreceniu tego ogranicznika:

http://vaglog.pl/log_198907.html przy tym błąd 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

po tym postanowiłem sprawdzić jak będzie po wkręceniu ogranicznika i oto logi http://vaglog.pl/log_198908.htmli przy tym ten sam błąd ;/

Zrób jeszcze 11 w BS. bedzie wiadomo czy kierownice i N75 pracują. Przepływka jest ok.

A i pytanie czy przed czyszczeniem był problem ????

Lukniesz kolegi na dzisiejsze logi ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozbieraj turbo. Zle je poskladałes ładuje caly czas max nawet bez podciśnienia. Ni c**ja tego niw wyregulujesz. Bład 519 masz ponieważ przekroczony został zakres pomiaru map sensora. Załóż pierścień tak jak w linku który na poprzedniej stronie podesłałem i będzie ok.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno jest cos nie tak, kierownice stoja. Jeszcze jedna sprawa, logując 11BS sztanga sie porusza ?????


Na tym filmie cała operacja jest pieknie przedstawiona, wyciągnij turbo zrób dokłądnie tak jak na tym filmie i bedzie musiało chodzić. https://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I

Ważne jest aby powierzchnie ładnie wyszlifować tak aby po złożeniu bez gruszki leciutko wszystko chodziło.

Jesli miał bys pewność ze turbo jest ok mozna by sprawdzić jeszcze gruszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak źle złozyłem podczas BS 011 sztanga chodziła ale ładowało cały czas max nawet bez podcisnienia. Więc u kolegi na pewno jest źle założony pierścień sterujący łopatkami. Mniejsze naciecie ma być po lewej stronie (od bolca ustalającego). A co do filmiku kolegi powyżej w AFNie pierścień geometri jest inny,i ogólnie turbo jest całkiem inne wiec filmik nie za bardzo sie przyda przy składaniu turbiny AFNowskiej.

Edytowane przez Bartollo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zAsada jest taka sama a głównie chodzi o to żeby wszystko ładnie wyszlifowwac i aby gładko chodziło bez gruszki. Ja robie to w ten sposób ze odkładam poszczególne części w takiej kolejności jak wykrecalem i ta strona która wyjmowalem, nauczyłem się tego kiedy rozwalilem blok skręcając szpilkę nie tam gdzie potrzeba i niestety korpus pękł i jakoś weszło mi to w nawyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o samo czyszczenie to i owszem sie zgodzę :)

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czyszczenia turbiny zawsze używałen wiertarki i małej okrągłej końcówki z miękkiego drutu.

Czyszczenie na "błysk" całego turba zajmuje jakies 30min.

Potem papier wodny i polerowanko :D

Do wypolerowanej powierzchni trudniej osadza się nagar.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadzam wszystkie pierdółki w rope na 30 min a potem wecuje szczotka i papierem. Najgorsze to odkręcić gorącą czesc, jesli to wyskoczy to potem idzie z górki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę rozbieram i zdam relacje.... Tata twierdzi,ze dobrze złożył ale jak nie sprawdze to sie nie przekonam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najciężej jest rozpołowkić turbinę ale napiszę Ci mój "patent" ;)

Najlepiej przy rozpoławianiu turbo w imadło.

Odkręcić wszytkie sruby trzymajace gorącą stronę muszli, nastepnie wkręcamy dłuższe śrubki na miejsce wykręconych i wkręcamy je do oporu (nie za mocno)

Pomiędzy łepki śrubek a muszlę strony zimnej wkladamy grube kawałki jakiegoś metalu, albo drewniane klocki, po czym odkrecamy po trochu każdą ze srub.

Takim najbardziej prostym sciągaczem bez problemów rozapałwiasz najbardziej oporną dmuchawkę bez bicia młotkiem, wygrzewania jej i to wszytko bez ryzyka skrzywienia wirnika - cały srodek ma wychodzić równo, milimetr po milimetrze ale przy pomocy mojego patentu jest to dziecinnie łatwe.

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie (niestety ponownie) w celu informacyjnym podan iż wczesniejszy problem został poprawnie zdiagnozowany mianowicie zle zlozona turbinka...lecz zaraz po jej poprawnym zlozeniu wyjechalem do pracy do naszych zachodnich sąsiadów i nie zdążyłem nawet jak zrobić logów... wróciłem miesiąc temu i postanowiłem ponownie wszystko sprawdzić(w tym czasie autem jeździła dziewczyna) dlatego 1 co porządnie je przegoniłem i wydawało się ,że jest ok lecz czaem auto znów łapie notlaufa i zauważyłem,że (tak mi się wydaje bynajmniej) bardzo późno turbo zaczyna ciągnąć dziś wkońcu zmotywowałem się zrobić logi i proszę was jako fachowców o ocene..

gr 8

http://vaglog.pl/log_254208.html
gr 3
http://vaglog.pl/log_254209.html
gr 11
http://vaglog.pl/log_254218.html

przypomne,że przy turbo był ruszany ten ograicznik ruchu sztangi..może to mieć na to wpływ ?? jak tak to w którą stronę nim ruszać ?? w ogóle jest możliowość dobrze go ustawić? może jest jakiś sposób za pomocą vaga ... jeżeli jest ktoś z okolic Polkowić to chętnie skorzystam z usług

Edytowane przez Lukasz8729
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...