Mar90p Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zapala się mi "check engine". Problemem jest bogata mieszanka.Wskazuje go pierwsza sonda, przed katalizatorem. Sonda została sprawdzona i działa prawidłowo więc można wykluczyć jej wadę. Układ dolotowy został sprawdzony i jest szczelny.Nigdzie nie dmucha powietrzem.Komputer pokazuję odpowiednią temperature silnika, więc nie ma żadnych przekłamań.Filtry były wymienione kilka miesięcy temu. Po wykasowaniu błędu kontrolka zapala się po przejechaniu około 100 km i tak w kółko.Oprócz tego z samochodem nic się nie dzieje.. Silnik pracuje równo zarówno na zimno i ciepło.Na mocy również nie traci.Nie ma żadnych niepokojących objawów. Silnik 1.8 T 163 sama benzyna.Cały czas tankuję PB 98. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ? Gdzie szukać przyczyny? Za każdą pomoc z góry dzięki.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Logi trzeba zrobić. Sprawdzałeś działanie sond ? jak sie nagrzewa silnik ?
Mar90p Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 Tak, sondy działają prawidłowo.Kilka osób sprawdzało ich prace i jest OK. Silnik nagrzewa się normalnie.Dość szybko uzyskuje odpowiednią temperaturę.Nie ma sie do czego przyczepić. Brakuję już pomysłów.
Dev Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ja bym zaczął od wymiany czujnika wody na nowy ale tylko z ASO.
Łukasz13 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zrob logi na jalowym kanaly 001 002 033 032
Mar90p Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nie wiem czemu ale kontrolka sama zgasła... Tyle czasu był problem a tu nagle gaśnie.Pewnie zapalenie jej to kwestia czasu. Spisałem dane z komputera.O coś takiego Tobie chodziło? [1] 720/min 77 C 0.0% 10110110 [2] 720/ min 18.8 % 2.1 ms 2.7 g/s [32] 0.0% 0.0% [33] -3.9 % 1.560 V
Mar90p Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nie wiem nie znam się na tym ;/ możesz powiedziec jak mam to zrobic?
qenedi Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Miałem podobny błąd tylko jaszcze obroty ok 1000 i był uszkodzony zaworem na odmie 40 zł w serwisie po wymianie objawy zginęły.
vanmaniek Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Kurcze mam identyczny problem, kontrolka zapala się na jakiś czas (kilka dni) i gaśnie samoczynnie na jeden lub dwa max trzy dni. Błąd wyskakuje że jest za uboga mieszanka, a nawet na jednym wyskoczyła sonda lambda, wykręciłem obie i wyglądają na sprawne trochę okopcone to znaczy że spalają tak? A co do kontrolki czy zauważyłeś że gdy jeździsz spokojnie czyli około 110 to po czasie kontrolka gaśnie? A gdy mu dam popalić kontrolka nie odrazu ale po czasie się zapala. Myślę że mamy ten sam problem i będę szukał rozwiązania, a jak znajdę to dam ci znać. I proszę równierz jeśli ty coś znajdziesz daj znać P.S. wymieniłem świece odmę filtr paliwa i nic Logi trzeba zrobić.Sprawdzałeś działanie sond ?jak sie nagrzewa silnik ? ?????????jak sprawdzić sondę ?? dzisiaj wykręciłem obydwie i byly lekko okopcone, to znaczy chyba że działają ? tak? Cześć tak przy okazji
emiranda1984 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 witam wszystkich Rowniez mam problem z kontrolka silnika. Blad to sonda lambda 1 mieszanka za bogata. Dodam ze po skasowaniu bledu kontrolka zapala sie po ok 200 km. Sonda lambda to nie jest mechanik zalozyl nowa i nic sie nie zmienia. Niepokojaca jest temperatuta na 2 i 3 wtrysku. Na drugim jest ok 50 stopni na trzecim 20. Nîe orientuje sie ktos co to moze byc. Moze przeplywomierz albo dpf albo same wtryski. Audi A4B8 2.0 Tdi 143 km Z gory dziekuje za pomoc
Kaiserman Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Witam właśnie tez mam problem z Sondą lambda zespół 1. Ja ją wykręciłem, czyściłem ale po 4 dniach to samo, myślę o tym by ją zalać środkiem do czyszczenia kominka, albo nitro. Jak to nic nie pomoże to ją wymienić. Tylko by to było to, bo przeglądam posty to czasem ktoś wymieni tyle rzeczy a dalej jest problem.
tomekb7 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 zrob logi dynamiczne w kanale 002+033+032 i 002+115+118 na 3 biegu od 1500 tys obrotow do odcinki na benzynie tylko.ale podejrzewam ze mozesz miec taki sam problem jak ja mialem ze przez trzy miesiace sie z takim bledem meczylem. ale dzieki uzytkownikowi lukasz 13 udalo sie rozwiazac:)
AdamRysiek Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 W dniu 12.06.2015 o 22:17, tomekb7 napisał: zrob logi dynamiczne w kanale 002+033+032 i 002+115+118 na 3 biegu od 1500 tys obrotow do odcinki na benzynie tylko.ale podejrzewam ze mozesz miec taki sam problem jak ja mialem ze przez trzy miesiace sie z takim bledem meczylem. ale dzieki uzytkownikowi lukasz 13 udalo sie rozwiazac:) Cześć, Jaka była przyczyna tej bogatej mieszanki? Pozdrawiam
tomekb7 Opublikowano 11 Września 2017 Opublikowano 11 Września 2017 filtr paliwa byl nie oryginalny.a co do bledow ubogiej mieszanki moze byc wiele przyczyn poprzez slaba pompe paliwa nieszczelny uklad dolotowy zatkany filtr paliwa
AdamRysiek Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Dolot już sprawdziłem i jest ok, muszę tą pompę dokładnie sprawdzić jakie ciśnienie podaje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się