wojti856 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 WITAM CHCE ZMINIC WTRSKI ZEBY UZYSKAC 10KM WIECEJ PONIEWAZ MOJE SIE JUŻ KONCZAWTRSYKI I ZNALAZŁEM OD AFN SPRAWNE W OKAZYJNEJ CENIE I JE ZAMÓWIŁEM I MAM TERAZ OBAWY CZY BEDĄ PASOWAC DO MOJEGO SILNIKA TJ. 1.9TDI AHU Z GÓRY DZIEKI ZA INFO.
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Wtryski z AHU mają srednice 0.195 a AFN 205 pewnie bedziesz musiał dawke paliwa zmniejszyć bo może dymic wieksza srednica wtryskow bedzie dawać wiecej paliwa nie wiem czy jie trzeba bedzie robić korekty w ecu.Ja po zmianie z 205 na 216 robiłem korektę
Hezen Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 (edytowane) Korekty w ecu? Przecież ecu samo robi korekty dawek na kazdym wtrysku, żeby silnikiem i budą nie telepało. Po zmianie wtrysków na większe, bedziesz musiał zmienić kąt wtrysku (pewnie się opóźni) Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 6 Stycznia 2015 przez Hezen
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 A skąd wiesz czy będzie mu dobrze odpalał przecież ecu widzi wtryski 0.195 a nie 0.205 ja tylko zasugerowalem czego się może spodziewać ja mam auto po czipie i jak zmieniłem wtryski na 216 robilem korekte
wojti856 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 ok to musze sie zastnwic czy jest sens brac sei za wymine bo widze że trzeba jeszcze cos w kompie grzebac a powie ktoś dlaczego jest tylko jeden wtrysk sterujący a nie cztery bo na jednym jest tylko kabelek a jak bym wyminił tylko jeden ten sterujący od afn to ciekawe co by sie działo
goldi Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zmień zobaczysz jeżeli będzie palił dobrze zmienisz tylko dawkę paliwa i sprawdzisz kąt wtrysku i zobaczysz nie ma opcji żebyś zmienił jeden wtrysk jak sobie wyobrażasz jeden wtrysk będzie podawał więcej paliwa niż reszta
wojti856 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2015 Zmień zobaczysz jeżeli będzie palił dobrze zmienisz tylko dawkę paliwa i sprawdzisz kąt wtrysku i zobaczysz nie ma opcji żebyś zmienił jeden wtrysk jak sobie wyobrażasz jeden wtrysk będzie podawał więcej paliwa niż reszta no to kupie komplet od 110km a jak ustwic tą dawke mam vag i program polski wag 4.9 ? Korekty w ecu? Przecież ecu samo robi korekty dawek na kazdym wtrysku, żeby silnikiem i budą nie telepało. Po zmianie wtrysków na większe, bedziesz musiał zmienić kąt wtrysku (pewnie się opóźni) Wysłane z mojego GT-I9100 jak ustwić ten kąt wtrsyku kabel vag i program polski wag 4.9 wystraczy ?
Bartollo Opublikowano 6 Stycznia 2015 Opublikowano 6 Stycznia 2015 Ściąg program vcds a opis jest na forum. Po zmianie wtrysków będziesz musiał zrobić korektę softa w ECU Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
wojti856 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Ściąg program vcds a opis jest na forum. Po zmianie wtrysków będziesz musiał zrobić korektę softa w ECU Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. a smao sie nie skorektuje jak mam to zrobić podpowiesz ? bo bede kupował oryginały afn z audi a4 lub paska b5 bo te co miałem zamóić to jak sie okazało to jakies dziwne niby ze skody ale goscio mówiłó że silonik wyminay a jak mu powiedziałem żeby dałdane to usłysąłem że 0.195 300bar to mu podziekowałem
Bartollo Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Korektę softu zrobi tylko tuner. Wsadzisz wtryski z afna 0.205 i nic ci to nie da w sumie oprócz większego dymienia przy dobrych wiatrach przybędzie kilka KM. Mocy nie przybedzie za duzo bo mapa sterownika będzie podawać taka samą ilość paliwa co przy 0.195 wtryski z afna + korekta softa da Ci moze ponad 120km Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. Edytowane 7 Stycznia 2015 przez Bartollo
wojti856 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2015 Korektę softu zrobi tylko tuner. Wsadzisz wtryski z afna 0.205 i nic ci to nie da w sumie oprócz większego dymienia przy dobrych wiatrach przybędzie kilka KM. Mocy nie przybedzie za duzo bo mapa sterownika będzie podawać taka samą ilość paliwa co przy 0.195 wtryski z afna + korekta softa da Ci moze ponad 120km Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego. a co powiesz turbo afn i wtrsyki no i kupie całego kompa silnika z afn i nie bede sie bawić w tunerów da rade ? albo wtrsyki i kompa z afn co o tym myślisz ?
Bartollo Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 Nie da rady ecu z afna bo sterowanie turbo jest podcisnieniem a w ahu nadciśnieniem. A troche koszty są aby to zaadoptować. Najlepiej to zmień wtryski i program. A jak nie chcesz pakować kasy w chip tuning to kup ori wtryski 0.195 i nie kombinuj. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
mantix Opublikowano 7 Stycznia 2015 Opublikowano 7 Stycznia 2015 (edytowane) komp z afn jedynie z chipem niestety Edytowane 7 Stycznia 2015 przez mantix
baca2309 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 Nie słuchaj głupot!!!! Mam ten sam silnik i sam przez to przechodziłem:) zmieniaj wtryski smiało i sie nie martw nie musisz robic zadnych korekt! afn-y maja takie same cisnienie jak ahu czyli 190/300 bar i kąt wtrysku ci sie nie zmieni po wsadzeniu nowych wtryskow zmniejszy ci sie dawka paliwa która mozesz ustawic w adaptacjach w vagu badz nastawnikiem ) komp odpada bo nie masz turbo VNT i jest sterownie inne:)) po wrzuceniu wtryskow ustaw dawke paliwa na 4mg odczujesz różnice:))
Hezen Opublikowano 8 Stycznia 2015 Opublikowano 8 Stycznia 2015 (edytowane) Sam będę zmieniał lejące wtryski ori AFN 0.205 na 0.216 (spalanie na pewno sie zmniejszy bo w końcu stare leją, a większe otworki we wtryskach pozwolą w przyszłości zrobić chip) A jednak baca dobrze pisze, ori wtryski AFN'y i AHU mają te same ciśnienia. Tutaj jest turtorial w związku ze zmiana wtrysków, dowiesz się w nim wszystkiego co trzeba: http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6876 Edytowane 8 Stycznia 2015 przez Hezen
wojti856 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2015 Nie słuchaj głupot!!!! Mam ten sam silnik i sam przez to przechodziłem:) zmieniaj wtryski smiało i sie nie martw nie musisz robic zadnych korekt! afn-y maja takie same cisnienie jak ahu czyli 190/300 bar i kąt wtrysku ci sie nie zmieni po wsadzeniu nowych wtryskow zmniejszy ci sie dawka paliwa która mozesz ustawic w adaptacjach w vagu badz nastawnikiem ) komp odpada bo nie masz turbo VNT i jest sterownie inne:)) po wrzuceniu wtryskow ustaw dawke paliwa na 4mg odczujesz różnice:)) dzięki kolego za rzetelną odpowiedz i tym samym pomoc bo ja też jestem takiego samego zdania a co do wtrysków to jestem w trakcie szukania bo znaleźć afn dobre i w miare przystępnej cenie jest ciężko Sam będę zmieniał lejące wtryski ori AFN 0.205 na 0.216 (spalanie na pewno sie zmniejszy bo w końcu stare leją, a większe otworki we wtryskach pozwolą w przyszłości zrobić chip) A jednak baca dobrze pisze, ori wtryski AFN'y i AHU mają te same ciśnienia. Tutaj jest turtorial w związku ze zmiana wtrysków, dowiesz się w nim wszystkiego co trzeba: http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6876 dzieki za info pozdrawiam
baca2309 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 mozesz szukac z asv jeszcze ale kąt wtrysku sie opóźni i bedzie do ustawienia, asv maja wieksze cisnienie 220/300bar a jak u ciebie z pompą? daje rade jeszcz? na forum ostatnio ktos sprzedawał afn-y
wojti856 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) mozesz szukac z asv jeszcze ale kąt wtrysku sie opóźni i bedzie do ustawienia, asv maja wieksze cisnienie 220/300bar a jak u ciebie z pompą? daje rade jeszcz? na forum ostatnio ktos sprzedawał afn-y moja pompa jest ok bo była robiona tzn uszczelina bo lało sie paliwo zapłaciem 500zł włacznie z ustwieniem na kompie , Edytowane 11 Stycznia 2015 przez wojti856
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się