STANIV Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Edytowane 24 Stycznia 2015 przez STANIV
simon__75 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM Do paliwa to dolewasz ? Jakieś skutki uboczne ?
STANIV Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM Do paliwa to dolewasz ? Jakieś skutki uboczne ? 1.przed tankowaniem dolewam do zbiornika potem do pełna tankuję, 2. nie zaobserwowałem, silnik caha długo się nagrzewa, po wlaniu tego specyfiku silnik nie osiąga temperatury a włącza się wypalanie DPF Edytowane 26 Stycznia 2015 przez STANIV
simon__75 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM Do paliwa to dolewasz ? Jakieś skutki uboczne ? 1.przed tankowaniem dolewam do zbiornika potem do pełna tankuję, 2. nie zaobserwowałem, silnik caha długo się nagrzewa, po wlaniu tego specyfiku silnik nie osiąga temperatury a włącza się wypalanie DPF Często używasz tego specyfiku ?
STANIV Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) ja dolewam http://allegro.pl/protec-dpf-super-clean-do-filtra-czastek-stalych-i4963767407.html nie osiąga temperatury a wypala dpf jeżdżę przeważnie po mieście. POLECAM Do paliwa to dolewasz ? Jakieś skutki uboczne ? 1.przed tankowaniem dolewam do zbiornika potem do pełna tankuję, 2. nie zaobserwowałem, silnik caha długo się nagrzewa, po wlaniu tego specyfiku silnik nie osiąga temperatury a włącza się wypalanie DPF Często używasz tego specyfiku ? zgodnie z opisem na etykiecie UWAGA – nie przedawkować! Zaleca się regularne stosowanie co 10-15 tys. km lub co 3 miesiące. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez STANIV
Danio34 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Czesc.sluchajcie wie moze ktos co to moze byc.od 60km na godzine zaczyna szumiec mi przy silniku czym szybciej jade odglos jest wiekszy jezeli auto zwalnia odglos tez zaczyna coszrj buc sprawdzalem w czasie jazfy jak wylo wdusilem skprzeglo i dodawalem gazu ale odglos byl taki sam.nie wiem jak wy ale podejzewam wiatrach chlodnicy bo to taki odglos jak by od oporu powietrze czym szybciej tym glosniej wyje
Danio35 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Witam, zdazyło mi się juz dwa razy że po zgaszeniu auta załąncza się went, chłodnicy , dodam że audi nie łapie temperatury nie był włączony klimatronik . Ciekawe czego bo koledze tez tak się zdażyło. jest to b8 2009 r 2.0 tdi cr 143kn Spoko w mojej b8 2009r to normalne po kazdym wylaczeniu silnika wentylator chodzi kilka minut nie wiem ile dokladnie bo nie stalem i liczylem ale chodzi sobie to ponoc normalne
pietrku Opublikowano 6 Maja 2016 Opublikowano 6 Maja 2016 U mnie też już kilkukrotnie było słychać wentylator po wyłączeniu silnika, który chłodził tak z 5-10-15 minut. Początkowo myślałem że za mało płynu w chłodnicy, ale chyba bardziej realne to wypalanie dpf'a. Ktoś to może oficjalnie potwierdzić?
mosiek2206 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Tak to wypalanie Dpf'a. Bez obaw kilka razy też już tak miałem.
krystian92 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Witam. Zrobilo się troche chlodniej i pojawily się pierwsze problemy z moja b8. Auto nie lepie temperatury, dzisiaj rano temperatura na zewnatrz 5 stopni. Temperatura w aucie ustawiona na 19 stopni. Auto po przejechaniu dopiero 15 km przy sredniej predkosci 80/h pokazalo 90 stopni, zatrzymalem się na swiatlach wskazowka spadla do 75-80 stopni. Zaparkowalem podnoszę maskę wąź od chlodnicy cieply wentylator się obraca (raczej nie bylo to wypelnie dpf bo obroty 900 spalanie w normie) temperatura 70 stopni. Moze ktoś miał podobny problem. Pewnie termostat do wymiany ale co z wentylatorem chlodnicy ktory czujnik odpowiada za jego włączenie?
milas74 Opublikowano 2 Marca 2021 Opublikowano 2 Marca 2021 W dniu 8.01.2015 o 21:13, kuebk napisał: Bardzo ciekawa sprawa, ale naprawde to tak nie jest. Do wypalania filtra potrzebne jest EGT na poziomie 550-600* co wyklucza niedogrzanie czegokolwiek. No i tu sie absolutnie nie zgodzę. Zdarzyło mi się 3 razy wymusić procedurę wypalania i wymogiem byla temp 70st.C ; i tak tez podczas samego wypalania skoki temperatury "na desce" były znaczne. Mimo że czujniki przed i za filtrem wskazywały względnie caly czas te same wartości. Temperatura wychodziła ponad i poniżej 90.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się