michalski83 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Otwierając maskę po lewej stronie na obudowie filtra jest zaworek który jest podłączony wtyczką , do zaworka idzie przewód gdzieś chyba od dołu, ale od zaworka nie ma podpiętych wężyków , a od dołu od turbiny jest kawałek wężyka zaślepionego i drugi wężyk przy zbiorniczku wyrównawczym idący chyba od przepustnicy też jest zaślepiony czy to nie powinno być połączone razem z tym zaworkiem,miałby ktoś schemat jak to ma być w oryginale bo nie wiem dlaczego to ktoś zaślepił dodam że czasem czuje paliwo w kabinie
Magicbattle Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 ten zaworek to odpowietrzenie zbiornika paliwa. ktos musial niezle namieszac w instalacji jak wszystko pozaslepial. porob jakies fotki co gdzie masz zaslepione.
michalski83 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) zdjęcie zapożyczone Edytowane 11 Stycznia 2015 przez michalski83
asadolewski Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) To jest zawór Par paliw (odpowietrzenie zbiornika) mi pół roku temu narobił dość problemów których pseudo mechanik nie potrafił zrobić. Mam audi w gazie i na benzynie jeżdzę tylko do przełączenia na gaz tankuje ok 2/3 miesiące za 100 zł więc nie miałem podstaw do otwierania wlewu paliwa.A mianowicie zaczeło się to objawiać tym że auto nie mogło zapalić kręciłem kręciłem i załapywał po ok 2 minutach kręcenia a nie raz na strzała. Podjechałem pod sklep wyszłem nie było mnie 3 minuty wchodzę znów to samo kręce kręce nic. Pojechałem do mechanika trzymał auto dzień i oddał mi że nie wie co. Pompka stwierdził że sprawna bo najpierw na to padło. Błędów 0 Jeżdziłem tak tydzień. I okazało się że jest uszkodzony zawór par paliw. A odkryłem to tylko dzięki temu że podjechałem na stacje zatankować paliwa. Ja do korka ku... co jest za nic korka nie mogłem odkręcić bo się zassał pózniej napisali mi na forum żeby go odpiąć przed zaworkiem i zobaczyć. I rzeczywiście jak odpiełem to aż zassało powietrze (sssyk) podjechałem na szrot kupiłem za 20 zł i narazie jest dobrze. Poprostu zassywał się zbiornik i niechciał palić bo nie pompowało paliwa. Przez to również uszkodziło zaworek zwrotny w pompce paliwa ale zastowałem ten na przewód narazie jest OK.Przewód od zaworka łączy się gumowym 10 cm przewodem z trójnikiem jeden łączy się metalową rurką która idzie później tak jak narysowałeś ale łączy się później znowu gumowym wężem i wchodzi w kolektor ssący. Drugi wchodzi zaś w wąż dolotowy filtra powietrza z taką banieczką. Silnik ANB 1.8T Edytowane 18 Stycznia 2015 przez asadolewski
michalski83 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 To jest zawór Par paliw (odpowietrzenie zbiornika) mi pół roku temu narobił dość problemów których pseudo mechanik nie potrafił zrobić. Mam audi w gazie i na benzynie jeżdzę tylko do przełączenia na gaz tankuje ok 2/3 miesiące za 100 zł więc nie miałem podstaw do otwierania wlewu paliwa. A mianowicie zaczeło się to objawiać tym że auto nie mogło zapalić kręciłem kręciłem i załapywał po ok 2 minutach kręcenia a nie raz na strzała. Podjechałem pod sklep wyszłem nie było mnie 3 minuty wchodzę znów to samo kręce kręce nic. Pojechałem do mechanika trzymał auto dzień i oddał mi że nie wie co. Pompka stwierdził że sprawna bo najpierw na to padło. Błędów 0 Jeżdziłem tak tydzień. I okazało się że jest uszkodzony zawór par paliw. A odkryłem to tylko dzięki temu że podjechałem na stacje zatankować paliwa. Ja do korka ku... co jest za nic korka nie mogłem odkręcić bo się zassał pózniej napisali mi na forum żeby go odpiąć przed zaworkiem i zobaczyć. I rzeczywiście jak odpiełem to aż zassało powietrze (sssyk) podjechałem na szrot kupiłem za 20 zł i narazie jest dobrze. Poprostu zassywał się zbiornik i niechciał palić bo nie pompowało paliwa. Przez to również uszkodziło zaworek zwrotny w pompce paliwa ale zastowałem ten na przewód narazie jest OK. Przewód od zaworka łączy się gumowym 10 cm przewodem z trójnikiem jeden łączy się metalową rurką która idzie później tak jak narysowałeś ale łączy się później znowu gumowym wężem i wchodzi w kolektor ssący. Drugi wchodzi zaś w wąż dolotowy filtra powietrza z taką banieczką. Silnik ANB 1.8T czy może się coś stać jeśli jest tak po zaślepiane jak u mnie na powyższym zdjęciu , dodam że korek od baku odkręca się bez problemu nawet nie syczy , ale czasem właśnie dłużej muszę kręcić przy odpalaniu czyli ten zaworek może jest uszkodzony i tak dłużej kręci ?
zwalowy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 podobno wywiercenie malej dziurki takiej 2-3 mm w korku potrafi pomoc w niektorych autach
jacek70 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Tak wywiercenie otworku w korku działa tak samo jak niedokręcenie korka. Tylko chyba nie o to nam chodzi.
zwalowy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 przecie to ani nie uszkadza silnika ani pompy ani niczym nie grozi nawet bena nie odparuje od tego a z tego co sie orientuje niektore auta maja fabrycznie tak zrealizowane odpowietrzenia
jacek70 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Nie uszkodzi i nic się nie stanie jednak od tego oryginalnie jest zaworek odpowietrzenia.
zwalowy Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 ktory oryginalnie unicestwia auto:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się