Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięty katalizator?


air1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałem zapytać, czy podczas jazdy jestem w stanie wyczuć padnięty katalizator, a mianowicie sprawa wygląda tak, auto bardzo ładnie przyśpiesza z wolnych obrotów i przy około 3000 gdzie mogłoby się wydawać że dostanie kopa to jedzie jakoś marnie, jakby było zdławione. Dziś na VAGu takie błędy

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010
Software Coding: 0011711
Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072
2 Faults Found:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent

czy to kwalifikuje kata do wycięcia i montaż downpipe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muisz zrobic logi dynamiczne bez tego cięzko coś powiedzieć więcej, zapchany kat napewno nie powoiduje że auto ładnie przesyspiesza z wolnych obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z komunikatu wynika że masz walnięty katalizator ALE to wcale nie musi znaczyć że jest faktycznie padnięty.

Sondy czasem potrafią dać takie sygnały że komputer to zidentyfikuje jako padnięty kat.

Jest odpowiednia proceduralna VAG u która sprawdza faktyczny stan katalizatora jest taka sam jak dla 1.8 jak i 3.0

Zrób test i będziesz wiedział jaką masz sprawność katalizatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakaś mała wskazówka jak ten test zrobić, szukałem w opcjach vaga i nie widzę tam żadnego testu katalizatora, ale pewnie źle szukam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd 17700 dotyczy niesprawności termostatu , natomiast 16804 to niesprawność kata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka niesprawność termostatu i katalizatora z tego wynika? Auto nagrzewa się w miarę szybko, więc od strony mechanicznej termostat raczej działa.


Sprawa ma się tak, nie mogę przeprowadzić testu katalizatora, możliwe że przez błąd g62


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0010
Software Coding: 0011711
Work Shop Code: WSC 06325 000 00000
VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072
1 Fault Found:

18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 002 - Voltage too Low - Intermittent

Readiness: 0000 0000
Monday,19,January,2015,19:33:37:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 01: Engine (8E0 909 518 AQ)

19:33:33 Group 004
800 /min RPM
14.000 V Voltage
99.0°C Temperature
33.0°C Temperature

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 8E (8E - Audi A4 B6/B7 (2001 > 2008))
Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 25 36 37 45 46 55 56 57 65
67 69 75 76 77

VIN: WAUZZZ8E35A521942 Mileage: 153060km/95107miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No SW: 8E0 909 518 AQ HW: 8E0 909 018 B
Component: 1.8L R4/5VT G 0010
Coding: 0011711
Shop #: WSC 06325 000 00000
VCID: 7F0DE5772D08A7E6ED9-5072

2 Faults Found:
17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
P1292 - 004 - Open Circuit - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb
Part No SW: 8E0 910 517 C HW: 8E0 614 517 BB
Component: ESP8 quattro H04 0180
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0004871
Shop #: WSC 06325 000 00000
VCID: 275D1D179618CF26F59-8072

1 Fault Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 9
Reset counter: 32
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Hex Value: 0x0000
Hex Value: 0x4202
Hex Value: 0x00FF
Hex Value: 0xFF97
Hex Value: 0x00FF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...