Salin92 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam. Zamierzam w swoim audi zmienić sama mapę na 120 km kolega zajmuje się tym profesjonalnie i ma 3 mapki pod mój komputer 110 km 120 km 130 km i mówi że ta 120 km jest za***ista ze autko śmiga aż miło, co myślicie o zmianie samej mapki? Czy może co s się stać dla silnika przez więcej km? Wiem że mam słabe wtryski i przydało by się wsadzic 216 ale nie chce mi się narazie lasy tyle ładować na 216 mapkę na 120 km mam za 150 zł po znajomości
Tom A4 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 skoro twój kolega ma trzy mapki to nie jest profesjonalistą. Profesjonalista robi mapkę pod auto a nie wgrywa gotowce. Gotowców takich pełno w necie odłóż parę zł i zrób mapkę pod swój silnik. Tyle w temacie.
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 zanim cokolwiek pozmieniasz to zrob porzadna diagnostyke silnika w celu weryfikacji jego stanu co do programów za 150 zł z gotowymi mocami , to radze mocno przemyśleć temat , żeby potem nie było niespodzianki
Salin92 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 jakie mogą być konsekwencje takich zmian ?
Tom A4 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Uszkodzony silnik to najpoważniejsze odpuść sobie gotowca bo po wgraniu może się okazać że kopci jak smok nie jedzie. Na początek diagnostyka plus logi i dopiero ewentualna korekta programu. Wysłane z mojego GT-I9505
gregor10 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 dziurka w tłoku może się pojawić w przypadku nieszczęsnym typu = mocny soft + niesprawny osprzęt
ciahciah Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 zrób logi na początek, skoro twój kolega zajmuje się tym profesjonalnie niech z tych trzech wersji zrobi jedną dobrą, potem wklej komplet logów na czipie a my Ci profesjonalnie powiemy co w trawie piszczy, twój kolega albo zostanie pochwalony albo dostanie lekcje z której mam nadzieje wyciągnie wnioski, zwróć uwagę na 4 biegu na czipie czy z pedałem w podłodze 1500-2500obr nie słychać/czuć wysilonej pracy silnika i napędu, mam na myśli drżenie lub buczenie, teraz logowałem AWX bo mu nowe turbo po regeneracji zaczyna wpadać w tryb awaryjny, regeneracja go kosztowała 1800zł, w logu 011d i innych widzę że jest czip, on na to tak kolega mi wgrał, a ja mu na to że kolega ci rozwalił turbo, było ustawione 1.6bara na seryjnym turbo, to regenerowane turbo było już trzy razy reklamowane i servis zarzekał się że turbo jest ok, servis nie kłamał, winny jest soft kolegi który i tą regenerowaną turbinę by też uwalił, a gdyby soft kolegi był normlany pewnie i seryjna turbina by nie padła i o ile mniej wydatków, jak ktoś sam nie wyjmuje turbo to cztery takie zabiegi to też sporo kasy
Salin92 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Po czytaniu waszych komentarzy postanowiłem nie wygrać mapy nowej. Zostawie swoje audi w serii, i tak myślę je jakoś na jesień sprzedawać i wtedy kupie sobie a4 b6 130 km i będzie spoko Dzięki za pomoc
spanky Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Wgrac mozna tylko trzeba to zrobic profesjonalnie :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się