kbibi Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 mam bład na VAGu- 01269 (N-108) i 553 (3110)mas air flow sensor G70
grzanek85 Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 01269 - zawór N108 kąta początku wtrysku. Przerwa lub zwarcie z masą, zwarcie z potencjałem PLUS, uszkodzony zawór 553 (3110)mas air flow sensor G70 - problemy z przepływomierzem (mogło się pojawić przy odpięciu wtyczki) po skasowaniu powracają błędy??
kbibi Opublikowano 7 Października 2008 Autor Opublikowano 7 Października 2008 01269 - zawór N108 kąta początku wtrysku. Przerwa lub zwarcie z masą, zwarcie z potencjałem PLUS, uszkodzony zawór 553 (3110)mas air flow sensor G70 - problemy z przepływomierzem (mogło się pojawić przy odpięciu wtyczki) po skasowaniu powracają błędy?? tak powracaja, czy te błedy maja związek z wiekszym spalaniem?
szogun0 Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 Spotkałem się ze zwarciem wewnątrz wiązki idącej do pompy. Trzeba iść tym tropem aby wyeliminować 1 z twoich błędów.
adadur Opublikowano 24 Października 2008 Opublikowano 24 Października 2008 Obecnie koledze wyskakują takie błądy: 01269 - Commencement of Injection Valve (N108) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01044 - trzeba zająć się kodowaniem sterownika silnika. szogun0 prośba do Ciebie może masz te kodowanie dla 1Z w automacie z 1996r bo ja nie mam dla tego silnika 17978 - to co drugi z nas ma 01269 - tu zanim wymieni się czujnik chyba trzeba krok po kroku weliminować elementy z całej ścieżki - miernik elektryczny też by się przydał, albo najprościej mieć na podmienkę drugi czujnik 00527 - stwierdzam zgon tego czujnik, temp. na vagu coś ok. 137 st.C na silniku 92st.C co świadczy o uszkodzeniu czujnika, defintywny zgon można też potwierdzić pomiarem oporności czujnika miernikiem elektr. - gdzieś na forum lub w "sam naprawiam" jest wykres z prawidłowymi wartościami dla tego czujnika Dodam że moga być jeszcze inne niesprawności silnika ale o tym później - były probmy z ustawieniem kąta wtrysku. No i Auto pali nawet coś ok. 10 litrów?!?!?!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się