AdixA4 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam Mam problem z wspomaganiem ponieważ dziwnie ( chrobocze) na wolnych obrotach i podczas skręcania kolami - filmik poglądowy Piszczenie już rozwiązałem to był napinacz paska klimy ale dalej zostaje to chrobotanie Jakieś 2 lata temu wymieniałem pompę wspomagania i czyszczenie układu Rok temu robiłem kompletny rozrząd, płyn w układzie w normie, Proszę o pomoc Pozdrawiam
quadral20004 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 odkrec korek zbiorniczka plynu wspomagania.daj troche gazu i krec w prawo do konca nastepnie w lewo do konca i tak kilka razy. mialem cos podobnego ,uklad mi sie zapowietrzyl,jakim cudem nie wiem:)
AdixA4 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2015 sprawdziłem ale niestety nie pomogło... Dodatkowo zauważyłem że jeśli trzymam obroty na 2 tyś to gdy kierownicą kręcę do końca obroty silnika spadają mi o 500, odpuszczę kierownicą to obroty wracają na 2 tyś
black4 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 sprawdziłem ale niestety nie pomogło... Dodatkowo zauważyłem że jeśli trzymam obroty na 2 tyś to gdy kierownicą kręcę do końca obroty silnika spadają mi o 500, odpuszczę kierownicą to obroty wracają na 2 tyś Witaj, Miałem ten sam problem. U mnie powodem "chrobotania" przy kręceniu kierownicą były zużyte łączniki stabilizatora. Po wymianie jak ręką odjął Nie jest to droga sprawa. Bdb są Lemforder'a Pozdrawiam!
jacek70 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Też nie mogłem dojść co mi skrzypiało w adr. Winny był wahacz przedni, dolny.
quadral20004 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 niepokojaca jest sprawa obrotow.jakby pompa zacierała sie i stawia duze opory dla silnika
lukaszooo Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 tez tak mysle, pewnie pompa jest na dobiciu bardzo czesto padały w tych silnikach, radze kupić odrazu nową bo ze szrotu padają po miesiącu. Wymieniałem u znajomego w a3, dwie były ze szrotu po 150zł czyli 300zł, skonczyło sie na nowej za ok 400zł
AdixA4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Sprawdziłem łączniki stabilizatora no ale niestety to nie to. Postanowiłem założyć starą pompę ( według mechanika zatarta i dlatego wyła) i okazało sie że wszystko pięknie działa, bez tego chrobotania i wycia Chyba mnie mechanik naciągną na wymianę i kupno pompy u niego, a moja się po prostu zapowietrzała i dlatego wyła... Dziękuje wszystkim za pomoc
lukaszooo Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Czyli cie naciągnoł. Masz błąd w profilu 1Z wychodziły tylko w 1995r. z tego co mi sie wydaje od 1996 były już AHU
quadral20004 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Sprawdziłem łączniki stabilizatora no ale niestety to nie to. Postanowiłem założyć starą pompę ( według mechanika zatarta i dlatego wyła) i okazało sie że wszystko pięknie działa, bez tego chrobotania i wycia Chyba mnie mechanik naciągną na wymianę i kupno pompy u niego, a moja się po prostu zapowietrzała i dlatego wyła... Dziękuje wszystkim za pomoc a tyle zachodu:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się