Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po wymianie kpl hydrauliki i walkow zaczely dzwonic popychacze ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam niedawno mialem problem z odpaleniem silnika po wymianie kpl rozrzadu z walkami i chydraulika (walki, pestki, dzwigienki, popychacze ruville ) wszystkie paski dayko oraz rolki z napinaczami ina-ruville zdarta miska wyczyszczona oraz wymiana oleju na nowy wraz z filtrem, i to byla taka inwestycja lecz silnik gorzej chodzi niz przed wymiana a mianowicie chodzi o klepanie popychaczy tak jak by sie nie wypelnialy czy cos tylko ze silnik zamienia sie w grzechotke dopiero po rozgrzaniu na zimnym pracuje idealnie zadnego stuku nic kompletnie no i czy zimny czy cieply jezdzi ok tylko strasznie grzechocze powiedzcie czy macie jakies propozycje co do tego bo juz stracilem sily i prawdopodobnie bede wszystko rozbieral jeszcze raz ale niewiem co dalej bo firma u ktorej kupowalem kpl zestaw walkow z cala chydraulika powiedziala mi ze tego mi i tak producent nie zreklamuje poniewaz to jest wina montarzu wtedy zadalem pytanie jak mozna zle to zamontowac ?? Nie otrzymalem odpowiedzi i z tego powodu niewiem co robic z tym czy rozebrac i kupic nowe popychacze kolejny raz czy co :/ Oczywiscie przed wymiana mimo wytartych walkow i dzwigienek silnik byl cichutki nie bylo slychac zadnych popychaczy nic cisza macie jakies propozycje ?? Widzialem na forach podobne przypadki ale na zimnym klepalo na cieplym cisza lub troche ustawalo a u mnie odwrotnie zimny idealnie rozgrzeje sie to porazka dodam ze troszke podcieka z przedniej obudowy gdzie jest kolo zebate walu korbowego ale to doslownie takie zawilgocone tylko, oczywiscie uklad popychaczy wedlug instrukcji dolaczonej do popychaczy i nic zadnej ruznicy :/ z gory dziekuje za propozycje :)

Opublikowano

jaki przebieg tego auuta ze takie naprawy robisz, jakim olejem zalany byl i jest???

zaworki zwrotne pod podstawa filtra zmieniałeś?? może głosniej chodzi przez wtryskiwacze a nie popychacze, kąt wtrysku ustawiony, nastawnik pracuje???

wlej cos do czyszcczenia wtrysków,.

Opublikowano

jaki przebieg tego auuta ze takie naprawy robisz, jakim olejem zalany byl i jest???

zaworki zwrotne pod podstawa filtra zmieniałeś?? może głosniej chodzi przez wtryskiwacze a nie popychacze, kąt wtrysku ustawiony, nastawnik pracuje???

wlej cos do czyszcczenia wtrysków,.

obecny przebieg 327tys realny podejzewam ok 400tys od kad pamietam chodzi na 10w40 mobil zaworkow zwrotnych nie wymienialem aco do wtryskiwaczy to nie podejzewam ich nawet bo przed rozebraniem wszystko bylo ok a w kazdym razie nie bylo takiego glosnego chalasu kat ustawiony nastawnik pracuje bez problemu przylatuje jutro i zaleje STP do czyszczenia wtryskow dla pewnosci a co z reszta proponujesz ??

Opublikowano

full synt powinien byc to po pierwsze,

jakiej firmy ta hydraullika??? może którys z hydro jest wadliwy i nie trzyma??? albo coś nie jest na miejscu??? albo zaworki w zwiazku z olejem jaki był uzywany mówia juz koniec,.

Opublikowano

a jaki olej proponujesz zeby zmienic ?? a cala hydraulika kpl z walkami ruville slychac tak jak by w jednej i drugiej glowicy od strony sciany grodziowej byla jakas srubka i sie tam tlukla a w raz z dodaniem gazu stukanie nie przyspiesza jakos strasznie troszke slychac jak by szybciej stukalo tylko tyle ze gdy dodam gazu jak by mnmiej stukalo ale naprawde tak minimalniew poniedzialek zrzuce pokrywy i bede szukal i sprawdzal zeby nie szarpac sie odrazu na rozbieranie wszystkiego od nowa :/

Opublikowano

głowice po stronie pasazera maja tendencje do bycia głosniejszymi od tyłuu, tam jest zębatka i wtrysk sterujacy,.

podnies dekle i sprawdz czy wszystko jest na miejscu, sprawdz jeszcze raz kąt wtrysku, i korekcje na cylindrach na vagu,.

olej, 5/40 , motul, castrol edge, aczkolwiek niektórzy na tym forum nie uwazaja castrola, takze dowolnosc, ale 5/40

Opublikowano

jak sprawdzic ta korekcje tak przy okazji ??

Opublikowano

Jezeli nowe popychacze nie zostały zalane olejem przed montażem to będą grzechotac w nieskończoność.

Opublikowano

kolego nie zalewalem ich olejem bo byly zalane producent nie kazal zalewac ich olejem a na chwile obecna mozna cos z nimi zrobic czy raczej to juz zlom ??

Opublikowano

Przestan wypisywac bzdury :facepalm:

Kazdy nowy popychacz trzeba zalac inaczej jest problem wlasnie taki jak masz teraz.

musisz wszystko zdjąć, zalac dobrym olejem, zadnym półsyntetycznym go...em i poskładać

Opublikowano

ok w takim razie male podsumowanie rozbieram wszystko kompletnie zmieniam caly olej na jakis 5w40 wydzieram walki i wymieniam popychacze na nowe wszystko skladam spowrotem i znajac moje szczescie jak to wykonam 3 razy powinno jakos chodzic :D

A jeszcze jednop pytanie jak je zalac olejem ??

Opublikowano

Popychacze jak byly nowe to je zostawiasz, wystarczy ze je dokladnie zalejesz nowym olejem np Motul 8100 Xcess 5W40

Opublikowano

noo dobra ale chodzi mi o ten fakt zalania jak to zrobic niewiem strzykawka czy jak bo tam sa tylko dwie male dziurki dlatego pytam jak je zalac w jaki sposob ??

Opublikowano

Zalewasz strzykawka najlepiej z grubą igłą

Opublikowano

No i tak czysto teoretyczne pytanie od gory popychacza zalewam ?? Bo z boku raczej nie dam rady ?? :D

Opublikowano

przez dziurke z boku popychacza

Opublikowano

ok dzieki w nastepnym tygodniu znow to wszystko porozdzieram i powyciagam ponapelniam tak jak piszesz oraz wymienie olej a powiedz mi co z tymi zaworami zwrotnymi robic bo mowie przez zalozeniem tych popychacze stare chodzily cichutko naprawde nie bylo zadnych stukow


A kolego mowisz z boku zalewac a powiedz mi czy jest ruznica jesli zaleje od gory no i oczywiscie jesli jest to jaka ??

Opublikowano

Dev, no niestety nie zgodze się z Tobą, np popychacze INA sa fabrycznie napełnione olejem, przed montażem sciągasz z nich gumki, i wkłądasz w głowice,. nie wiem jak było z tymi Rouvilla, czy były suche???

instrykcja jest taka że nie wolno ci od razu takiego silnika z nowymi popychaczami odpalać, nadmiar oleju ma być wypchnięty przez siłe spręzyn zaworowych,.

kolego Sumos, zakładałem już wiele kompletów popychaczy do 2.5, i nowych i składałem używki dziwne że sie nie wyciszyły, może rzeczywiscie cos nie tak z olejem i tymi zaworkami,.

nagraj ten dzwięk???

Opublikowano

tak dokladnie takie same byly jak mowisz byly takie bumki czapki przezroczyste na popychaczach ktore sciagnolem a po zlozeniu wszystkiego nie odpalalem odrazu samochodu tylko troche pokrecilem i wtedy dopiero odpalalem a co do oleju i tych zaworkow gubi mnie jedna rzecz poniewaz przez dwa lata odkad mam to auto jezdrze na tym oleju 10w40 i nigdy nic nie stukalo nawet przed sama zmiana tego wszystkiego zrobilem autem ok 60km bo bylem jeszcze po czesci i wjechalem do garazu bylo cichutko a po wymianie odrazu cos klepie czy jest mozliwe ze moglo sie cos nagle stac z tymi zaworkami ??

Dev, no niestety nie zgodze się z Tobą, np popychacze INA sa fabrycznie napełnione olejem, przed montażem sciągasz z nich gumki, i wkłądasz w głowice,. nie wiem jak było z tymi Rouvilla, czy były suche???

instrykcja jest taka że nie wolno ci od razu takiego silnika z nowymi popychaczami odpalać, nadmiar oleju ma być wypchnięty przez siłe spręzyn zaworowych,.

kolego Sumos, zakładałem już wiele kompletów popychaczy do 2.5, i nowych i składałem używki dziwne że sie nie wyciszyły, może rzeczywiscie cos nie tak z olejem i tymi zaworkami,.

nagraj ten dzwięk???

Opublikowano

Od 25 lat skladam silniki i zawsze je zalewam i nigdy nie grzechocą.

a nadmiaru oleju i tak sie z nich usuwa piprzez kilkakrotne obracanie wałem korbowym przy zakladaniu i ustawianiu rozrzadu

kogo chcecie uczyc ????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...