Gość nowy Opublikowano 3 Maja 2006 Opublikowano 3 Maja 2006 Czesc. Mam problem z climatronikiem.Ostatnio zapaliłem auto i włączyłem klime. Wszystko było OK przez pare sekund,potem wszystko przestało działać i teraz nadmuch nie chodzi nawet przy wyłączonej klimie. Na wyświetlaczu climatronica po prawej stronie siła nadmuchu skacze raz do wartości maksymalnej raz do minimalnej a sam nawiew nie działa...??? Nie słychac było żadnych niepokojących dźwięków a sam climatronik chodził wcześniej bez żadnych zarzutów. Proszę pomóżcie.
Lukas Opublikowano 3 Maja 2006 Opublikowano 3 Maja 2006 Musisz sprawdzić kody bledów na klimatroniku na samym poczatku
Slawo80 Opublikowano 3 Maja 2006 Opublikowano 3 Maja 2006 Popieram kolegę lukas23 to da Ci obraz sytuacji Możesz vagiem jeśli masz lub kodami klimatronica http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=70&highlight=kody+klimatro Daj znać jakie są błędy.
Gość nowy Opublikowano 3 Maja 2006 Opublikowano 3 Maja 2006 nie za bardzo wiem o co chodzi ale naprzemian są wyświetlane błędy 5.1 6.3 7.3 18.3 22.1 50.3 ...?? czyżby jakieś ogólne zwarcie?
Gecco Opublikowano 3 Maja 2006 Opublikowano 3 Maja 2006 Sporo błędów pojawiło się w jednym momencie. (po skasowaniu nadal pojawiają się?) Może to poprostu sterownik klimatyzacji przechodzi na emeryture (przeszedł). U mnie niedawno zaczęło wszystko wariować (od tak): 1. ustawienie temperatury było prawie niemożliwe (na LOw gorace powietrze, na 18C zimne, za chwile zimne dopiero na 24 lub 25C - ruletka) 2. nawiew byl tylko na szybe - na kratki centralne tylko szlo jak i na szybe bylo ustawione - ale i tak szlo to niepozornie 3. obieg zamkniety byl niemozliwy do wlaczenia Bląd wyskakiwal 15.5 lub 15.7. Wymienilem sterownik i teraz działa wszystko sprawnie (mimo pojawiania sie bledu 2.1 i 7.1).
Gość nowy Opublikowano 3 Maja 2006 Opublikowano 3 Maja 2006 Nie za bardzo się orientuje czy można skasować te błędy w jakikolwiek inny sposób niż przez podłączenie komputera do samochodu???
Traviz Opublikowano 4 Maja 2006 Opublikowano 4 Maja 2006 Nie za bardzo się orientuje czy można skasować te błędy w jakikolwiek inny sposób niż przez podłączenie komputera do samochodu??? w zależności od błędu można naprawić silniczki sterujące klapami etc... przechodziłem ostatnio taką zabawę przy błędzie 8.7/8.5 - zablokowana klapa ciepło/zimno Ogólnie to zegarmistrowska robota w rozkładaniu silniczka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się