Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi 003 i 011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Turbo wyczyszczone wężyki do 75 wymienione:
http://vaglog.pl/log_201168.html
odcina moc przy około 180 km/h i później bez zgaszenia silnika nie chce jechać więcej jak 120 i wciąż błąd ciśnienia w układzie dolotowym 575. Gdzie szukać problemu?
Edit:
Tak wyglądały przed czyszczeniem
http://vaglog.pl/log_197479.html
http://vaglog.pl/log_197480.html

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

Wygląda na źle złożone turbo lub ruszoną sztangę.

Opublikowano

Pierwsze zdjęcie

Opublikowano

W takim razie jest możliwość że odwróciłeś pierścień i turbo przeładowuje.

Wysłane z mojego GT-I9100

Opublikowano (edytowane)

Dobra a jaki to ma wpływ na samochód poza tym co wymieniłem? Coś się niszczy? Zużywa? Bo względem tego co było przyrost mocy jest za***isty - w końcu da się wyprzedzać po ludzku, a 180 jeździć nie będę przecież. Czy przez to przeladowywanie wciąż nie ma 100% mocy?
N75 z logów wychodzi na sprawny? I wszystko inne? xd
Aha i czy przypadkiem jeśli faktycznie pierścień jest na opy to czy można to wyregulowac na ustawieniu sztangi? Choć w sumie bez zdjęcia turbo to chyba tego też nie da rady ogarnąć...

I swoją drogą Hezen to czy na zdjęciu jest prawidłowo osadzony pierścień? :P

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

wczesniej kierownice stały deba teraz prawdo podobnie odwrotnie założyłes pierscien i kierownice sa w max pozycji dlatego przeladowuje. Po to jest zmienna geometria aby ECU sterowało sobie cisnieniem, druga sprawa to na biegu jałowym turbo dostaje odrazu strzałą od spalin a to napewno nie wydłuży mu życia.

Jest jeszcze opcja przestawionego ogranicznika sztangi. Sam robiłes kierownice czy ktos ci to ogarniał ???

Opublikowano (edytowane)

Ogarniałem z kolegą z forum. Generalnie jestem na 99% pewny, że poskładał wszystko tak jak było. Może wcześniej ktoś to źle poskładał, bo napewno była już ruszana. Czy mogę to wyregulować z zewnątrz bez ściągania turbo czy nie obejdzie się (zakładając nawet, że źle jest pierścień włożony czy wtedy jest to fizycznie nie możliwe?). Nie wydłuży turbinie życia w sensie, że wcześniej się zasyfi czy coś gorzej?

Czy mogę jeszcze jakieś dodatkowe logi porobić, żeby bardziej rozjaśnić sytuację?

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

A przedmuchaj wężyk idacy do mapsensora w ecu jeśli jest w oleju będzie taki sam objaw turbo będzie przeładowywac

Opublikowano

Jesli turbo jest zle złozone to bedziesz musiał je wyjac i poprawić, moze byc tez inna przyczyna. Trzeba zacząć od sprawdzenia podcisniena, na zasilaniu ukłądu powinno byc ok -0,8bar, na wyjsciu na gruszke podczas logowania 11BS powinno byc -0,5bar, jesli tak jest to za przeladowywanie prawdo podobnie winne jest samo turbo. Map sensor pokazuje raczek ok skoro wczesniej miał 1200mbar w dolocie a teraz ma 2200mbara

Opublikowano (edytowane)

Co znaczy podczas logowania 11BS? Trzeba w vagu włączyć jakąś opcję ustawienia sztangi w jakiejś tam pozycji czy co?

EDIT.

Dobra już mam. Tak jak myślałem laickie pytanie - musiałem dłużej po główkować co wpisać w google i na jakich stronach szukać bo "logowanie 11 bs" wgl nie odnosiło się do audi ^^'). Dopijam herbatę i idę z pompką i kompem do auta.


A pierścień w turbinie był założony tak jak na załączonym przez Hezena zdjęciu oraz ustawienie sztangi nie ruszane.

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

pompka nie wiele ci sie nada musisz miec przyżad do sprawdzania podcisnienia czyli wakuometr. Myslałem ze wiesz o co chodzi z 11BS, włącz vaga wejdz w silnik, wybierasz opcje 04 Basic Settings i wybierasz grupe 11, ECU zwieksz obroty silnika i bedzie cyklicznie załączac turbo czyli sztanga turba powinna ruszać sie o ok 18mm.

Opublikowano (edytowane)

Mam pompke z miernikiem ciśnienia/podciśnienia (a dokłądnie takie cudo http://allegro.pl/pompa-prozniowa-cisnienia-i-podcisnienia-apptech-i4946306201.html). Niestety w 11BS miałem error. Jedyne co namierzyłem to na wyjściu do N18 i n75 0.8 (chyba, bo przy tej pompce mam opcje pompowania/wypompowywania i w zależności od ustawienia raz pokazało poniżej -1 bara a raz te 0.8) i według tego samego ustawienia miałem gdzieś -0.6 na wężu do sztangi (na biegu jałowym niestety). Turbo zauważalnie piszczy, zaznaczam bo nie wiem czy tak ma być.

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

czyli cos jest nie tak, podłącz sie w miejscu zaworka wtórnego czyli na zasilaniu pomijając wszystkie zaworki, tam powinno byc -0,8 -0,9. sprawdz czy mozesz zalogować 04 BS zasada jest taka sama jak przy turbinie tyle ze zawór egr powinien pracować cyklicznie powinno byc tak ok -0,5, jesli EGR pojdzie w BS to mogł bys zamienic zaworki N18 z N75 moze zaworek od turba jest uwalony.

Opublikowano (edytowane)

Zawór EGR mam odpięty od układu więc go nie sprawdzę i chyba coś źle wyjaśniłem - te prawdopodobne -0.8 sprawdzałem zaraz na rozgałęzieniu z vacum na serwo i zaworki, tak więc z tego co zrozumiałem to jest prawidłowe. Chyba, że masz na myśli, że na biegu jałowym na sztandze turbiny mam poniżej -0.5 (bo gdzieś do -0.7 dochodziłem w zależności od ustawienia pompki). Jeżeli na biegu jałowym (oczywiście bez tego całęgo 11BS, w którym miałem error) N75 nie powinien dawać żadnego podciśnienia na sztange turbiny to zaraz go wyciagąm i czyszcze - choć trochę piździ :P.

EDIT EW. jakbyś miał jakiś program który odpali te BS11 w moim modelu, bo czytałem, że ten problem może być spowodowany złą wersją programu do silnika/rocznika samochodu/whatever, a przekopałem cały internet by znaleźć program który ruszy mi grupę 000 i znalazłem tylko jeden więc raczej nie mam sporej opcji wyboru.

Tutaj : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=518568coś piszą, że na biegu jałowym ma być poprostu coś -0.6 do -0.8 na wężyku do sztangi czyli by się zgadzało, ale tam to jakiś inny silnik.

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

nie ma czegos takiego jak prawdopodobne, albo jest -0,8 albo mniej........ Na biegu jałowy na turbine nie wiem ile ma isc ale chyba 0, musisz zalogować 11BS bez tego nie pojdziesz dalej. Poszukaj vag 4.11 lub VCDS lite.

Opublikowano (edytowane)

Przekopałem pół internetu i aktywowane wersje vag com 409.1 i 311.2 pokazują mi "ERROR group 011 not available" , a VCDS 1.0 i 1.2 niby aktywowany nie jest aktywowany więc nie mogłem wgl przejść do BS. Nie wiem czy to wina programów, kabla czy kompa w samochodzie no ale lipa jest...

EDIT.

Zapewne mój staroć nie obsługuje 11BS

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

Te sterowniki nie obsługują jeszcze 011BS - nic nie zrobisz.

Opublikowano (edytowane)

Mógłby ktoś dobroduszony sprawdzić ile N75 ma pompować na biegu jałowym poprostu? Czy to nie wymierny test?

EDIT.

Swoją drogą cały czas byłem przekonany, że jak pierwszy raz robiłęm logi to i 003 i 011 robiłem w basic...

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano

Chyba musi wypowiedzieć sie ktoś mądrzejszy, nie spotkalem sie jeszcze żeby bs nie chciał iść w turbie ze zmienna geometria.

Jutro sprawdzę jakie podciśnienie jest u mnie na jałowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...