grzes791 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 witam panowie potrzebuję pomocy w mojej adzi siedzi taki termostat w aso cena około 500zł bo jak stwierdził pan z serwisu trzeba kupić całość iż sam wkład do tego nie występuje a więc pytanie moje jest takie czy ktoś ma na to jakiś patent , może jednak można dopasować jakiś termostat do tej obudowy ??? z góry bardzo dziękuję za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 500 zł to kogoś poniosło jak to w ASO http://allegro.pl/termostat-behr-oryginal-vw-audi-a4-a6-c5-1-8t-2-0-i5001091303.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 500 zł to kogoś poniosło jak to w ASO http://allegro.pl/termostat-behr-oryginal-vw-audi-a4-a6-c5-1-8t-2-0-i5001091303.html no dokładnie 460 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 A co się dzieje, padła w nim grzałeczka czy tylko nie dogrzewa? Jak tylko nie dogrzewa, to rozbierz go i zobacz, nie brakuje środku oringu. Był wątek o tym na forum, wrzucałem w nim zdjecia jak to wygląda. Wiele osób tak naprawiło swój termostat, koszt znikomy. Dodam tylko, że zanim naprawiłem swój ori, założyłem nowy firmy Behr i w zime okazało się że spada mi temperatura gdy dłużej hamowałem silnikiem (powiedzmy ze 120km/h do 60). Na starym naprawionym tego nie ma :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Mam podobną sytuację. Przy spokojnej jeździe silnik nie morze się dogrzać na 90*C dopiero jak solidnie depnę do podłogi to złapie pożądaną temperaturę. Twierdzicie, że przyczyną może być jakiś oring? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 Więc już wiesz oring do wymiany a przy okazji sprawdzisz grzałkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tylko jak pomyślę ile jest rozbierania to nawet do garażu nie chce mi się schodzić Co za Janusz tak to zaprojektował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 No to zostaje jakiś dobry warsztat. Zrobią jak trzeba a ty tylko zapłacisz. No i jeszcze będziesz miał jakąś gwarancję. Jest to jakaś alternatywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Bez przesady, wolę tą kasę na coś innego przeznaczyć. Kiedyś nabierze mocy urzędowej to się zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Podepne się, temperatura w trakcie jazdy wacha mi się w przedziale 55 stopni, na postoju dłuższym podejdzie do 90. Chciałem wyjąć termostat a przy okazji odpiąć tą kostkę odpiąć: Jak się później okazało w kostce (ponieważ w środku był jakiś płyn) został jeden z dwóch pinów, bolcy czujnika. Moje pytanie od czego ten czujnik, skoro czujnik temperatury jest ponoć w innym miejscu Gdyby nie to że w kostce mi się piny pokruszyły to bym się teraz wkur... bo jak rozbierałem wkład to mi kable od grzałki odpadły. Szkoda bo wine za niedogrzewanie ponosi oring, ten mały na grzałce. Jak wymienie oring i poskładam bez wpiętej kostki to co się stanie, jaki wpływ na działanie termostatu ma ta kostka? Zrobiłem, wymieniłem mały oring na samym dole termostatu i wszystko działa, co najlepsze bez podpiętej kostki tej na załączonym zdjęciu. Jeszcze raz zapytam co to za kostka bo vag żadnego błędu bez niej nie pokazuje. Dodam, że robota to jakieś 4 godziny na spokojnie z przerwami na papierosa jeżeli ma się wprawne ręce, nie potrzeba ściągać alternatora Edytowane 5 Lutego 2015 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A ta kostka nie jest właśnie od zasilania grzałki? Masz może numer katalogowy tego oringu czy dobierałeś na wymiar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A ta kostka nie jest właśnie od zasilania grzałki? Masz może numer katalogowy tego oringu czy dobierałeś na wymiar? Dobierałem na wymiar a kostka nie mam pojęcia jaką pełni role. Wszystko działa, vag nie rzuca błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo814 4 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 tak ta kostka odpowiada za podgrzewanie grzałki a co za tym idzie otworz/zamknij wiecej lub mniej uchyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 14 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2015 Jakoś mi to spokoju nie daje, termostat sterowany jest temperaturą więc jak dojdzie do swojej temperatury to kostka do niego podpięta jej nie zmniejszy, co jedynie może ją podgrzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaba 0 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Bo to chyba o to chodzi aby np. zimą szybciej się dogrzał silnik. Jeśli głupoty gadam to niech ktoś mądrzejszy mnie poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Bo to chyba o to chodzi aby np. zimą szybciej się dogrzał silnik. Jeśli głupoty gadam to niech ktoś mądrzejszy mnie poprawi To Cie zdziwię bo nagrzewa się raczej normalnie, szybko mimo braku zasilania do grzałki. Niech ktoś powie co to za motyw z tą kostką i funkcją tej jak tu ją nazywamy grzałki. Pytam bo nie zauważyłem różnicy, ani w spalaniu ani w dogrzewaniu a jest na dworze raczej zimno Edytowane 17 Lutego 2015 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Druciarskie podejście. Tak se to przerabiaj, a potem sprzedaj auto jako igłę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 Lepsze sterowanie temperaturą. Na zegarach masz pewną bezwładność i nie widzisz jak termostat się otwiera (spada temp) potem się zamyka (rośnie temp) Jeżeli grzałka jest sprawna to ecu steruje otwarciem i zamykaniem wcześniej sygnał ma z czujnika temperatury. Takie coś ktoś wymyślił Przerabiałem już ten temat termostatu. Wystarczy włożyć do wrzątku i zobaczyć ile trzeba czasu aby się otworzył, a wiadomo gorąca woda jest z jednej strony termostatu w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ganjaq 6 Opublikowano 17 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) Chłopcy i dziewczęta, wcześniej pisałem że kostka od grzałki się posypała, później pytałem jaki to ma wpływ na pracę auta wyczekując odpowiedzi. Pytanie dotyczyło wpływu więc ja opisywałem swoje spostrzeżenia. Myślisz że mnie na nowy termostat nie stać, tu sie da drut, tam się da kit i będzie git. Pisze to bo poczułem się obrażony, tym bardziej, że w ostatnie auto jakie sprzedałem włożyłem sporo czasu i pieniędzy i sam bym je od siebie kupił ale ostro się ze sobą targowałem i ostatecznie nie chciałem zejść z ceny Edytowane 17 Lutego 2015 przez ganjaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Poczekaj do lata i możesz się zdziwić. Nie wiem może się mylę ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się