Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regulator ciśnienia paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Regulator ciśnienia paliwa w 1.8t jest zintegrowany z filtrem czy jest osobno ???

Opublikowano

jest w filtrze.

Opublikowano

to może i ja się włącze

są filtry z regulatorem 4bar ? czy 3 bary ?

jaki idzie oryginalnie do BFB a jaki do BEXa ?

Opublikowano

BFB i BEX maja te same filtry

Opublikowano

no dobra 3 czy 4 barowy ?

Opublikowano

to może i ja się włącze

są filtry z regulatorem 4bar ? czy 3 bary ?

jaki idzie oryginalnie do BFB a jaki do BEXa ?

Pociągnąłeś temat w dobrą stronę bo też chciałem o to zagadać :)

Czyli jeśli chcemy zmienić ciśnienie na listwie to wystarczy zapakować odpowiedni filtr 3 lub 4 bary ?? Z czego można dopasować ??

Opublikowano

Filtry w avj, bfb, bex są tylko z regulatorami 4 barowymi, innych nie ma.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I temat rozwiązany :wink:

:hi:

Opublikowano

To rozumiem, Ok thx :banan:

Opublikowano

Cześć:)

Czy cisnienie na listwie wtryskowej w avj tak ma skakać?

Opublikowano

No raczej nie przeszkadza to w niczym.

Opublikowano

Ja mam stałe ciśnienie ponad 4 bary niezależnie od obciążenia silnika. Czy ciśnienie paliwa nie powinno się zmieniać w zależności od ciśnienia w kolektorze dolotowym?

Opublikowano (edytowane)

 

odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego tematu. mianowicie zmieniłem pompe paliwa na wallbro 255 oraz filtr paliwa na oryginalny z aso jakiś czas temu. dziś dokonałem pomiaru ciśnienia i u mnie na listwę wtryskowa podawane jest 5-5,3 barów ciśnienie. wygląda na to ze regulator ciśnienia nie ogarnia ? ma ktos jakiś pomysł co z tym faktem ? czy ewntualnie tak powinno byc ?

Edytowane przez ko zack
Opublikowano
W dniu 24.04.2020 o 18:07, ko zack napisał:

 

odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego tematu. mianowicie zmieniłem pompe paliwa na wallbro 255 oraz filtr paliwa na oryginalny z aso jakiś czas temu. dziś dokonałem pomiaru ciśnienia i u mnie na listwę wtryskowa podawane jest 5-5,3 barów ciśnienie. wygląda na to ze regulator ciśnienia nie ogarnia ? ma ktos jakiś pomysł co z tym faktem ? czy ewntualnie tak powinno byc ?

Czy rozwiązałeś problem ? Bądź ktoś miał ten sam i rozwiązał?

Opublikowano (edytowane)

Z mojego doświadczenia mam już 4 filtr paliwa wynika że każdy daje trochę inne ciśnienie. Na filtronie ciśnienie miałem w granicach 5-5.5 bar po wymianie na boscha ciśnienie spadło do 4+/-0.2 ale filtr wydawał dziwne dźwięki więc wymieniłem go na gwarancji z dopłatą na man-a który też dziwnie chalasowal, ciśnienie już nie pamiętam ale też było inne niż na boschu (wedł. Chłopaka z hurtowni podobno Bosch i Man są rabione w Chinach w jednej fabryce i dlatego znowu udało mi się go zareklamować ). Po tych przygodach założyłem stary filtr i jeździłem na nim jakieś 1.5 - 2 lata do momentu aż mi pompa nie padła chyba za duże i za długo pracowała na takim ciśnieniu na listwie dochodziło do 7.5 bara pod koniec jej żywota . Teraz wymieniłem komplet pompa plus filtr i ciśnienie mam w granicach 3.7-4 bary. 

Edytowane przez Instincts

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...