kupczak90 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Regulator ciśnienia paliwa w 1.8t jest zintegrowany z filtrem czy jest osobno ???
Grzehu Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 to może i ja się włącze są filtry z regulatorem 4bar ? czy 3 bary ? jaki idzie oryginalnie do BFB a jaki do BEXa ?
kupczak90 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 to może i ja się włącze są filtry z regulatorem 4bar ? czy 3 bary ? jaki idzie oryginalnie do BFB a jaki do BEXa ? Pociągnąłeś temat w dobrą stronę bo też chciałem o to zagadać Czyli jeśli chcemy zmienić ciśnienie na listwie to wystarczy zapakować odpowiedni filtr 3 lub 4 bary ?? Z czego można dopasować ??
Łukasz13 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Filtry w avj, bfb, bex są tylko z regulatorami 4 barowymi, innych nie ma. 1
WYSKUN Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Cześć Czy cisnienie na listwie wtryskowej w avj tak ma skakać?
Łukasz13 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 No raczej nie przeszkadza to w niczym.
Krzysiek2808 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Ja mam stałe ciśnienie ponad 4 bary niezależnie od obciążenia silnika. Czy ciśnienie paliwa nie powinno się zmieniać w zależności od ciśnienia w kolektorze dolotowym?
ko zack Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Opublikowano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego tematu. mianowicie zmieniłem pompe paliwa na wallbro 255 oraz filtr paliwa na oryginalny z aso jakiś czas temu. dziś dokonałem pomiaru ciśnienia i u mnie na listwę wtryskowa podawane jest 5-5,3 barów ciśnienie. wygląda na to ze regulator ciśnienia nie ogarnia ? ma ktos jakiś pomysł co z tym faktem ? czy ewntualnie tak powinno byc ? Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez ko zack
Damian Damian Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Opublikowano 15 Sierpnia 2020 W dniu 24.04.2020 o 18:07, ko zack napisał: odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego tematu. mianowicie zmieniłem pompe paliwa na wallbro 255 oraz filtr paliwa na oryginalny z aso jakiś czas temu. dziś dokonałem pomiaru ciśnienia i u mnie na listwę wtryskowa podawane jest 5-5,3 barów ciśnienie. wygląda na to ze regulator ciśnienia nie ogarnia ? ma ktos jakiś pomysł co z tym faktem ? czy ewntualnie tak powinno byc ? Czy rozwiązałeś problem ? Bądź ktoś miał ten sam i rozwiązał?
Instincts Opublikowano 19 Sierpnia 2020 Opublikowano 19 Sierpnia 2020 (edytowane) Z mojego doświadczenia mam już 4 filtr paliwa wynika że każdy daje trochę inne ciśnienie. Na filtronie ciśnienie miałem w granicach 5-5.5 bar po wymianie na boscha ciśnienie spadło do 4+/-0.2 ale filtr wydawał dziwne dźwięki więc wymieniłem go na gwarancji z dopłatą na man-a który też dziwnie chalasowal, ciśnienie już nie pamiętam ale też było inne niż na boschu (wedł. Chłopaka z hurtowni podobno Bosch i Man są rabione w Chinach w jednej fabryce i dlatego znowu udało mi się go zareklamować ). Po tych przygodach założyłem stary filtr i jeździłem na nim jakieś 1.5 - 2 lata do momentu aż mi pompa nie padła chyba za duże i za długo pracowała na takim ciśnieniu na listwie dochodziło do 7.5 bara pod koniec jej żywota . Teraz wymieniłem komplet pompa plus filtr i ciśnienie mam w granicach 3.7-4 bary. Edytowane 19 Sierpnia 2020 przez Instincts
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się