michalsoldat Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witam forumowiczów! Od dłuższego czasu zachodzę w głowę co dziwnego dzieje się z moim silnikiem. Wyje dopiero jak jest rozgrzany i przy skręcaniu. Niedawno wymieniałem pompę wspomagania więc to raczej nie ona. Samochód był juz w tej sprawie u mechanika i tam majstrował coś przy pasku alternatora ale i to nie pomogło. Zna ktoś rozwiązanie tej zagadki? Był bym bardo wdzięczny! Pozdrawiam,
quadral20004 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 a jak krecisz kiera ,to czujesz lekkie opory?
michalsoldat Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Generalnie do tej pory nie rzuciło mi się to w oczy także raczej nie. Jutro mogę się temu dokładniej przyjrzeć
michalsoldat Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 nie płyn jest, na optymalnym poziomie, równa tafla i nie czuję tez żadnych oporów na kierownicy.
quadral20004 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 czyli pompa wspomagania odpada.myslalem ze pompa zapowietrzona. mowisz ze przypiszczy jak skrecasz.pompa stawia jakis opor dla paska. mechanik "cos grzebał" ,wydaje mi sie ze pasek do wymiany.
michalsoldat Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Hymmm dzisiaj jeszcze zaobserwowałem, że piszczenie jest zdecydowanie silniejsze przy skręcie w lewo niż w prawo. I Aby było słychać pisk skręt musi być dosyć wyraźny np: jakieś skrzyżowanie. Może to coś pomoże.... Może uda mi się coś nagrać niebawem
quadral20004 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 sprobuj odkrecic korek od zbiorniczka plynu wspomagania.pokrec kolami w lewo do konca w prawo do konca,tak kilka razy .moze uklad jest tylko zapowietzony
michalsoldat Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Będzie to widać po pęcherzykach powietrza?
lukaszooo Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Czy piszczy cały czas gdy trzymasz cały czas np na maxa w lewo ??? Jeśli tak to weź butelke wody i poproś kogoś żeby tak zrobił i polej woda po pasku, daj znać efektom. Jeszcze jedno masz klime ??
michalsoldat Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Tak jest klima. Czy to napewno bezpieczne polać pasek alternatora wodą?
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Piszczy cały czas jak trzymasz ???? Nie pamietam jak jest w 1.6, klima jest na oddzielnym pasku ??? Edytowane 29 Stycznia 2015 przez lukaszooo
michalsoldat Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Narazie jestem w pracy nie mam czasu majstrować przy samochodzie . Po 16 kończe, także zastosuję się do rad
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Narazie powiedz co jest grane, trzeba wykluczyć kompresor klimy, alternator, napinacz jesli to działa trzeba wymienić pasek. Pompe wspomagania omijam bo twierdzisz ze jest ok.
michalsoldat Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Z tego co kojarzę to klima jest na jednym pasku
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Więc bedzie trudniej ja wykluczyć. Musisz przy otworzonej masce nakrecić film tego piszczenia bedzie nam łatwiej.
michalsoldat Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Mała poprawka po przekręceniu na maksa kół płyn wspomagania w zbiornicku trochę bombelkuje, jednak pompa nie pracuje jakoś głośniej...
lukaszooo Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Jeśli pokazuje się powietrze to jest zapowietrzona. Gdy dajesz koła na maxa w jedna lub druga stronę olej nie idzie na wspomaganie tylko na przelew i w taki sposób odpowietrza się pompę. Pokrec tak trochę może się poprawi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się