f16mysliwiec Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Witam, Problem mam następujący auto jakiś czas temu przestało doładowywać turbo, oraz czarny dym za mną Sprawdzałem szczelnośćzmieniałem opaski,czyściłem przepływomierz,wymieniony filtr paliwa i powietrza, Założona przezroczysta rurka miedzy pompą a filtrem(brak bombelków) Czyściłem czujnik temperatury powietrza w dolociePali zimno / ciepło od strzala Zaślepiony EGR Pompa 11 Kolektor AWX Chip Wskaźnik doładowania
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 sprawdz gumowy lacznik przy kolektorze ssacym
f16mysliwiec Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Mam Kolektor z AWX i wszystkie łączniki gumowe wymienione na te z FMIC.pl a opaski są T-Clamp
f16mysliwiec Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 To teraz pytanie do kogo z wawy można podjechać podmienić n75 ? A ten N75 Można na stole miernikiem czy jakoś sprawdzić ??
Marc!n Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Na lokalnym spocie kogoś dorwiesz z tym zaworkiem a póki co to jak układ szczelny (ale lepiej sprawdzić pod ciśnieniem niż na oko) to rozbież swój n75 bo może się zaciera tłoczek albo sprężynka pękła
f16mysliwiec Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 Wyczytałem na VW forum że można sprawdzić n75 oraz gruszkę w grupie 011 bassic setings na uruchomionym silniku powinna się poruszać ?
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) U ciebie 11BS nie pójdzie, trzeba kombinować przez outtest lub recznie podać 12V. Jesli był bys kiedys w moich stronach to moge zobaczyć i podmienić N75. Edytowane 29 Stycznia 2015 przez lukaszooo
largovinch Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 U mojego teścia węże od n75 byly sparciałe nie widoczne gołym okiem, a objawy te same.
f16mysliwiec Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 Problem rozwiązany !!! Uszkodzony był N75 a dokładnie popękała sprężynka i kawałki jej blokowały czasami jej prace i przesuwanie. Dlatego raz trzymał ciśnienie raz nie i dlatego właśnie od roku czasu obserwowałem że przy bucie nie trzymało mi ciśnienie tylko delikatnie drgało na zegarze. Obecnie po wymianie na nowy Pierbung ciśnienie trzyma wzorowo. Dziękuje wszystkim za pomoc i wskazówki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się