daniell-gda Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 w takim wypadku nie powinien kopcić ??
QaDo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Mając DPF wszystko wyłapuje i nie kopci. Bez DPFu kopciłby, chyba, że - w co nie bardzo wierzę dobrze dmuchnięte i turbina naprawdę zdrowa choć nie wyeliminowałboby to dymu całowicie. Normalne modyfikacje 140tek nie powodują wzrostu zadymienia nawet na przelocie Edytowane 29 Stycznia 2015 przez QaDo
marcin4x4 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Może jeszcze jest zdrowa bo ma j******, zobaczymy jak długo. Mi by tak do śmiechu nie było, Robert na pewno Cie w konia nie zrobił a jego rady sugerowałbym sobie wziąć do serca. Nie zdziw się jak w trasie objedzie Cie seria. BTW: QaDo nie chwal się moim autem Edytowane 31 Stycznia 2015 przez wrclaguna
rob555 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zapraszam Cie jeszcze raz na free 2 pomiary na 5 biegu. Wiesz ze ja tego auta nie hamowalem tylko moj pracownik ale jedyne co mogl spiepszyc to zle skalibrowac obr hamowni wzgledem obr silnika ew. nie wysprzeglic na wyhamowywaniu ale wtedy straty byly duze. Natomiast spadek mocy na 6 bieg w stosunku do tego co jest na 5tce moze byc spowodowany zbytnim dokosowaniem auta i w konsekwencji wejsciem limiterow temp
daniell-gda Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 Wyjaśniło się moc jest ale nie taka jak na pierwszej hamowni teraz wiem dlaczego sprzęgło jeszcze żyje że auto jedzie lepiej po programie ale nie jest jeszcze potworem z 487nm wychodzi że program jest dobry a nawet bardzo dobry ale czemu nie można było tak za pierwszym razem
marcin4x4 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) mnie tu coś za bardzo śmierdzi... z czystej ciekowści ile waży auto ? BTW: już widzę jak w taką pogodę jechałeś z nimi 180km/h by zrobić pomiary na tych samych biegach Edytowane 31 Stycznia 2015 przez marcin4x4
spanky Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) mnie tu coś za bardzo śmierdzi... z czystej ciekowści ile waży auto ? BTW: już widzę jak w taką pogodę jechałeś z nimi 180km/h by zrobić pomiary na tych samych biegach wykres jest z Dynometu , ale stacjonarnego - rolki - (firma ma takie hamownie w swojej ofercie) takze jechac nigdzie nie musial .... a waga wpisana to nie auta tylko pewnie waga rolek itp... co nie zmienia faktu, ze rozbieznosci miedzy pomiarami ogromne, miedzy jedna a druga hamownia .... Edytowane 31 Stycznia 2015 przez spanky
daniell-gda Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) 1595kg + 5kg (tłumik od 3.0tdi) Edytowane 31 Stycznia 2015 przez daniell-gda
rob555 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Nigdy hamujac własnorecznie nie mialem powodów by watpic w wyniki u mnie. To ze moment na drodze wychodzi nizej to jak by jest normalne natomiast 2gi pomiar u Ciebie jest o wiele nizej niz to co wyszlo na drodze. WIec rozbieznosci sa spore na + i na - Napisze ponownie. Masz za free u mnie dwa pomiary na 5 biegu jeszcze raz robione przezemnie. Albo moj pracownik dal du.py (swoja droga nie wiem co by musial zrobic by takie roznice byly chyba ze nie spial dobrze auta i slizgalo sie na rolkach) albo sa inne jaja. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez rob555
rob555 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Winny czego? Fałszowania pomiaru? Jak mnie nawet w poblizu nie bylo... Tez mnie ciekawi gdzie fuckup nastapil. Wyglada na to ze obsluga rolek to nie jest taka prosta sprawa. Jesli Przemek zle shamowal to ja musze kase oddac klientowi albo zrobic to porzadnie....proste prawda? Edytowane 31 Stycznia 2015 przez rob555
krystian3769 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Najważniejsze że się wkońcu jakiś sensowny wynik pokazał. Można się śmiać ale jak ingerujesz w mapę i takie abstrakcje wychodzą to nie jest wesoło. I Pan nie będzie zadowolony.
gregor10 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Kosmiczna różnica , moim zdaniem na którejś z hamowni w czasie pomiaru mógł nastapić chociażby uślizg sprzęgła i stąd też mogą wynikać takie kreski, to tylko urządzenie pomiarowe które obsługuje człowiek - jest coś takiego jak błąd pomiarowy spowodowany czynnikami niezwiązanymi z dokładnością pomiarową urządzenia - błąd wynikający z czynnika ludzkiego w tym wypadku mogła to być nawet taka sytuacją że nastąpił uślizg nie tyle sprzęgła co opon na rolkach z powodu niedopięcia pasami ? Jak dla mnie pomiar do powtórzenia i sprawa się wyjaśni, nie ma sensu dorabiać zbędnych teorii, tymbardziej że tuner oferuje pomiar gratis to dlaczego by nie skorzystać ?
rob555 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Można się śmiać ale jak ingerujesz w mapę i takie abstrakcje wychodzą to nie jest wesoło. I Pan nie będzie zadowolony. Jak ingeruje w mape to ja auto mierze i hamuje....i po kilka pomiarow miedzy ktorymi nie ma takich "cudow". Podejrzewam poslizg ktorego pracownik nie wyłapal (raczej widac to na 2gim pomiarze) ale poniedzialek sprawdze sobie bo mozna. Tyle z mojej strony.
marcin4x4 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) no to czekamy na krechy... ciekwe tylko czy soft jeszcze ten sam... Edytowane 1 Lutego 2015 przez marcin4x4
rob555 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 (edytowane) Był poslizg. Nie wiem czy na rolkach bo auto zle spiete czy sprzegło nie utrzymalo (w B8 sa cienkie). Tutaj bedzie to widac jak na dłoni. Nałozylem sobie wykres najbardziej spiepszony 6 biegu oraz wykres innego A4 B8 CAGA ktoremu robilem modyfikacje. Wszystko mniejwiecej do 1600 obr wyglada podobnie. Pozniej zaczyna sie kosmos Dlatego sciagnałem sobie zapis predkosci rolek w trakcie pomiaru. Po lewej ten "kontrowersyjny" po prawej prawidłowy Prosze zauwazyc roznice w rozpedzaniu sie rolek powyzej 2000obr Po lewej przez 600obr rolki przyspieszaja o 3km/h gdy w podobnym aucie przy tych samych obr o 17km/h Pozniej jest skok predkosci i dalszy poslizg. Niestety moj pracownik po prostu tego nie wyłapal (za male doswiadczenie a pozatym w B8 przy pomiarze wypina sie ABS wiec i predkosciomierz nie dziala) Wszystkim hejterom wieszczącym o tym ze cuda moja hamownia mierzy dziękuje za zainteresowane. Niestety tutaj tylko był błąd obsługi...albo niedopatrzenie, Pieniądze za wadliwy pomiar oddane. pozdrawiam Edytowane 2 Lutego 2015 przez rob555
Rekomendowane odpowiedzi