Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CAGA po programie wyszło 487.1NM 193KM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w takim wypadku nie powinien kopcić ??

Opublikowano (edytowane)

Mając DPF wszystko wyłapuje i nie kopci.

Bez DPFu kopciłby, chyba, że - w co nie bardzo wierzę dobrze dmuchnięte i turbina naprawdę zdrowa choć nie wyeliminowałboby to dymu całowicie.

Normalne modyfikacje 140tek nie powodują wzrostu zadymienia nawet na przelocie

Edytowane przez QaDo
Opublikowano (edytowane)

Może jeszcze jest zdrowa bo ma j******, zobaczymy jak długo. Mi by tak do śmiechu nie było, Robert na pewno Cie w konia nie zrobił a jego rady sugerowałbym sobie wziąć do serca.

Nie zdziw się jak w trasie objedzie Cie seria.

BTW: QaDo nie chwal się moim autem :P

Edytowane przez wrclaguna
Opublikowano

Zapraszam Cie jeszcze raz na free 2 pomiary na 5 biegu.

Wiesz ze ja tego auta nie hamowalem tylko moj pracownik ale jedyne co mogl spiepszyc to zle

skalibrowac obr hamowni wzgledem obr silnika ew. nie wysprzeglic na wyhamowywaniu ale wtedy straty byly

duze.

Natomiast spadek mocy na 6 bieg w stosunku do tego co jest na 5tce moze byc spowodowany zbytnim dokosowaniem auta

i w konsekwencji wejsciem limiterow temp

Opublikowano

Wyjaśniło się :) moc jest ale nie taka jak na pierwszej hamowni :D

teraz wiem dlaczego sprzęgło jeszcze żyje :) że auto jedzie lepiej po programie ale nie jest jeszcze potworem z 487nm :grin::grin::grin:

wychodzi że program jest dobry a nawet bardzo dobry :)

ale czemu nie można było tak za pierwszym razem :)

WXQ1KU.jpg

Opublikowano (edytowane)

mnie tu coś za bardzo śmierdzi...

z czystej ciekowści ile waży auto ?

BTW: już widzę jak w taką pogodę jechałeś z nimi 180km/h by zrobić pomiary na tych samych biegach

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

mnie tu coś za bardzo śmierdzi...

z czystej ciekowści ile waży auto ?

BTW: już widzę jak w taką pogodę jechałeś z nimi 180km/h by zrobić pomiary na tych samych biegach

wykres jest z Dynometu , ale stacjonarnego - rolki - (firma ma takie hamownie w swojej ofercie) takze jechac nigdzie nie musial .... a waga wpisana to nie auta tylko pewnie waga rolek itp...

co nie zmienia faktu, ze rozbieznosci miedzy pomiarami ogromne, miedzy jedna a druga hamownia .... :eusathink:

Edytowane przez spanky
Opublikowano (edytowane)

1595kg + 5kg (tłumik od 3.0tdi)

Edytowane przez daniell-gda
Opublikowano (edytowane)

Nigdy hamujac własnorecznie nie mialem powodów by watpic w wyniki u mnie. To ze moment na drodze wychodzi nizej to jak by jest normalne natomiast

2gi pomiar u Ciebie jest o wiele nizej niz to co wyszlo na drodze. WIec rozbieznosci sa spore na + i na -

Napisze ponownie.

Masz za free u mnie dwa pomiary na 5 biegu jeszcze raz robione przezemnie.

Albo moj pracownik dal du.py (swoja droga nie wiem co by musial zrobic by takie roznice byly chyba ze nie spial dobrze auta i slizgalo sie na rolkach) albo sa inne jaja.

Edytowane przez rob555
Opublikowano (edytowane)

Winny czego?

Fałszowania pomiaru?

Jak mnie nawet w poblizu nie bylo...

Tez mnie ciekawi gdzie fuckup nastapil. Wyglada na to ze obsluga rolek to nie jest taka prosta sprawa.

Jesli Przemek zle shamowal to ja musze kase oddac klientowi albo zrobic to porzadnie....proste prawda?

Edytowane przez rob555
Opublikowano

Najważniejsze że się wkońcu jakiś sensowny wynik pokazał. Można się śmiać ale jak ingerujesz w mapę i takie abstrakcje wychodzą to nie jest wesoło. I Pan nie będzie zadowolony.

Opublikowano

Kosmiczna różnica , moim zdaniem na którejś z hamowni w czasie pomiaru mógł nastapić chociażby uślizg sprzęgła i stąd też mogą wynikać takie kreski, to tylko urządzenie pomiarowe które obsługuje człowiek - jest coś takiego jak błąd pomiarowy spowodowany czynnikami niezwiązanymi z dokładnością pomiarową urządzenia - błąd wynikający z czynnika ludzkiego w tym wypadku mogła to być nawet taka sytuacją że nastąpił uślizg nie tyle sprzęgła co opon na rolkach z powodu niedopięcia pasami ?

Jak dla mnie pomiar do powtórzenia i sprawa się wyjaśni, nie ma sensu dorabiać zbędnych teorii, tymbardziej że tuner oferuje pomiar gratis to dlaczego by nie skorzystać ?

Opublikowano

Można się śmiać ale jak ingerujesz w mapę i takie abstrakcje wychodzą to nie jest wesoło. I Pan nie będzie zadowolony.

Jak ingeruje w mape to ja auto mierze i hamuje....i po kilka pomiarow miedzy ktorymi nie ma takich "cudow". Podejrzewam poslizg ktorego pracownik nie wyłapal (raczej widac to na 2gim pomiarze) ale poniedzialek sprawdze sobie bo mozna.

Tyle z mojej strony.

Opublikowano (edytowane)

no to czekamy na krechy... ciekwe tylko czy soft jeszcze ten sam...

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)

Był poslizg.

Nie wiem czy na rolkach bo auto zle spiete czy sprzegło nie utrzymalo (w B8 sa cienkie).

Tutaj bedzie to widac jak na dłoni.

Nałozylem sobie wykres najbardziej spiepszony 6 biegu oraz wykres innego A4 B8 CAGA ktoremu robilem modyfikacje.

a52acb65edad28c4med.jpg

Wszystko mniejwiecej do 1600 obr wyglada podobnie.

Pozniej zaczyna sie kosmos

Dlatego sciagnałem sobie zapis predkosci rolek w trakcie pomiaru.

Po lewej ten "kontrowersyjny" po prawej prawidłowy

Prosze zauwazyc roznice w rozpedzaniu sie rolek powyzej 2000obr

Po lewej przez 600obr rolki przyspieszaja o 3km/h gdy w podobnym aucie przy tych samych obr o 17km/h

Pozniej jest skok predkosci i dalszy poslizg.

bab25ff9e1b919cemed.jpg

Niestety moj pracownik po prostu tego nie wyłapal (za male doswiadczenie a pozatym w B8 przy pomiarze wypina sie ABS wiec i predkosciomierz nie dziala)

Wszystkim hejterom wieszczącym o tym ze cuda moja hamownia mierzy dziękuje za zainteresowane. Niestety tutaj tylko był błąd obsługi...albo niedopatrzenie,

Pieniądze za wadliwy pomiar oddane.

pozdrawiam

Edytowane przez rob555
Opublikowano

Heh CS kasy nie chciał oddać.

Opublikowano

dobrze że się wszystko wyjaśniło :thumbup1:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...