exportsubripp Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 2.0 cagc. Obseruje od jakiegos czasu ze gdy gwaltownie przyspieszam np przy wyprzedzaniu kolumny aut i przykladowo jade na 4 biegu na 2 tys obrotów , nagle chce wyprzedzic gwaltownie wciskam gaz do podłogi i auto nie dostaje równomiernego kopa tylko w pewnym momencie sie zamula. Wskazówka skacze na 3000 obr lub wiecej silnik wyje pózniej spada na 2500 i dopiero idzie równo do góry i ciągnie juz dobrze. Dzieje sie to caly czas na 4 5 i 6 biegu. Na nizszych tego nie zauwazylem. Najvzesciej przy np redukcji z 5 na 4 ale nie wiem czy to jest powiazane ze sobą. Nagralem to zjawisko i wrzucam filmik. Moze ktos cos doradzi. http://m.youtube.com/watch?v=mZecchmQAtg
skrab Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Podejrzewam ze Cię czeka wymiana sprzegla Wysłany LG F60
exportsubripp Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Dwumasa niedawno wymieniana byla
skrab Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Oczewiscie ze sprzeglem?,jak niedawno to znaczy kiedy? Wysłany LG F60 Edytowane 29 Stycznia 2015 przez skrab
exportsubripp Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Sama dwumasa. Jakis rok temu
exportsubripp Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 We wrzesniu 2013 poprzedni wlasciciel rzekomo wymienial : 3189 600 002 łozysko dociskowe , oraz 2289 000 148 koło dwumasowe zestaw. Mam fre z king softu Stary Sącz na 2700 pln. Myslalem ze ten temat mam z gliwy a tu sie okazuje ze jeszcze sprzeglo musze wymienic? Jakie kiszty wchodza w gre i podpowiedzcie czy lepiej jezdzic az sie wysra do konca czy odrazu wymieniac? Jezdzenie z tym moze pogłębić usterke o inne elementy ?
skrab Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Jezdzij do puki możesz , ale i tak trzeba wymienic, chyba że to coś innego niech sie jeszvze ktoś inny wypowie w temacie Wysłany LG F60
QaDo Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Zaglądać tam jak najszybciej, może być robota spartaczona. Do kolekcji masz jeszcze wysprzęglik na wymianę, dziwne, że nie został wymieniony. Im bardziej wyeksploatowana tarcza tym może być więcej kosztów później np. zużyty docisk. Koszta są naprawde nie wielkie, więcej zapłacisz za robocizne, tarcza to 70-150zł
zbigor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Idę o zakład że tarcza jest w miarę OK. Oczywiście będą ślady zużycia ale grubość będzie prawie jak w nówce o ile kierownik jej nie spalił uślizgami. Myślę że w związku z dobrym stanem tarczy wymieniono tylko 2masę. Winny jest docisk. Przerabiałem temat w zeszłym roku. Miałem identyczne objawy. Zmieniłem tarczę i docisk zostawiając starą 2masę i do tej pory jest OK. Wysprzęglik można profilaktycznie zmienić ale nie trzeba. Jest dostępny z zewnątrz wiec nawet jak strzeli to nie trzeba zrzucać skrzyni. Dobrze żeby mechanik ogarniał wymianę sprzęgła samonastawnego.
skrab Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 A nie może to być wlasnie wina wysprzeglika?Kolego Zbig Wysłany LG F60
zbigor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 A nie może to być wlasnie wina wysprzeglika?Kolego Zbig Wysłany LG F60 Nie spotkałem sie z takim przypadkiem. Wysprzęglik to zwykły siłownik hydrauliczny, Albo dziala i wtedy jest OK albo nie działa i wtedy nie ma sprzęgła wcale. Jest jeszcze stan pośredni tzn wysprzęglik gubi płyn ale wtedy dość szybko przechodzi do stanu "brak sprzęgła" Raz miałem awarię wysprzęglika. Pedał nagle wpadł w podłoge, uciekł płyn hydrauliczny i auto dojechało do domu na lince.
polit41 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Witam kolego sprawdz jak mozesz baterie w samochodzie ja mialem to samo i byla walnieta bateria po wymianie i zakodowaniu nowej wszystko jest ok samochod jak nowy.
exportsubripp Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 A co ma aku wspolnego ze sprzeglem?
polit41 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 A co ma aku wspolnego ze sprzeglem? wiem bo ja mialem ten sam problem co ty i mialem uszkodzony akumulator i teraz jest wszystko ok
quadral20004 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 przykro mi to mowic ale chytry 2 razy traci. mogles za jednym zamachem wymienic caly komplet(dwumas plus sprzeglo) teraz trzeba znow skrzynie zrzucac:(
zbigor Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 przykro mi to mowic ale chytry 2 razy traci. Pitu pitu .... Rok temu przy coś ok 168 tyś km wymieniłem kpl sprzegło. 2mas został jeszcze fabryczny. Do tej pory (182 tyś km)zero problemu i jakoś nie widze oznak zbliżającej sie wymiany.
exportsubripp Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Opublikowano 9 Lutego 2015 Oczywiscie. A ja mam auto po programie i wcale nie jest powiedziane ze nawet jakbym teraz wymienil wszystko na nowe to pewnie za 5 tys km sprzeglo znow sie zacznie slizgac jak u kolegi wrc i wielu innych kolegow po programie. Chytrosc tu nie na nic do rzeczy . Trzeba wymienic sprzeglo i chyba wracać do serii
zbigor Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 IMHO zostać przy chipie i wymienić sprzegło na takie od Radzikowskiego albo wzmocnionego Sachsa. Na stronie Radzikowskiego jest wzmacniane sprzęgło do A4 za 2350 zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się