Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadek obrotów przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

2.0 cagc. Obseruje od jakiegos czasu ze gdy gwaltownie przyspieszam np przy wyprzedzaniu kolumny aut i przykladowo jade na 4 biegu na 2 tys obrotów , nagle chce wyprzedzic gwaltownie wciskam gaz do podłogi i auto nie dostaje równomiernego kopa tylko w pewnym momencie sie zamula. Wskazówka skacze na 3000 obr lub wiecej silnik wyje pózniej spada na 2500 i dopiero idzie równo do góry i ciągnie juz dobrze. Dzieje sie to caly czas na 4 5 i 6 biegu. Na nizszych tego nie zauwazylem. Najvzesciej przy np redukcji z 5 na 4 ale nie wiem czy to jest powiazane ze sobą. Nagralem to zjawisko i wrzucam filmik. Moze ktos cos doradzi.

http://m.youtube.com/watch?v=mZecchmQAtg

Opublikowano

Podejrzewam ze Cię czeka wymiana sprzegla

Wysłany LG F60

Opublikowano

Dwumasa niedawno wymieniana byla :(

Opublikowano (edytowane)

Oczewiscie ze sprzeglem?,jak niedawno to znaczy kiedy?

Wysłany LG F60

Edytowane przez skrab
Opublikowano

To juz masz odp.

Wysłany LG F60

Opublikowano

We wrzesniu 2013 poprzedni wlasciciel rzekomo wymienial : 3189 600 002 łozysko dociskowe , oraz 2289 000 148 koło dwumasowe zestaw. Mam fre z king softu Stary Sącz na 2700 pln. Myslalem ze ten temat mam z gliwy a tu sie okazuje ze jeszcze sprzeglo musze wymienic? Jakie kiszty wchodza w gre i podpowiedzcie czy lepiej jezdzic az sie wysra do konca czy odrazu wymieniac? Jezdzenie z tym moze pogłębić usterke o inne elementy ?

Opublikowano

Jezdzij do puki możesz , ale i tak trzeba wymienic, chyba że to coś innego niech sie jeszvze ktoś inny wypowie w temacie

Wysłany LG F60

Opublikowano

Zaglądać tam jak najszybciej, może być robota spartaczona. Do kolekcji masz jeszcze wysprzęglik na wymianę, dziwne, że nie został wymieniony.

Im bardziej wyeksploatowana tarcza tym może być więcej kosztów później np. zużyty docisk.

Koszta są naprawde nie wielkie, więcej zapłacisz za robocizne, tarcza to 70-150zł

Opublikowano

Idę o zakład że tarcza jest w miarę OK. Oczywiście będą ślady zużycia ale grubość będzie prawie jak w nówce o ile kierownik jej nie spalił uślizgami. Myślę że w związku z dobrym stanem tarczy wymieniono tylko 2masę.

Winny jest docisk. Przerabiałem temat w zeszłym roku. Miałem identyczne objawy. Zmieniłem tarczę i docisk zostawiając starą 2masę i do tej pory jest OK.

Wysprzęglik można profilaktycznie zmienić ale nie trzeba. Jest dostępny z zewnątrz wiec nawet jak strzeli to nie trzeba zrzucać skrzyni.

Dobrze żeby mechanik ogarniał wymianę sprzęgła samonastawnego.

Opublikowano

A nie może to być wlasnie wina wysprzeglika?Kolego Zbig

Wysłany LG F60

Opublikowano

A nie może to być wlasnie wina wysprzeglika?Kolego Zbig

Wysłany LG F60

Nie spotkałem sie z takim przypadkiem. Wysprzęglik to zwykły siłownik hydrauliczny, Albo dziala i wtedy jest OK albo nie działa i wtedy nie ma sprzęgła wcale. Jest jeszcze stan pośredni tzn wysprzęglik gubi płyn ale wtedy dość szybko przechodzi do stanu "brak sprzęgła"

Raz miałem awarię wysprzęglika. Pedał nagle wpadł w podłoge, uciekł płyn hydrauliczny i auto dojechało do domu na lince.

Opublikowano

I jak Marek, naprawiłeś te sprzęgło??

Opublikowano

Witam kolego sprawdz jak mozesz baterie w samochodzie ja mialem to samo i byla walnieta bateria po wymianie i zakodowaniu nowej wszystko jest ok samochod jak nowy.

Opublikowano

A co ma aku wspolnego ze sprzeglem?

Opublikowano

A co ma aku wspolnego ze sprzeglem?

wiem bo ja mialem ten sam problem co ty i mialem uszkodzony akumulator i teraz jest wszystko ok

Opublikowano

przykro mi to mowic ale chytry 2 razy traci. mogles za jednym zamachem wymienic caly komplet(dwumas plus sprzeglo) teraz trzeba znow skrzynie zrzucac:(

Opublikowano

przykro mi to mowic ale chytry 2 razy traci.
Pitu pitu :grin: .... Rok temu przy coś ok 168 tyś km wymieniłem kpl sprzegło. 2mas został jeszcze fabryczny. Do tej pory (182 tyś km)zero problemu i jakoś nie widze oznak zbliżającej sie wymiany.
Opublikowano

Oczywiscie. A ja mam auto po programie i wcale nie jest powiedziane ze nawet jakbym teraz wymienil wszystko na nowe to pewnie za 5 tys km sprzeglo znow sie zacznie slizgac jak u kolegi wrc i wielu innych kolegow po programie. Chytrosc tu nie na nic do rzeczy . Trzeba wymienic sprzeglo i chyba wracać do serii :(

Opublikowano

IMHO zostać przy chipie i wymienić sprzegło na takie od Radzikowskiego albo wzmocnionego Sachsa. Na stronie Radzikowskiego jest wzmacniane sprzęgło do A4 za 2350 zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...