sdaw90 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Witam. Mianowicie mam podobny problem z moim audi A4 b5 ADP benzyna + lpg , gdy jest lekki mrozik na polu samochód ma ciężkie palenie, jeśli nie odpalę go na strzała z wciśniętym pedałem gazu to później muszę kręcić rozrusznikiem z 20 sekund zanim zapali. Podpięty pod Vaga pokazało błąd ( przekaźnik pompy paliwa zwarcie do plusa) wymieniłem na inny i nic dodam ze po przekręceniu zapłonu nie słychać pompki w bagażniku, dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem pompka pracuje. Z góry dziękuje za odpowiedzi
marcin1852 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Pompa dopiero załącza się po zakręceniu w pierwszej pozycji stacyjki nie włączy się. ja przez 2 lata męczyłem się z długim odpalaniem okazało się że w reduktorze jest mała gumowa zaślepka która puszczała gaz przez rurkę gumową od podciśnienia do kolektora ssącego i rano zamiast mieszanki gaz benzyna, zasysało mieszankę benzyna gaz dopiero jak cały gaz został usunięty po przez kręcenie rozrusznikiem to po jakimś czasie odpalał, sposób na sprawdzenie to odczepienie rurki od kolektora ssącego i zatkanie otworu, zęby nie łapało lewego powietrza do kolektora.
Sidney Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Pompa dopiero załącza się po zakręceniu w pierwszej pozycji stacyjki nie włączy się. ja przez 2 lata męczyłem się z długim odpalaniem okazało się że w reduktorze jest mała gumowa zaślepka która puszczała gaz przez rurkę gumową od podciśnienia do kolektora ssącego i rano zamiast mieszanki gaz benzyna, zasysało mieszankę benzyna gaz dopiero jak cały gaz został usunięty po przez kręcenie rozrusznikiem to po jakimś czasie odpalał, sposób na sprawdzenie to odczepienie rurki od kolektora ssącego i zatkanie otworu, zęby nie łapało lewego powietrza do kolektora. U mnie pompa zaczyna pracować po przekręceniu stacyjki na pierwszą pozycję.
marcin1852 Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Pompa dopiero załącza się po zakręceniu w pierwszej pozycji stacyjki nie włączy się. ja przez 2 lata męczyłem się z długim odpalaniem okazało się że w reduktorze jest mała gumowa zaślepka która puszczała gaz przez rurkę gumową od podciśnienia do kolektora ssącego i rano zamiast mieszanki gaz benzyna, zasysało mieszankę benzyna gaz dopiero jak cały gaz został usunięty po przez kręcenie rozrusznikiem to po jakimś czasie odpalał, sposób na sprawdzenie to odczepienie rurki od kolektora ssącego i zatkanie otworu, zęby nie łapało lewego powietrza do kolektora. U mnie pompa zaczyna pracować po przekręceniu stacyjki na pierwszą pozycję. Ale nie w ADP, może tak jest AHL ale w tym modelu na pewno nie ma bo przerabiałem temat.
sdaw90 Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 (edytowane) No właśnie tak się mi raz zdarzyło że po przekręceniu zapłonu usłyszałem pompkę ale to było tylko raz w czasie odkąd ma to ciężkie palenie. Tylko moje pytanie brzmi czy jeśli chodzi o ten gaz miało by to jakąś różnice czy pale na mrozie czy w upalne dni? Bo jeśli o to chodzi to gdy jest na +10 to problemu niema zauważyłem Edytowane 17 Lutego 2015 przez sdaw90
juleknotdead Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Przy wyższych temperaturach,gaz ma lepsze spalanie.
neoxpl Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Mam 1.6 adp i pompa pracuje podczas krecenia rozrusznikiem.
sdaw90 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Mam 1.6 adp i pompa pracuje podczas krecenia rozrusznikiem. A po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy? Wydawało mi się że jednak tak powinno być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się