Skocz do zawartości
IGNOROWANY

5 bieg-140km/h i więcej nie pojedzie


Majkeltaker

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z jazdą na 5 biegu, objawy są następujące:

Kiedy wrzucam 5 bieg osiągam 3000 obrotów,prędkość 140 km/h i szybciej już nie pojedzie bo pedał jest już praktycznie w podłodze,jak go docisnę to i tak już się na więcej nie zbierze

Do tego dzisiaj jechałem pod gorkę mając 90 km/h(górka łagodna) a on nie chciał się zebrać powyżej 2000 obrotów,dopiero jak puściłem nogę z gazu i znów przycisłem gaz dopiero zaczął się zbierać.

Co może być przyczyną? Nie wiem jakaś linka od gazu,a może moje audi tak akurat ma że mu zrobili tak by nie latało szybciej :P

Druga sprawa jest taka, kiedy odpalam czy jest + 10 czy -15 zawsze zapala po 3-4 obrotach rozrusznikiem. Na minusowych temperaturach to szybko,ale kiedy jest cieplej lub śpi w garażu ogrzewanym nie powinien zapalać szybciej? Wielu ludzi pisze jak im to pali od strzała,że za pierwszym zakręceniem więc dlatego pytam :)

Edytowane przez Majkeltaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże podciśnienia, turbo do sprawdzenia. Czesto jest tak że sprzegło się ślizga i na 5tym biegu już dalej nie chce jechać.

Jeśli źle odpala, do sprawdzenia kąt wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Węże podciśnienia, turbo do sprawdzenia. Czesto jest tak że sprzegło się ślizga i na 5tym biegu już dalej nie chce jechać.

Jeśli źle odpala, do sprawdzenia kąt wtrysku.

Sprzęgło raczej odpada gdyż jest stosunkowo młode-4 lata ma a firmy Sachs jest. Pewnie dawało by o sobie znać szarpiąc,i łapiąc u góry a nie ma takich problemow. Co do turbo,testowałem go trochę dziś i na 2 biegu do 60 km/h przy jakiś 3500 obrotów i było kupę zapasu wyciągłem a na 3 biegu 100 km/h też koło 3500 i jeszcze kupa zapasu pod butem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jrsli po odpuszczeniu gazu i przyciśnieciu zbiera się to obstawiam n75. Albo geometria sie zacina. Najlepiej było by zrobić logi dynamiczne.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jrsli po odpuszczeniu gazu i przyciśnieciu zbiera się to obstawiam n75. Albo geometria sie zacina. Najlepiej było by zrobić logi dynamiczne.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Jaka geometria w 1Z tam nie ma zmiennej geometri łopatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może sprawdzenie błędów oraz zrobienie logów coś powie.???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa kiedy był wymieniany ?

Nie mam pojęcia a właśnie zamierzam go wymienić . Ktoś mi zasugerował że już jest zasyfiony więc na 5 biegu silnik nie otrzymuje odpowiedniej dawki paliwa

Co do błędów,dwa tygodnie temu miałem robioną diagnostykę komputerową która nic nie wykazała, już wtedy zdarzały się takie przygody a miałem co innego na głowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie filtr. Myślę że gdyby był zasyfiony to dawał by znać wcześniej a nie dopiero przy 140.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może być tak że przepływomierz nie daje rady?

albo rzeczywiście n75 się przycina, bo raz na 5 ciągnie a raz nie

jeszcze co do filtra: przy mniejszych obrotach i mniejszych prędkościach silnik chyba nie potrzebuje tyle paliwa co przy wchodzeniu na 140 i więcej ??

Edytowane przez Majkeltaker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i tak ale jest jeszcze pompka która tłoczenie paliwo z pewną siłą. Skoro filtr nie zmieniany już długo to go zmień może akurat to go boli, ale nie musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie gdybanie... jacek Ci przedtem napisał żebyś sprawdził błędy.

Jak żadnych nie będzie to musisz zrobić komplet logów, bo teraz to takie wróżenie z fusów.

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jrsli po odpuszczeniu gazu i przyciśnieciu zbiera się to obstawiam n75. Albo geometria sie zacina. Najlepiej było by zrobić logi dynamiczne.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Jaka geometria w 1Z tam nie ma zmiennej geometri łopatek

Na telefonie nie widzę o jaki kod silnika sie rozchodzi myslalem ze to AFN. Sorki :) ale fakt faktem logi przydało by sie zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa jakieś 1.5 miesiąca miała czyszczony nastawnik, mechanik powiedział że jest w bardzo dobrym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko teraz pytanie czy to odcina turbo? czy może coś innego? bo czy do tych 140km/h dobrze sie rozpędza? czy jest muł od samego początku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze rozpędza

tylko że jest problem też że jak jedzie pod lekką górkę i ma np 2400 obrotów nie chce się zbierać na więcej,dopiero jak puszczę hamulec i znów nacisnę dopiero zaczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadujcie dalej. A wystarczy zrobić logi i by sie wyjaśniło wiele.

Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...