Majkeltaker Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 ja za uczelki do pompy dałem 19zł,a za wymianę i dodatkowo czyszczenie nastawnika dałem 150zł więc trochę sobie u Ciebie życzy
zakwas1 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Auto smiga nieporownywalnie lepiej. Jest zywszy,rwie z kazdego biegu. Niby nie duża korekta dawki a tyle dała.. Kąt wtrysku chciałem przestawić ale tam jest tak żałosny dostęp,że odpusciłem.. Chyba zrobię to przy zmianie rozrządu.Tak jak mówiłem teraz jest 29-31. Auto odpala i odpalalo bez problemu.NIe wiem ile dałoby mi ustawienie w okolice 47-51. Nic nie czyściłem.Nie ingerowałem dalej w pompę.Czujnika przesuwu też nie ruszałem. Pozdrawiam
maniekaudia4 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 po ustawieniu kąta wtrysku na 47-51 poprawi się dynamika różnica będzie odczuwalna
zakwas1 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Przesuwając na 5 tym biegu kołem napędowym do pompy ustawiłem sobie odpowiednio pod nasadkę "13".Tyle,ze udało mi się odkręcić tylko jedną śrubę.Tam jest taki dostęp,że szkoda gadać.Mimo,że łapy mam chude to ledwo wkładałem rękę.Przodu nie mam czasu teraz rozbierać całego A tak na marginesie koledzy.. żeby nie zakładać kolejnego tematu.. Mam problem też,który bardzo mnie irytuje. Na wolnych obrotach auto hałasuje. Dziwny dzwiek wydobywa sie hm..z okolic pompy absu. Nie potrafię tego zlokalizować.Myślałem początkowo,że to tłumik wpada w rezonans.Wymienilem wszystkie gumy na wieszakach.Dalej to samo.Dzieje się to różnie.Zawsze na biegu jałowym.Po wcisnieciu sprzegla to samo(wiec to nie dwumas). Odglos to takie tyrkotanie.Jest to mega wkurzające....Raz mniej tyrkocze,raz bardziej.Zauwazylem,ze jak silnik jest już rozgrzany to to się dzieje. Edytowane 18 Lutego 2015 przez zakwas1
maniekaudia4 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 można sobie poradzić bez rozbierania przodu poluzujesz te 3 śruby 13 + nasadka przegubowa + pokrętło 1/4 cala co do tyrkotania sprawdź napinacz paska wielorowkowego
trepek Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Przesuwając na 5 tym biegu kołem napędowym do pompy ustawiłem sobie odpowiednio pod nasadkę "13".Tyle,ze udało mi się odkręcić tylko jedną śrubę.Tam jest taki dostęp,że szkoda gadać.Mimo,że łapy mam chude to ledwo wkładałem rękę.Przodu nie mam czasu teraz rozbierać całego A tak na marginesie koledzy.. żeby nie zakładać kolejnego tematu.. Mam problem też,który bardzo mnie irytuje. Na wolnych obrotach auto hałasuje. Dziwny dzwiek wydobywa sie hm..z okolic pompy absu. Nie potrafię tego zlokalizować.Myślałem początkowo,że to tłumik wpada w rezonans.Wymienilem wszystkie gumy na wieszakach.Dalej to samo.Dzieje się to różnie.Zawsze na biegu jałowym.Po wcisnieciu sprzegla to samo(wiec to nie dwumas). Odglos to takie tyrkotanie.Jest to mega wkurzające....Raz mniej tyrkocze,raz bardziej.Zauwazylem,ze jak silnik jest już rozgrzany to to się dzieje. Tym kluczem: Dojdziesz do śrub pompy bez zdejmowania przodu. Oczywiście na to nasadka 13. Edytowane 23 Lutego 2015 przez trepek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się