rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) witam,na forum od niedawna ale w rodzinie VAG od wieków,aktualnie 4 sztuki w posiadaniu a wiec pacjentem okazuje sie byc audi b7 z 2005 roku zakupione bardzo przypadkowo na ebay (szukalem b6 1.8t Q),przypadkowo bo zalicytowalem £2000 a wygralem je za £1800,co sie poznij okazalo urwal sie lancuch walków rozrzadku,w tej chwili kolega wlasnie bawi sie w komplenty remont glowicy i wymiana wszystkiego w niej,mysle ze i tak lepsza baza niz b6 jezeli chodzi o konwersje na rs4,rok temu zakupilem kompletna bude rs4 i tak sie w sumie zaczelo,w necie duzo o tego typu przeróbkach tazke oto sie nie boje,bo w sumie najwieksza robota to wymiana tylnych poszyc.Blacharsko mam wszystko,ze srodka brakuje mi tylko foteli i chyba tego mi bedzie brakowac,bo 10tys za dwa fotele i zeby mi je zaraz zajumali ( w londynie to czesty proceder) to raczej wstawie cos ala CS od recaro,silnikowo doprowadzic wszystko do uzywalnosci,drobic wydech i FMIC + program (moze ko4,moze) zawieszenie powietrzne oraz rotory z rs5,hamulce rózniez z rs4 lub rs6,wiem ze nie kazdego bawia tego typu tuningi,ale ja mam to od zawsze w miare postepów bede dodawal foty z opisem,teraz cos o aucie silnik: 2.0tfsi 200km naped: quattro wersja: sline wyp: 4xel szyba,tempomat,grzane stolki plany: rs4 body bixenon+samopoziomowanie spryski czujniki tyl/przod mejbi kola z rs5 20x9 rotory airride lub gwint srodek rs4 kiera rs4 nowy lakier k04,wydech,program czyli zwiekszenie mocy w sumie to nie zdazylem sie z nim zapoznac bo od razu odjechal do mechanika,z ciekawostek auto mialo takze lpg montowane niby jako pierwsze w europie w tfsi w holandii.No to moze pare foteczek na zapoznanie z autkiem jakims cudem trafil sie kupiec na lampy,blotniki,i zderzak przod,bylem w glebokim szoku po ile takie graty chodza,ale auto juz niezle sie odbilo,a ja zaczalem mierzyc zderzak i lampy,i juz morda sie smiala bo auto niby to samo,a kompletnie inne a tutaj nieszczesny dawca no i kóleczka,i na to przyjdzie 235/30 mysle ze na razie to tyle z placu boju,powoli do przodu i oby na wakacje juz sie kulac dwu litrowym RSem który to zastapi tego oto ogiera w tedeiku pozdróVWki Edytowane 20 Listopada 2015 przez rs4wagon
marcinch001 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Fajny projekt ale dużo roboty przed Tobą .
rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Dzieki,mysle ze ten projekt to raczej kosmetyka jezeli porownam go do poprzedniego gdzie do golfa mk1 wsadzilismy 1.8t zrobione na 350km plus cale napedy,haldex z Audi s3 lacznie ze skrzynia 6b,tam bylo duzo roboty
marcinch001 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Pokaż tego golfa jak masz jakieś fotki .
rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 Fotek mam million,jak wroce do domu cos wrzuce
rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 pare ostatnich jak widac deko rzezby bylo,auto sprzedalem kilka miesiecy temu do francji
marcinch001 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 No było trochę rezania teraz z Audi to juz kosmetyka . Jaki czas miało na ćwiartkę ?
black4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) pare ostatnich jak widac deko rzezby bylo,auto sprzedalem kilka miesiecy temu do francji Witaj, Bardzo ciekawe obydwa projekty Golfik też widzę był rewela! Jeśli możesz napisz jaki tam miałeś setup? Jaką moc finalnie uzyskałeś? W jaką moc celujesz w B7 RS TFSI? Czy będziesz auto "odchudzał" czy będzie służyło do jazdy na co dzień? Jaki lakier planujesz w RS-ie? Powodzenia w modach! Pozdrawiam! Edytowane 4 Lutego 2015 przez black4
rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 glupio sie przyznac,ale niegdy nie byl mierzony profesjonalnie,ale narawde szybkie bylo,do 230 predkosciomierz szedl szybko i jednostajnie.Jakims cudem francuz pod jednym z filmików napisal czy for sale?po krótkich negocjacjach kasta z napedami odjechala a mi ostal sie silnik ze skrzynia,kola,hamulce,gwint KONI klamki porsche i tylne lampy,reszta poszla za 6tys ojro,jako ze piersze mk1 gti mialem w 2001 od razu zakupilem kolejnego i tam wpadnie to co ostalo sie po czerwonym i tu jeszcze jeden golf którego kupilem w 2007
black4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 glupio sie przyznac,ale niegdy nie byl mierzony profesjonalnie,ale narawde szybkie bylo,do 230 predkosciomierz szedl szybko i jednostajnie.Jakims cudem francuz pod jednym z filmików napisal czy for sale?po krótkich negocjacjach kasta z napedami odjechala a mi ostal sie silnik ze skrzynia,kola,hamulce,gwint KONI klamki porsche i tylne lampy,reszta poszla za 6tys ojro,jako ze piersze mk1 gti mialem w 2001 od razu zakupilem kolejnego i tam wpadnie to co ostalo sie po czerwonym i tu jeszcze jeden golf którego kupilem w 2007 Witaj! Patrząc na Twoje projekty Golfowe podejrzewam, że RS będzie zacny Golfik 1 bajka! Chapeau Bas ! Pozdrawiam!
rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 pare ostatnich jak widac deko rzezby bylo,auto sprzedalem kilka miesiecy temu do francji Witaj, Bardzo ciekawe obydwa projekty Golfik też widzę był rewela! Jeśli możesz napisz jaki tam miałeś setup? Jaką moc finalnie uzyskałeś? W jaką moc celujesz w B7 RS TFSI? Czy będziesz auto "odchudzał" czy będzie służyło do jazdy na co dzień? Jaki lakier planujesz w RS-ie? Powodzenia w modach! Pozdrawiam! W golfie najlepszy wynik to 345km ale to bylo na holsecie,turbo budzilo sie pozno co cos kolo 4000 i wtedy byl ogien az do konca,pozniej wpadlo td05 z dupka 10.5 i bez strojenia wyszlo 320,auto jezdzilo normalnie wkrecalo sie duzo lepiej bo full boost byl juz o 1000obr mniej jak poprzednio,ale nie byl wystrojony do konca,jedynie korekty po logach u tunera online,ale na tym turbo mozna bylo zrobic 370 lekko,gto na takiej samej turbinie i na stock silniku zrobil 365km w ibizie!!Teraz bedzie ten silnik w osce takze nie bede nic koksowac bo to juz nie bedzie jazda.co do silnika to wszystko seria procz korb które wpadly dopiero na koniec,na 345km i holsecie silnik byl seryjny,wtryski 630 simensa,glowica na szerokim kanale,ssacy kustom,wydech 2.5". co do RSa jesli mozemy to tak nazwac,raczej b7 wide body na moce sie nie napalam,wprawdzie jak znajde jakies ko4 po pieniadzach to pewnie zakupie,ale po programie widze te silniki robia 260km a to juz raczej wystarczy,teraz w passace mam 190 i 390nm i jest ok,nawet jak na ta pogode to za duzo,bo esp swieci na 1,2biegu ja gaz wcisne.kolor zostaje orginalny taki jak na aucie Witaj! Patrząc na Twoje projekty Golfowe podejrzewam, że RS będzie zacny Golfik 1 bajka! Chapeau Bas ! Pozdrawiam! dzieki,mysle ze lipy nie bedzie,plan juz w glowie ulozony od dawna,teraz tylko do zrealizowac,mysle na wakacje juz bedzie calosc w komplecie
black4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 (edytowane) pare ostatnich jak widac deko rzezby bylo,auto sprzedalem kilka miesiecy temu do francji Witaj,Bardzo ciekawe obydwa projekty Golfik też widzę był rewela! Jeśli możesz napisz jaki tam miałeś setup? Jaką moc finalnie uzyskałeś? W jaką moc celujesz w B7 RS TFSI? Czy będziesz auto "odchudzał" czy będzie służyło do jazdy na co dzień? Jaki lakier planujesz w RS-ie? Powodzenia w modach! Pozdrawiam! W golfie najlepszy wynik to 345km ale to bylo na holsecie,turbo budzilo sie pozno co cos kolo 4000 i wtedy byl ogien az do konca,pozniej wpadlo td05 z dupka 10.5 i bez strojenia wyszlo 320,auto jezdzilo normalnie wkrecalo sie duzo lepiej bo full boost byl juz o 1000obr mniej jak poprzednio,ale nie byl wystrojony do konca,jedynie korekty po logach u tunera online,ale na tym turbo mozna bylo zrobic 370 lekko,gto na takiej samej turbinie i na stock silniku zrobil 365km w ibizie!!Teraz bedzie ten silnik w osce takze nie bede nic koksowac bo to juz nie bedzie jazda.co do silnika to wszystko seria procz korb które wpadly dopiero na koniec,na 345km i holsecie silnik byl seryjny,wtryski 630 simensa,glowica na szerokim kanale,ssacy kustom,wydech 2.5". co do RSa jesli mozemy to tak nazwac,raczej b7 wide body na moce sie nie napalam,wprawdzie jak znajde jakies ko4 po pieniadzach to pewnie zakupie,ale po programie widze te silniki robia 260km a to juz raczej wystarczy,teraz w passace mam 190 i 390nm i jest ok,nawet jak na ta pogode to za duzo,bo esp swieci na 1,2biegu ja gaz wcisne.kolor zostaje orginalny taki jak na aucie Witaj! Patrząc na Twoje projekty Golfowe podejrzewam, że RS będzie zacny Golfik 1 bajka! Chapeau Bas ! Pozdrawiam! dzieki,mysle ze lipy nie bedzie,plan juz w glowie ulozony od dawna,teraz tylko do zrealizowac,mysle na wakacje juz bedzie calosc w komplecie Witaj, Rzeczywiście w MK1 do ośki nie ma co przesadzać z mocą... B7 2.0 TFSI Quattro na seryjej K03 po dobrym sofcie już ładnie jeżdzi, nie mówiąc o sofcie + IC + wydech = ok. 260+ PS Przy K04 + IC + duże wtryski + down pipe + wydech możesz celować w 350+ Zdawaj relację z postępu prac Powodzenia! Edytowane 4 Lutego 2015 przez black4
rs4wagon Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Opublikowano 4 Lutego 2015 wiem wiem,temat mam obcyany,pare lat temu wlasne taka z tfsi cchialem dac do 1.8t z tym ze byl problem z montarzem,dzis sa juz adaptery wiec nie ma problemu.w a4 bedzie na bank fmic,caly wydech z kwasa takze to go odetka,mysle ze bedzie ok jak na co dzien.Bedzie sie dzialo to beda tez foti,pozdr
afroo. Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 Ludzie, nie cytujcie całych postów bo tego się czytać nie da. Do odpowiadania służy opcja "odpowiedź" jak sama nazwa wskazuje, a nie "cytuj". Natomiast projekt ciekawy i warty uwagi, będę obserwował. : ) Tylko kierownica jakby ze złej strony. ; )
rs4wagon Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) a wiec silnik zlozony,odpalony,gaz wywalony calowiecie z auta,oraz zaupiony ostatni element ukladanki body RS mianowicie lusterka!po bardzo promo cenie ze jak mi chlop odpisal to od razu w vana i heja odebrac je osobiscie zanuim sie zorientuje z cenami po jakie chodza na ebay,zaczynamy rezac body..oraz poszukuje 2x rotor z rs5 9x20et26 jakby sie komus na ebay,allegro rzucilo w oczy czy ktos kojarzy czy sterownik samopoziomy z literka A na poczatu podejdzie do mojego auta?Powoli zaczynam kompletowac instalacje elektryczne,samopoziom,czujniki tyl (przod beda zaspawane najprawdopodobniej) co nie powiem mnie przeraza pozdr co do hamulców to zanabylem caly set z audi r8,o ile wiem przod to p&p ale tyl chcialbym jakos zapodac 4 tloki plus reczny,moze to zabrzmi drugiarsko ale myslalem wykonac stalowy adapter i go po prostu przyspawac do wachacza,a calosc dac w proszek..o ile oczywiscie nie bedzie mozliwosci zamontowac to na jednym adaptrze,widzialem juz takie cuda w a4 ale nie widzialem takowych adapterów oraz nie widzialem jeszcze jak z miejscem z tylu w quattro,bo np mialem w rekach adapter do mk5 golfa wlasnie pod 4tloki z prosiaka Edytowane 22 Maja 2015 przez rs4wagon
marcinch001 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Grubo dziłasz zapodaj fotki z budowy karoseri i montaż silnika .
rs4wagon Opublikowano 22 Maja 2015 Autor Opublikowano 22 Maja 2015 silnik zostal zamontowany fabrycznie nic tak nie ruszam,zostaje 2L.Jak juz bedzie krojone to oczywiscie fotki beda.pozdr
marcinch001 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Faktycznie gdzieś już pisałeś ze motor zostaje . To wrzucaj fotki z rezania .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się