kudin Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W dniu 1.08.2019 o 12:47, Krzych_213 napisał: Oj warto! Jest różnica, widać to na wykresie. Ten dół - zwłaszcza na 1,2 biegu - jest bardziej agresywny. Na trójce też lepiej, ale największa różnica na pierwszych dwóch biegach. A mozesz powiedziec czy dalej jest opoznienie pedalu gazu czy wraz z programem jest to zmniejszone?
Krzych_213 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 W dniu 6.08.2019 o 08:16, kudin napisał: A mozesz powiedziec czy dalej jest opoznienie pedalu gazu czy wraz z programem jest to zmniejszone? Wydaje mi się że jest to zmniejszone, ale może to moje subiektywne odczucie. Generalnie mega polecam!
Korton555 Opublikowano 3 Września 2019 Opublikowano 3 Września 2019 W dniu 1.08.2019 o 09:17, Krzych_213 napisał: Ja też się pochwalę. Auto w serii pokazało bardzo ładny wynik 170->180KM i 320-> 340Nm. Po programie wyszło 231KM i 392Nm - pewnie wyszło by ciut lepiej ale był mega upał ( 30 st. ) ale i tak jestem zadowolony ? Przecież hamownia wylicza moc dla danych warunków (temperatura, ciśnienie, wilgotność, itp), jakby było chłodniej to by dobrane zostały współczynniki korekcji
kudin Opublikowano 8 Marca 2020 Opublikowano 8 Marca 2020 Nie wiem skad tak pofalowane wychodza te wykresy co po niektorym. Wstawie tu moj swiezo robiony CJEB bez zadnych przerobek na Pb98 przebieg 170k+ w manualu. Sprzeglo ori i nie slizga sie dalej.
mati123307 Opublikowano 7 Czerwca 2020 Opublikowano 7 Czerwca 2020 1.8 TFSI CJEB 170km 320nm 120k przebiegu Downpipe 3 cale
dudek6 Opublikowano 1 Marca 2021 Opublikowano 1 Marca 2021 nie wiem gdzie mam wykres ale jak znajde to wrzuce u mnie 269km i 398nm na hybrydzie ihi ale niestety umarłą po 1.5 roku i jestem w trakcie poszukiwania czegos wiekszego:D
Adrianob8 Opublikowano 3 Maja 2021 Opublikowano 3 Maja 2021 W dniu 23.08.2015 o 12:24, rafaell888 napisał: Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze tutaj. Czy są jakieś różnice w częściach w 120KM a 160KM chodzi mi o hamulce itd czy w mocniejszej wersji są np większe tarcze czy różnice są tylko zdławionym silnikiem do 120KM. I ile orientacyjnie kosztuje chip do tego silnika?? Pozdrawiam Witam W dniu 2.11.2015 o 01:19, gregor10 napisał: Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI) Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type=3
Adrianob8 Opublikowano 3 Maja 2021 Opublikowano 3 Maja 2021 W dniu 23.08.2015 o 12:24, rafaell888 napisał: Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze tutaj. Czy są jakieś różnice w częściach w 120KM a 160KM chodzi mi o hamulce itd czy w mocniejszej wersji są np większe tarcze czy różnice są tylko zdławionym silnikiem do 120KM. I ile orientacyjnie kosztuje chip do tego silnika?? Pozdrawiam Witam ja w moim audi 120km postanowiłem dodać trochę mocy i wyszło 210km po zmianie programu...jedyne co się stało złe go to po pewnym czasie wywaliło klapy wirowe więc radzę zwracać na to uwagę.rozbrojony został kolektor i zostało wszystko ze środka wyprute i nałożono zaślepki żeby była szczelność..następnie znowu na program żeby wyeliminować je z systemu.jesli chodzi o spalanie dużej różnicy nie zauważyłem myślę że silnik o wiele lepiej pracuje po programie niż przed znaczy równiej W dniu 23.08.2015 o 12:24, rafaell888 napisał: Witam nie chcę zakładać nowego tematu więc pisze tutaj. Czy są jakieś różnice w częściach w 120KM a 160KM chodzi mi o hamulce itd czy w mocniejszej wersji są np większe tarcze czy różnice są tylko zdławionym silnikiem do 120KM. I ile orientacyjnie kosztuje chip do tego silnika?? Pozdrawiam Witam W dniu 2.11.2015 o 01:19, gregor10 napisał: Tutaj przykładowa modyfikacja z kompleksowym przygotowaniem do podniesienie mocy Nie to że sam sofcik w pare h i cześć - auto było dłużej - zostało perfekcyjnie doprowadzone do 100% fabryki A4 B8 1.8TFSI CABA 120Km (hardware ten sam co w CABB/CDHB 160KM 1.8TFSI) Czyszczenie dolotu , świece i pare czarów dopieszczających + indywidualne strojenie silnika pod jego stan i paliwo PB98 = 220KM 304Nm https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1646448235615316.1073741865.1396067723986703&type=3
simplus Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Mam pytanie. Moje auto to A4 B8 1.8 TFSI rok 2010 160 KM w którym chciałem podnieść troszkę moc do około 200-210 KM Po wstępnej diagnozie dostałem informację, że turbina w moim aucie jest w 97% wysterowana (mam nadzieje że dobrze to ująłem) i nie ma sensu robić programu przy takim jej stanie. Pomyślałem o regeneracji turbiny, ale dostałem informację że w moim aucie jest turbina KKK i zrobienie jej dobrze to spore koszta. Zaproponowano mi włożenie turbiny od 2.0 TFSI która to podobno jak jest z przewodami olejowymi i wodnymi to nie ma konieczności żadnych dużych przeróbek tylko kosmetyczne. Proponują mi zdrowe Tubo IHI z przerobionym WG za około 1600 pln. Czy faktycznie to jest dobra droga? Ma ktoś doświadczenia i opinie w takiej modyfikacji?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się