topola222 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 witam serdecznie ziomali!!! mam pytanko czy moja audi jest wyjatkiem że na pierwszym biegu jest słabo wydajna jak na 140 kucy? Jestem od niedawna jej posiadaczem i nie wiem czy ma tak byc?
SotoM Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie ma czegoś takiego jak mulenie i ma tak być... Auto ma być z dolu zadowalające przyczyn może być wiele. Stan filtra powietrza oraz paliwa Nieszczelność w układzie podciśnienia Kondycja pd -jak również ich regulacja Kondycja tandempompy Prawidłowe działanie egru Synchronizacja rozrządu Prawidłowe funkcjonowanie czujników Dobra jakość paliwa No i jeśli auto posiada dpf to jego sprawność a jeśli dpfu nie masz to masz katalizator który też będzie miał nie odpowiedni przelot i silnik jak najbardziej będzie mułowaty
jacek70 Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Posprawdzaj błędy,zrób logi. Może coś wyjdzie?
topola222 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Opublikowano 7 Lutego 2015 Nie ma czegoś takiego jak mulenie i ma tak być... Auto ma być z dolu zadowalające przyczyn może być wiele. Stan filtra powietrza oraz paliwa Nieszczelność w układzie podciśnienia Kondycja pd -jak również ich regulacja Kondycja tandempompy Prawidłowe działanie egru Synchronizacja rozrządu Prawidłowe funkcjonowanie czujników Dobra jakość paliwa No i jeśli auto posiada dpf to jego sprawność a jeśli dpfu nie masz to masz katalizator który też będzie miał nie odpowiedni przelot i silnik jak najbardziej będzie mułowaty dzięki sliczne za te info ale tak:wszystko wyczyszczone między innymi egr,przewody olejowe nawet klapa zaworów bo tam jest odma niewymienna, filtry wymienione nawet turbo po remoncie i jest na napewno dobrze zrobiona i ustawiona dpf wypalony przepływka wymieniona!!!na kompie vagiem żadne błędy nie wyskakuja i dodam że na 2 i wyższych jest spoko tylko jedyna tak jakos mi wydaje sie słaba!!!Wiem że to może moja obsesja ale zastanawiam sie żeby jechac na hamownie albo na dobry komputer!!! Posprawdzaj błędy,zrób logi. Może coś wyjdzie? zrobiłem i nic poprostu ta jedynka wydaje mi sie wolna reszta jest spoko!!!
SotoM Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 Dpf może być wypalony ale może mieć doś życia. Dpf wypala sie sadze ale popiołu nie wyżucisz. Chyba że dpf poddaj praniu TUNAP'em -działa
Pawelkiwi Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 SotoM: DPF na 1 biegu działa tak samo jak na pozostałych biegach. Powiem że na wyższych biegach z racji coraz to dłuższych obciążeń a zatem większej ilości spalin powinno być gorzej.
SotoM Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Pawełku masz zapewne rację ja w porównaniu do ciebie mam praktycznie żadną styczność jeśli chodzi o audi . a co do dpfu to mam swoje spostrzeżenia na mojej a4ce jak się zachowuje nie wygodnie przedewszystkim ruszanie z 1 biegu gdy dpf jest przed wypalaniem i w trakcie,fura muli i potrafi zgasnąć wiec daję więcej gazu i sprzegło zaczyna szarpać-mam poprostu chęć to wyeliminować z auta lecz leo który tylko on ma pozwolenie co kolwiek robić u mnie w aucie mówi że puki działa jak działa to niech będzie,jak już zemże to będziemy myśleć nad wywaleniem... I co zrobisz...nic nie zrobisz muszę sie tak z guwnem turlać... A jak dpf jest po wypalaniu-tych problemów nie ma. Edytowane 8 Lutego 2015 przez SotoM
topola222 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 dzięki śliczne za rady a czy pompa vacum ma cos wspólnego z tym że turbina moze wstawac od 2200 obrotów?dzieki za odp..
Cardozo Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Mam dokładnie ten sam problem tyle tylko że objawia się on tylko i wyłącznie na zimnym silniku podczas pierwszego ruszania o poranku. Nawet jak ruszam z 1200 obr to potrafi go zamulić bądź nawet zadławic do zgaśnięcia. Muszę duzo wolniej puszczać sprzęgło by auto nabrało pędu. Przy następnym ruszaniu problem znika... Ma ktoś pojęcie co jest grane?
SotoM Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Mam dokładnie ten sam problem tyle tylko że objawia się on tylko i wyłącznie na zimnym silniku podczas pierwszego ruszania o poranku. Nawet jak ruszam z 1200 obr to potrafi go zamulić bądź nawet zadławic do zgaśnięcia. Muszę duzo wolniej puszczać sprzęgło by auto nabrało pędu. Przy następnym ruszaniu problem znika... Ma ktoś pojęcie co jest grane? mam identycznie w 16V - jak w pysk strzelił... czasami tego nie ma - wydaje mi sie ze jak dzien wczesniej wypali sie DPF- wciąz to testuje/obserwuje mam nową przepustnice,egr-ppd eleganckie, rozrząd/synchronizacja ksiązkowa. wiec wydaje mi sie ze to dpf tak muli motor. Edytowane 19 Lutego 2015 przez SotoM
Cardozo Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Ja mam wycięty dpf a i tak mam to samo.
piotrsob1 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Wydaje mi się że wszyscy z 1,9 oraz 2,0 tdi wyposażonych fabrycznie w DPF to mają Te motory mają bardzo ograniczony moment od dołu że względu na produkcję sadzy. Poza tym w programie silnika muszą być chyba zaszyte jakieś dodatkowe ograniczniki uzależnione od temperatury silnika Na pewno jest ogranicznik momentu obrotowego przy ruszaniu na skręconych mocno kołach, moim Q nie da się w takim przypadku dynamicznie wystartować, dopiero jak koła się wyprostują to dostaje kopa A i część tych ograniczników nie działa jak ESP jest na off
SotoM Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Wydaje mi się że wszyscy z 1,9 oraz 2,0 tdi wyposażonych fabrycznie w DPF to mają Te motory mają bardzo ograniczony moment od dołu że względu na produkcję sadzy. Poza tym w programie silnika muszą być chyba zaszyte jakieś dodatkowe ograniczniki uzależnione od temperatury silnika Na pewno jest ogranicznik momentu obrotowego przy ruszaniu na skręconych mocno kołach, moim Q nie da się w takim przypadku dynamicznie wystartować, dopiero jak koła się wyprostują to dostaje kopa A i część tych ograniczników nie działa jak ESP jest na off dokładnie tak mam.czasem mi koń zdechnie
bubson22 Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Wydaje mi się że wszyscy z 1,9 oraz 2,0 tdi wyposażonych fabrycznie w DPF to mają Te motory mają bardzo ograniczony moment od dołu że względu na produkcję sadzy. Poza tym w programie silnika muszą być chyba zaszyte jakieś dodatkowe ograniczniki uzależnione od temperatury silnika Na pewno jest ogranicznik momentu obrotowego przy ruszaniu na skręconych mocno kołach, moim Q nie da się w takim przypadku dynamicznie wystartować, dopiero jak koła się wyprostują to dostaje kopa A i część tych ograniczników nie działa jak ESP jest na off mam podobnie tylko ze u mnie moszna ruszyc na samym sprzegle, i jak dodam gwaltowie gazu to tak nie reaguje jakby zamulony( brak momentu obrotowego) a gdy esp wylacze i ruszez 1-go biegu i zaczne gwaltownie przyspieszac natychmiast reaguje na gaz i zrywa przyczepnosc. tak jakby esp dlawilo silnik...
fafa61 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Potwierdzam,u mnie w brd takie same reakcje na gaz z esp i z of esp.
bubson22 Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 tojest ciekawe, jak jezdzilem kuzyna a6 c6 3.0 tdi z 2006r automat to bylo tak, jak ruszalem na normalnym trybie to 1-szy bieg tylko sie krecil do 2500ob/min a w trybie sport krecilo do konca. byc moze jest costakiego u nas z tym ESP...?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się