Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Reanimacja AFN...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

... teścia i mam parę pytań:

1) jakie powinny być obroty biegu jałowego? (jest 819)

2) jak przeliczać wartość bloku 002 grupy 000 aby ustawić kąt wtrysku? (jest 65-67)

3) jaki jest optymalny kąt wtrysku i/lub nominalny?

4) czy w trakcie logowania BS 000, 003, 004, 011 obroty powinny się podnieść jak w PD? (obroty się nie podnoszą)

5) czy problemy z kątem wtrysku mogą powodować notlauf?

6) od czego zacząć w związku z błędem jak na zdjęciu poniżej

7) przykładowy logi:

http://vaglog.pl/log_202949.html

http://vaglog.pl/log_202950.html

c9c246dbd802381dd01849407fd3d186.jpg

wysłane z Commodore 64

Edytowane przez elmer80
Opublikowano (edytowane)

Obroty zbyt niskie, powinny być pod 900. Zobacz sobie:engine --> login 12233 --> adaptation --> kanal 02 --> wartosc oryginalna powinna byc 128 (lub 32768). Kąt wtrysku zbyt wczesny, trzeba by zejść poniżej 60 a będzie dobrze. Nie słyszałem jeszcze żeby kąt wtrysku powodował notlauf. Log grupy 11 wygląda raczej ok, ale poczekaj niech się wypowie ktoś bardziej oblatany w temacie

Edytowane przez mantix
Opublikowano

Logi tak na szybko robiłem bo nie było czasu nawet dobrze go rozgrzać. Turbo niby pompuje bo dwa razy sprawdzałem na 4 biegu a za trzecim razem na 5 biegu odcieło :-(

Wtorek środa będę przy nim dłubał i chcę się przygotować mentalnie...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano (edytowane)

Masz log przepływki?

Sorry, jest, nie zauważyłem ;)

Edytowane przez mantix
Opublikowano

Co do notlaufa to sprawdź zaworek n75 albo sztangę od turbo czy czasami sie nie zacina. Jak teściu słabo jej ciśnie to mogą sie kierownice przycinać. Znam ten problem z własnego doświadczenia. Sprawdź jeszcze wszystkie wężyki od podciśnienia, bo tez mozelapac przez to tryb awaryjny

Opublikowano

No dobra sprawdzę wężyki ale z tego co pamiętam były zmienione. Podpowiedzcie jakie logi jeszcze zrobić żeby ogarnąć klamota.

wysłane z Commodore 64

jeszcze 004 był zrobiony - http://vaglog.pl/log_202971.html

Opublikowano

Ten kąt zmień w pierwszej kolejności ;) . Przepływka do tych 3500 obrotów powinna trzymać te 850, potem może troszkę ciąć, U Ciebie z niższych partii obrotów zawyża, zrób 008 zobaczysz jaka dawka jest.

Opublikowano

008 dynamicznie?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Tak

Opublikowano

Może EGR zaślepiony? I dlatego przepływka zawyża.

Opublikowano

Kąt wtrysku ustawiony.

Dziwne ale max obroty jakie mogę ustawić to 861. Na większe wartości w adaptacji już nie reaguje.

Koledzy jaką w końcu ustawić dawkę na suw?

I jaka dawka rozruchowa bo w kanale adaptacji 005 nie reaguje.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Słyszałem, że w vw można ustawić wyższe, ale nie wiem od czego to zależy i czy to prawda.Dawka to już od Ciebie zależy :wink: , ja mam 3 z hakiem, auto się fajnie zbiera z dołu.Wielu twierdzi, że jak duża dawka to się szybciej vnt zapieka (możliwe, ale u mnie jak na razie śmiga :D ).Startową nie wiem czy jest sens zmieniać jak Ci dobrze pali, a poza tym np. w 1z nic to nie daje(zmiana), nie wiem jak w afn.Logowałeś się 12233 jak chciałeś zmieniać?

Opublikowano

Logowałem się 12233. Obrotów nie mogłem bardziej zwiększyć. Podobnie zachowywały się dawka i dawka startowa. Poniżej 3,4mg nie mogłem ustawić.

Poniżej logi jakie udało mi się zrobić. Jeszcze się im nie przyglądałem ale dramatyczny spadek mocy przy 3 tys. obr. oraz szwankujący termostat.

Statyczne

000 http://vaglog.pl/log_203314.html

001, 003 http://vaglog.pl/log_203316.html

004, 007, 008 http://vaglog.pl/log_203318.html

013, 023 http://vaglog.pl/log_203319.html

BS 011 http://vaglog.pl/log_203320.html

Dynamiczne

000 http://vaglog.pl/log_203312.html

001, 003 http://vaglog.pl/log_203317.html

004, 008 http://vaglog.pl/log_203315.html

010, 011 http://vaglog.pl/log_203313.html

Opublikowano

Turbinę czyściłes? Dalej łapie tryb awaryjny? Egr sprawdz czy zawalony nie jest

Opublikowano (edytowane)

do turbiny jeszcze nie zaglądałem tak samo jak do egr

chcę mieć pewność co jeszcze robić jak już będę rozbierał

chodzi o to że to auto teścia i ciężko mu zrozumieć metodę naprawy TDI, logi itd.

więc jak już się za to wezmę i rozbiorę pół auta pod czujnym okiem "nadzoru" to chciałbym żeby był jakiś efekt

powyżej 3 tys. turbo przestaje pompować i zaraz pompuje ponownie

chociaż widać po logach ze średnio to wychodzi...

Edytowane przez elmer80
Opublikowano

Vag ma mały zakres regulacji, pozostaje wtedy przesunięcie nastawnika, ale dawkę masz ok, ja bym już niżej nie schodził. Jak jeździłeś wywaliło jakiś błąd? Ten spadek mocy to nie był tryb awaryjny napewno. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa?


Kurcze może n75 się przycina, możesz podmienić z n18.

Opublikowano

No tak to nie był notlauf bo jechał dalej po sekundzie.

Filtr paliwa nie mam pojęcia bo to nie moje tak jak pisałem. Błąd wraca ten co na zdjęciu. N75 rozbierałem i czyściłem papierkiem ściernym.

wysłane z Commodore 64

Witam po dłuższej przerwie.

Auto oddałem do zaufanego kolegi. Podmienił jakiś tam zaworek od przestawiacza kąta wtrysku i jest ok. Stwierdził że pompa jest zjechana i żeby przywrócić fabrykę trzeba "nową".

Kogo byście polecili kto handluje pompami?

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Na razie nie ruszałbym turbo tylko pozbył sie katalizatora ze środka rozruszał sztangę ręcznie i przegonił auto

Opublikowano

Trzeba sprawdzić zaworek ciśnieniowy w pompie czy nie wyleciał z niego środek bo pompa wogóle nie umie ciśnienia zrobić i przestawić dynamicznego kąta wtrysku.

Opublikowano

Już to zostało zrobione. Kąt się przestawia ale logi są sprzed naprawy zaworka.

wysłane z Commodore 64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...