jacca90 0 Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 wiązka od bose jest inna więc trzeba kłaść cały właśnie od tego zestawu ;p także możesz sobie spokojnie zarezerwować cały dzień xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Zbliża się wymiana tarcz i klocków. Jaka firmę polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ferodo, TRW, Bosch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 mikoda i ferrodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 mikoda i ferrodo mikoda ? byłem u odlewni gdzie robią te tarcze i nie wiem czy bym polecał patrząc jak to leją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 zimerman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 2 lata użytku mikody i jestem bardzo zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Wpadł wirus, wpadną niedługo wtryski większe, i jak uda się kupić, to i gwint oraz komplet pdc. Dochodzi też poszukiwanie zderzaka pod spryski. Co do mechaniki: -Nowe nigdy nie używane turbo. -Spalnowana, uszczelniona i kompletnie sprawdzona głowica -Wymienione wszystkie oringi, simeringi, uszczelki itp itd. Silnik uszczelniony od dołu aż po górę. -Nowe pierścienie, panewki, wal oraz jeden korbowód z tokiem -Wszystkie paski, rolki, napinacze oraz rozrząd. -Olej i wszystkie filtry -Nabita i odgrzybiona klimatyzacja -pompa po regeneracji Na założenie czeka grill rs, dokładka od Leona, spasowanie dokładnie przodu, aby nie było irytujących szczelin, oraz wycieraczki od Passata b5,5. Co dalej, finanse pokażą. Tym czasem zdjęcia z dzisiejszej kąpieli ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Co przód tak wysoko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2015 Bo tył był zapakowany dosyć ciężko ;-) dlatego szukam gwintu aby wszystko było nisko :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek2000 0 Opublikowano 1 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 I jak chodzi Ci majzel po takim zabiegu. Robiłem to samo u siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 4 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2015 (edytowane) Silnik igła. Kasy trochę poszło, ale moc ma, ciśnienie też. Nie ma problemów x opalaniem czy gubieniem oleju. Stan trzyma od wymiany do wymiany. Gwint jest ;-) Edytowane 4 Lipca 2015 przez a4mwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 doinwestowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zybi81 0 Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Teraz miażdży jaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 OO teraz to miodzio. tylko szkoda że klekot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Klekot mi nie przeszkadza. Jak dobrze pójdzie, to dolne listwy będą usunięte i dół drzwi na gładko. Na razie montaż bose. Jest na forum jakiś poradnik albo temat, co do montażu bose? I zdjęcie z dzisiaj :-) Wpadły nowe tarcze przód i tył, plus klocki i łożyska tylne. Nowy olej i wszystkie filtry. Wpadło komplet bose. Do tego jestem w trakcie wymiany kompletu wachaczy, plus gumy, tuleje itp. Do tego maluje się zderzak pod spryskiwacze. Czyli praca wre. [emoji1] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurek2000 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Na jakich pierścieniach składałeś motorownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 27 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Jest i nowy felunek ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy30 1 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 nawet ładnie wygląda te nowe koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudioBas 0 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Masakra ile felga + gwint dają zmiany wyglądu... Co tam za gwint wpakowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się