gieras1988 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 witam, proszę o ocenę w załączonym filmiku działania sondy, chodzi głównie o 31 grupę i drugie okienko, wydaje mi się, że nie działa poprawnie a nie chcę na marne wymieniać którejś dobrej sondy objawia się szarpaniem podczas przyspieszania i głównie falowaniem obrotów na jałowym, i trochę spore spalanie przy nawet spokojnej jeździe, objawy na P B i L P G pacjent 2.8 Q tip 2001r + sekwencja 2 miesięczna motor ACK, poprzednio był ATQ dodam jeszcze inne filmiki, oczywiście przepraszam że dodałem niefachowe wideo, ale miałem tylko taką możliwość. pod koniec tygodnia postaram się dodać jeszcze normalne logi o ile mi się uda je zrobić Dzięki za pomoc z góry
Łukasz13 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Z tego co widać na filmach to sondy pracują poprawnie, nie widać żeby któras była uszkodzona, do tego łatwiej by było zamiast filmów wcisnąć Log na dole i nagrać prace sond i potem wrzucic logi na vaglog.pl. I tak najlepiej zrób, zrób loga na jałowym z kanałow 002+033, i dynamicznie podczas jazdy na trójce od niskich obr do choc 6 tyś obr. z tych samych kanałów, jeden na pb drugi na lpg.
gieras1988 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Opublikowano 9 Marca 2015 dzięki Łukasz, właśnie czekam na kabel, jak tylko przyjdzie to zrobie takie logi dodam tylko, ze wczoraj czyściłem odmy, przepustnicę, podciśnienia. łapał lewe powietrze bo ten plastik zakładany na przepustnicę był krzywo założony i podwinęła się uszczelka, teraz chodzi trochę lepiej jakby, ale nie robiłem adaptacji przepustnicy a był akumulator odpięty ale i tak zrobię te logi bo check się zapalił http://vaglog.pl/log_205519.html mam pytanie odnośnie tego loga wyżej z PB widać w 31 grupie w drugim okienku że sonda stoi pytanie jest takie, czy to jest sonda na katem na banku 1 ? czy sonda za katem byłaby w stanie wpłynąć na falowanie obrotów na jałowym ? postaram się zrobić porządne logi, ale cały czas mam z tym problem, mam tylko to co wrzuciłem na tą chwilę dzięki za pomoc
emay Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Obstawiam MAF Wypnij kabel i sprawdź czy dalej tnie Edytowane 13 Marca 2015 przez emay
gieras1988 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 Obstawiam MAF Wypnij kabel i sprawdź czy dalej tnie Kolego a powinien po tym bardziej/mniej przerywać jak przepływkę odepnę bo o nią chodzi ? mam w planach jeszcze ponowne uszczelnianie pomiędzy kolektorem dolotowym a głowicami przed zakupem sondy jakiejkolwiek bo z tego co widzę czasami ludzie je wymieniają na ori i nic to nie daje, nawet jak na VAGu widać że "stoją"
emay Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 Powinien wartości z ecu ściągnąć i nie powinno wtedy przerywać. Chodzi o przepływomierz.
gieras1988 Opublikowano 16 Marca 2015 Autor Opublikowano 16 Marca 2015 no dobra, to dzięki po pracy go odepnę i zobaczę co i jak chociaż na wolnych przepływomierz pokazuje 3-4 co nie jest chyba złą wartością, jeśli chodzi o w jeździe to nie miałem jak sprawdzić jeszcze po odpięciu i przejechaniu około 20km tragedia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się