cukier1988 Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam wszystkich,jestem tu nowy. Jakiś czas temu zakupiłem audi a4 b7 3.0 tdi qauttro seria 204km chciałbym uzyskać większa moc w granicach rozsądku. Ile można uzyskać po samym programie??? pozdrawiam
Matrix1540 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 To wszystko zależy od stanu wtrysków które w BKN-ach są często słabe i tego czy auto ma zapchany wydech (DPF i kat).
marcin4x4 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Dlatego 250, tyle wyciągnie zawsze. Edytowane 18 Marca 2015 przez marcin4x4
cukier1988 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Dpf jest usunięty wtryski sprawdzone są ok. Sprzęgło dwumasowe wytrzyma te 250 ps??
marcin4x4 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Opublikowano 6 Czerwca 2015 sprzęgło to sprzęgło, dwumas to koło zamachowe. Jak będziesz miał pond 300 konia / 600 niuta to zacznij myśleć, szybciej sobie głowy nie zawracaj.
bosniak_sg Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Dlatego 250, tyle wyciągnie zawsze. Nieprawda nie wyciągnie zawsze. Jak ma zdrowe wszystko to zawsze 270-80 km a jak nie to nawet 250 nie wyciagnie
Matrix1540 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 bosniak_sq, racja. A tak z innej beczki-użytkownicy 3.0 TDI z chipsem-możecie podać max wymagane przez sterownik wartości dla przepływki. Nie faktyczne tylko wymagane....musze coś sprawdzić.
marcin4x4 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 270-280 to już jest ostro podlany soft, nie każdy odważy się taki robić i nie każdy powinien taki mieć. Polemizowałbym też czy te 280 to realne 280.
bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Nie no masz racje, ja pisałem tylko ile ze zdrowej jednostki bez żyłowania pod 300 i kopcenia powinno wyjśc, a na ile sie kto zdecyduje to już jego indywidualna sprawa. Znam gości co wgrywają programy ECO a co dopiero 300 KM
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) 280 a 300 to wbrew pozorom spora różnica ;] trudno wypluć taki wynik bez ingerencji mechanicznej, nawet mega zdrowa sztuka. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Nie pisalem że bez ingerencji mechanicznej da się wyciągnąć 300, pisalem że można próbować pod 300. Wbrew pozorom nie trzeba nie wiadomo jakich ingerencji mechanicznych, bo luźny wydech plus duży FIMIC i można walczyć 300+. Ubiegne Twoje następne stwierdzenie, że dla jednych wymiana tłoków, korb, głowic to jest ingerencja mechaniczna, a dla drugich końcowy tłumik. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez bosniak_sg
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 no jasne, wydech + IC i masz 300+ problem tylko w tym że wydech za tani nie jest a IC dość problematyczny w instalacji (mam na myśli belkę).
bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jak się robi wydech z glowa to można tanio i dobrze, a jak ktoś ma kasę, albo nie ma kasy i głowy to lata po firmowkach i robi po 5 tys. No z ta belka to rzeczywiście niefart.
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Jak się robi wydech z glowa to można tanio i dobrze a konkretniej :> bo mnie ślinka cieknie..
bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) No np do Mercedesa 220 cdi kompletny wydech od turbosprężarki downpipe plus reszta 2,5 cala na końcowym tłumiku 2000 zł tak to gadałoAlfa Romeo 147 1.9 jtd podobny wydech cena 1800 zł Edytowane 15 Czerwca 2015 przez bosniak_sg
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) taką samą wioskę robią fabryczne tłumiki z rurą w środku... koszt może 100zl... 3'' i dwa tłumiki z kierowanym wylotem spalin i odpowiednim pochłanianiem to już nie takie "finansowe hop" Edytowane 15 Czerwca 2015 przez marcin4x4
bosniak_sg Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Ważne, że jest efekt przede wszystkim w mocy i momencie odpowiednio w mercedesie w stosunku do serii 7 KM i 11 nM i to juz wcześniej po programie, bo po remapie wyszło o 11 KM i 29 nM , a w Alfie po założeniu wydechu 9 KM i około 20 nM nie pamietam dokladnie. Co najważniejsze są bardzo znosne dla ucha przy długiej podróży. Tak wygladał wydech w mercedesie Edytowane 15 Czerwca 2015 przez bosniak_sg
marcin4x4 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) według mnie przerost "kosztów" nad formą. Odetnij same tłumiki i zobacz jaki będzie przyrost, główny problem to tłumik który fabrycznie rozprasza (powinien ukierunkowywać) spaliny co w efekcie powoduje dławienie i hamowanie spalin. Te końcowe padła ograniczają bardziej niż KAT'y zwłaszcza te zdrowe. na filmie pierdzą ale sam robiłem takie testy i wiem że dźwięk jest całkiem przyjemny, problem tylko w tym że jest za głośno. http://www.audi-sport.net/xf/threads/amazing-result-from-mufflerectomy-tested-on-dyno.203726/#post-2032386 Edytowane 15 Czerwca 2015 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się