rachwal17 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Sprawdź wałek rozrządu po stronie ssącej. Najprawdopodobniej jest wytarty na trzech ostanich podporach wali ci hydraulika . Powód zbyt niski poziom oleju .
doradca Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) co robi kostka do kibla pod maską ? Edytowane 31 Lipca 2015 przez doradca
griga-st Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 co robi kostka do kibla pod maską ? To masz zagadkę na dzisiejszy wieczór
andynl Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 co robi kostka do kibla pod maską ? No jak to co, odświeża
sokoolms Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 co robi kostka do kibla pod maską ? yyyy?
dampol Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 co robi kostka do kibla pod maską ? pewnie na kuny albo jakieś szczurki
Grohu Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Ale co ja mam ci dać? O co ci chodzi Sorry zle zrozumiałem twojego posta myslałem ze masz ten sam problem... u mnie taki dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=pOdaEj-3lPg U mnie jest podobnie jak u Boras27, do filmiku sciągnełem osłonę by lepiej było słychać: https://drive.google.com/file/d/0B5plM8lBVsUXNzZYMTNLbzV1STg/view Czy któryś z dwóch użytkowników może mi powiedzieć czy udało się rozwiązać problem mam identyczną prace silnika jak na tych filmikach. Dodam tylko, że występuje też dziwne buczenie / dudnienie przy schodzeniu z obrotów z okolic filtra powietrza, buczenie jest słyszalne jeszcze bardziej przy hamowaniu silnikiem np. z 4000 rpm do 2000 rpm na zapiętym biegu.
dampol Opublikowano 19 Lutego 2016 Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Ale co ja mam ci dać? O co ci chodzi Sorry zle zrozumiałem twojego posta myslałem ze masz ten sam problem... u mnie taki dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=pOdaEj-3lPg U mnie jest podobnie jak u Boras27, do filmiku sciągnełem osłonę by lepiej było słychać: https://drive.google.com/file/d/0B5plM8lBVsUXNzZYMTNLbzV1STg/view Czy któryś z dwóch użytkowników może mi powiedzieć czy udało się rozwiązać problem mam identyczną prace silnika jak na tych filmikach. Dodam tylko, że występuje też dziwne buczenie / dudnienie przy schodzeniu z obrotów z okolic filtra powietrza, buczenie jest słyszalne jeszcze bardziej przy hamowaniu silnikiem np. z 4000 rpm do 2000 rpm na zapiętym biegu. Widzę, że masz taki sam silnik jak ja? CDNB 2,0 TFSI 180KM? Na pewno trzeba uważać na kilka aspektów przy tym silniku: 1. WADLIWE POMPY OLEJU - - zazwyczaj wali jakąś kontrolkę na blacie (EPC? Check the oil level) 2. Wadliwe pompy wodne (pękające obudowy..., ucieka płyn) 3. Najgorsze: wadliwe napinacze łańcucha! Jak przeskoczy to remont jak przy STAGE2 pareeeee tysiaków! Ja wymieniłem już pompę oleju, teraz biorę się za komplet rozrząd i pompę wody Edytowane 22 Lutego 2016 przez dampol
komoornik Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Proszę o dowody dla pkt 1 i 2 w silnikach EA888.
MarcinOslo Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Koledze chyba sie pomieszaly 2.0TFSI ze starszymi 2.0TDI
zabiello Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Pkt 1 i 2 tyczy się raczej starszych generacji diesla w b8. Z pompy wody zaczyna cieknąć po pewnym przebiegu gdy jest już zużyta.
komoornik Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 A ori pompa wody do 2.0 TFSI kosztuje z 1200. Powodzenia z wymianą, biorąc pod uwagę że praca rozrządu nie jest zależna od pompy.
griga-st Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 (edytowane) Zdarzają się problemy z puszczaniem płynu przez pompę. Ale nie są one jakoś specjalnie częste. Tu, na forum narazie o ile pamiętam jest jeden przypadek opisany. Do wymiany trzeba ściągać dolot. To ze nie jest zależna od rozrządu to plus? Edytowane 20 Lutego 2016 przez griga-st
komoornik Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 A ma być to minus? W wielu autach zatarcie pompy może powodować problemy z rozrządem.
griga-st Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Powodzenia z wymianą, biorąc pod uwagę że praca rozrządu nie jest zależna od pompy. Kurczaczek, to zdanie zrozumiałem jako minus. Nieważne. Temat jest o buczeniu w dolocie i falowaniu obrotów. Jeżeli wróżymy, to ja stawiam na odmę.
zabiello Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 ori pompa wody do 2.0 TFSI kosztuje z 1200 nie wiem gdzie znalazłeś taką cenę, do 1.8 tfsi ori kosztuje około 600 zł, więc do 2.0 również bo to jest ta sama pompa. A wracając do tematu to zawór w odmie raczej bardziej klekocze niż stuka.
komoornik Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Dziwne. Na kosztorysie rozrządu z rozpędu ktoś wrzucił pompę. Mam tam 06H121026DD za ~1150 PLN.
zabiello Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Podałeś nr całego modułu pompy, dziwne, może miałeś jakoś uszkodzony. Ja wymieniałem pompę jak miała ok 206 tys km bo była zużyta i zaczęła przeciekać i samą pompę bez całego modułu, nr pompy to 06H 121 008.
komoornik Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Zapomniałem dodać, że ktoś wrzucił tylko do kosztorysu przed naprawą z rozpędu. Pompy nie miałem wymienianej.
dampol Opublikowano 22 Lutego 2016 Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) Tzn miałem taki przypadek, że wywalało na blacie(szczególnie na zimnym silniku( Switch off the Engine and check the oil level)Dziwne dźwięki cokolwiek nie zagłośne "łańcuchowo- metaliczne".Sprawdzone ciśnienie oleju, było za niskie. Wymieniłem pompę oleju. (Pompa w ASO około 1000zł), może zużycie eksploatacyjne( przebieg 180tyś).Dziwne dźwięki dzwonienia zniknęły...Natomiast obudowa pompy wody przecieka, trzeba kupić cały zespół!! Obudowa+ termostat+ zębatka?. Koszt w ASO około 1100-1200zł tak jak kolega wyżej napisał. ( 06H121 026DD ) Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że teraz są dostępne tylko poprawione pompy od 2013roku! (tzw. II generacji)"Pompa wodna - POMPA WODY VW 1,8/2,0TSI SIL. POMPA EA888 II GENERACJA" (co równie ciekawe RUVILLE kosztuje 2400zł) Wiem, że pompa wody nie jest na rozrządzie, ale druga sprawa to wymieniam rozrząd dla własnego spokoju,.. Zdarzają się wzmianki o wadzie napinacza... w 2,0TFSI 180KM właśnie, nie wiem jak inne.Np. Kolega z forum @radza U Spalacza http://www.spalacz.pl/dolewania-oleju-ciag-dalszy-20-tfsi-audi-a4w komentarzach:"Aktualizacja. W międzyczasie usłyszałem o rozciągniętym łańcuchu rozrządu w silniku 1.8 TFSI z przebiegiem poniżej 100 tys. km w Audi A4. Jeżeli jeszcze parę razy usłyszymy o tym łańcuchu to chyba jest coś na rzeczy a nie tylko przypadek.Wróóóóóć! ten rozciągnięty łańcuch rozrządu był w silniku 2.0 TFSI o mocy 180 KM (czyli słabszej wersji)" I na elektrodzie coś było jak pamiętam, a przecież nie wszyscy opisują problemy AKTUALIZACJA ku przestrodze! 29/02/2016Wymieniłem w/w części.Łańcuch rozrządu okazał się naciągnięty.. W porównaniu do nowego około 1 centymetr i niebawem 100,500,moze 1000, 2000 kilometrów i by spadł!Przebieg 181tyś km.Pozdrawiam Klubowiczów Edytowane 29 Lutego 2016 przez dampol
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się