Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] 2,0 tdi A4 Avant BRE by Dynosoft 242,5KM/461Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko ma zmieniony IC na większy we Wrocławskim Dynosoft

Program by DynoSoft

Oto wyniki dzisiejszych prac, niutonów trochę mało przez duży intercooler ale ta turbina seryjna jest tylko przejściowa.

patrox185kmwm7.th.jpgthpix.gif

To nie jest jeszcze ostatnie słowo, niedługo będzie korekta.

Opublikowano

ładny płaski niuton .. jakie turbulum wkladasz ... ?

Opublikowano
To nie jest jeszcze ostatnie słowo, niedługo będzie korekta.

Ja myśle :wink4: jak wsiadasz do niej po jeździe Leonem to pewnie zasypiasz :kox:

Ładnie jak na seryjne turbo

Pozdrawiam

Opublikowano

Podró

To nie jest jeszcze ostatnie słowo, niedługo będzie korekta.

Ja myśle :wink4: jak wsiadasz do niej po jeździe Leonem to pewnie zasypiasz :kox:

Ładnie jak na seryjne turbo

Pozdrawiam

ż

Podróż Audi po Leonie to jak Lot tanimi liniami za 1Euro. Jak już napisałem wcześniej sprawimy że to auto będzie dynamiczniejsze ale szybkie nigdy nie będzie. To jest autko to bezpiecznej i komfortowej jazdy. Pozdrawiam Witku.

Opublikowano

Ja powem tak: po wizycie u Witka generalnie jeżdżę wolniej, cieszę się zapasem ale nie koniecznie go wykorzystuję, spalanie jest mniejsze :) a banan raz w tygodniu wystarczy :) (166KM / 375Nm) niestety nasze drogi i kierowcy nie pozwalają na szarżowanie, ten zapas to raczej w kwestii bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu.

pozdro 4@LL

Opublikowano

Ja powem tak: po wizycie u Witka generalnie jeżdżę wolniej, cieszę się zapasem ale nie koniecznie go wykorzystuję, spalanie jest mniejsze :) a banan raz w tygodniu wystarczy :) (166KM / 375Nm) niestety nasze drogi i kierowcy nie pozwalają na szarżowanie, ten zapas to raczej w kwestii bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu.

pozdro 4@LL

Drogi kolego, gdybaliśmy sobie tak z Witkiem. To jest wykres mojego byłego samochodu:

2669uu2.th.jpgthpix.gif

A tu można więcej o nim poczytać:http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=10871&postdays=0&postorder=asc&start=0

Także sam rozumiesz dlaczego tak napisałem.

Żeby nie powiedzieć że w temacie się nic nie dzieje. Oto obiecana korekta. Auto o dziwo bez najmniejszego dymu.

patrox189fc0.th.pngthpix.gif

Opublikowano

Gratulacje, auto musi fajne pomykać, mam nadzieję, że i moje kiedyś będzie miało podobne parametry.

Siemka

Opublikowano

Oto przyszedł czas na nowe modyfikacje.

Zmieniona została sprężarka na mocniejszą od silnika BRD. Soft jest zrobiony na razie bardzo bezpiecznie z zapasem. Resztę dostroimy na naszej nowej hamowni rolkowej która lada chwila zostanie otworzona.

Ps- to co było wcześniej na te 189 km a teraz to jakby inny samochód. Dużo lepiej reaguje na gaz, jest dynamiczniejszy i ma większa elastyczność.

patrox209kmiu9.th.jpg

Opublikowano

Niezły kox, a jak z trakcją ??? Pewnie dużo z niej nie zostało, nie ma to jak zabawa w Kubicę :) ten zawsze ma problemy z trakcją. Nie powiem ale czasami przydają się te niutonometry :evil:

Jeszcze raz gratki !!!

Opublikowano

Oto przyszedł czas na nowe modyfikacje.

Zmieniona została sprężarka na mocniejszą od silnika BRD. Soft jest zrobiony na razie bardzo bezpiecznie z zapasem. Resztę dostroimy na naszej nowej hamowni rolkowej która lada chwila zostanie otworzona.

Ps- to co było wcześniej na te 189 km a teraz to jakby inny samochód. Dużo lepiej reaguje na gaz, jest dynamiczniejszy i ma większa elastyczność.

patrox209kmiu9.th.jpg

jaki jest max z tej turbiny ? i co z wytrzymałością silnika ?

Opublikowano

To nie są modyfikacje robione do sportu tylko na co dzień. Wiadomo że tuning to tuning jednakże nie powinno się nic nieprzewidzianego stać. Te turbiny sa dużo bardziej wytrzymalsze od tych wybuchowych Rumunek. Na razie doładowanie jest na 1.65 bara z zapasem do 1.7.

Opublikowano

jak sprzęgło na to ...?

i jaki jest tam jeszcze zapas ... ?

czy reszta seryjnych gratów pociagnie wiecej ... [pompki/dół silnika ?]

Opublikowano

Ciekawe czy w 1,9 na tej turbinie z PD AL i wydajnym IC da się zrobić podobną moc??? Wynik bardzo ładny :good:

Możesz napisać jaki duży IC w tej A4 siedzi???

Opublikowano

Ciekawe czy w 1,9 na tej turbinie z PD AL i wydajnym IC da się zrobić podobną moc??? Wynik bardzo ładny :good:

Możesz napisać jaki duży IC w tej A4 siedzi???

Sprzęgło wytrzyma dużo dużo więcej i dół silnika tak samo. Szacujemy że zapas w mocy jest jeszcze na ok. 10km i może z 15nm.

W 1,9 na wyżej opisanych gratach zrobiliśmy 205km/405nm.Co do IC to jest robiony na wymiar pod samochód i ma wydajnośc spokojnie do 220ps.

Opublikowano

jakie wymiary ma IC-ek i moze jakies fotki zalozonego na aucie ... [trzeba bylo cos przycinac ?]

Opublikowano

spanky a Ty co taki szpiegowskie pytania zadajesz..myślisz o jakimś nowym cacku ? :gwizdanie: :kox:

Opublikowano

jakie wymiary ma IC-ek i moze jakies fotki zalozonego na aucie ... [trzeba bylo cos przycinac ?]

Oto zdjęcia.

dsc6084ev0.th.jpg

dsc6085em0.th.jpg

dsc6086bk4.th.jpg

Opublikowano

dzieki za fotki ... a jak z reszta [montaz,wymiary ?]

Opublikowano

Ciekawe czy w 1,9 na tej turbinie z PD AL i wydajnym IC da się zrobić podobną moc???

Jarol o 200 KM to przecież już wiesz ;)

2.0 TDI mają jednak większą pojemność i lepsze napełnienie jak 1.9.

Opublikowano

Oto czas na nowe wyniki. Turbo od BRD zostało zastąpione sprężarką naszej konstrukcji tzw hybryda która pasuje seryjnie na kolektor. Oto wczorajszy wynik strojenia:

215psun0.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...