Patrox Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2008 obudowane i od jednej strony jest łożyskowane. :)
spanky Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Co do silnika to mam inny pomysł - chcę zrobić to co jest w BKD albo w ARL - wypierdzielić wałki, założyć pompę oleju na łańcuszek od BKD, smok oleju od AWX/AVF, a na swój wał założyć w miejsce kółka wahliwego zwykłe kółko napędzające pompę oleju od BKD. Wszystko powinno pasować P&P po pomiarach i porównaniach jakie robiłem. Jak to nie wyda to zamontuje "słupek" z BKD ze smokiem pompy oleju od AWX i miską oleju AWX podziwiam i czekam z niecierpliwoscia na relacje foto ....
tony_tr Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witku, to jest oczywiste że z 1,9 nie uzyska się takiej mocy. Ja szacuję że przy super egzemplarzu max 205Ps Hmm przy zmianie IC, wtrusków i turba np na BRD to 205 to można chyba osiągnąć z palcem w nosie... I to w granicach bezpieczeństwa...
jaro4444 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Hmm przy zmianie IC, wtrusków i turba np na BRD to 205 to można chyba osiągnąć z palcem w nosie... I to w granicach bezpieczeństwa... Sprawdzone - 200 KM to taka sensowna granica przy takim setupie. Każdy kolejny kuń to albo parowóz, albo przekroczenie granicy rozsądku w doładowaniu. :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_koncepcja_na_dlubniecie_parcha-t38351.0.html
R Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 co do tych IC... to obecnie w B8 jest montowany centralnie i tak na oko wymiarami jest zbliżony do tego ze zdjęć Patrox'a czy ktoś może cos więcej wie na temat wydajności lub wymiarów tych z B8
Patrox Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Opublikowano 12 Marca 2009 co do tych IC... to obecnie w B8 jest montowany centralnie i tak na oko wymiarami jest zbliżony do tego ze zdjęć Patrox'a czy ktoś może cos więcej wie na temat wydajności lub wymiarów tych z B8 Ten z B8 ma plastikowe boki i jest dużo cienszy. Faktem jest że daje bardziej rade niż od B7 ale bez rewelacji.[br]Dopisany: 30 Grudzień 2008, 08:04_________________________________________________Po długim czasie postanowilismy w moim aucie załozyć jako pierwsi w Polsce chyba duże turbo w B7. W porównaniu do B6 lub passata łapa silnika jest inna i ciężko zamontować tam cokolwiek. Dodatkowo wydech 3 cale i kilka innych patentów. Niestety sterownik EDC16 nie jest tak fajnym komputerem jak poczciwe EDC15 i ma dużo mniejsze możliwości do tuningu. Efekt wstępny, z czesem bedziemy robic korekty. Momment obrotowy ustawiliśmy specjalnie na takim poziomie na moja odpowiedzialność na testy. Na bieżąco będę informował o jakis awariach lub uślizgnięciach. Auto w porównaniu do poprzedniego setupu ciagnie dużo szybciej i prawie do 5000tyś.
Gość mmcv Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 wydawalo mi sie ze cos tu pisalem ale zniklo .. :mysli:
carnivore1 Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 :shocked: 242 PS? poraz kolejny trzeba pogratulowac ale niedlugo to juz chyba nie bedzie sie dalo ruszyc z miejsca tym FWD :gwizdanie:
Jarol Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 Wynik bardzo ładny a szczególnie dól bardzo ładnie wyszedł 300Nm przy 2 tyś i około 400Nm przy 2,2tyś obrotów. Jakie to turbo GT2256?? Czy pod turbo był robiony specjalny kolektor?? Co z IC został dalej ten co poprzednio??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się