akrak Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) WitamNie działa mi spryskiwacz tylnej szyby. Jak przełączam manetka to silniczek słychać, a płyn nie leci. Powiedzcie mi, bo słyszałem, że w Avantach zdarzały się dwa zbiorniki na płyn, osobny na przód i tył. Czy w aucie z sierpnia 1998r mogę mieć dwa zbiorniki, jeśli tak to gdzie go szukać? A co do przedniej szyby, działa mi tylko jeden, po stronie kierowcy, ten drugi nie sika. Odpiąłem rurkę od niego i płyn się leje, pompka działa. Sam sprysk nie przepuszcza dalej. Widziałem, że do niego dochodzi zasilanie, one mają jakieś swoje osobne bezpieczniki żeby najpierw sprawdzić czy po prostu najprawdopodobniej sam sprysk do wymiany? Edytowane 12 Lutego 2015 przez akrak
Kazek 1.9 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Z przodem to kolego masz podgrzewane pewnie i stąd to zasilanie a jeżeli chodzi ci o to że nie przepuszcza to weź sobie jakąś igłe bądz cięki drucik i przemagluj tam w sikawce pewnie sie zasyfiła i zatkane jest prosty szybki temat to ogarnięcia ... A jeżeli chodzi o tył to możliwe że masz tak samo odepnij wężyk i zobacz czy płyn leci
akrak Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Z przodem miałeś rację, przetkałem i leci, natomiast z tyłem, okazało się że płyn leci do środka klapy, bo miałem mokrą tapicerką, myslałem, że może wężyk pękł, ale jak rozebrałem to sie okazało że płyn wylatuje przez sprysk do środka rozebralem obudowę silnika i się okazało że rdzeń od sprysku jest pęknięty, ukręcony, nie wiem, ktoś chyba tam juz grzebał i tu moje pytanie, jak to naprawić, da się wymienić same elementy sprysku? Jeśli chodzi o demontarz od góry czy wychodzi sam ten czarny koniec czy muszę zdemontować całą wycieraczkę, jak to wygląda?
kornel Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Z przodem miałeś rację, przetkałem i leci, natomiast z tyłem, okazało się że płyn leci do środka klapy, bo miałem mokrą tapicerką, myslałem, że może wężyk pękł, ale jak rozebrałem to sie okazało że płyn wylatuje przez sprysk do środka rozebralem obudowę silnika i się okazało że rdzeń od sprysku jest pęknięty, ukręcony, nie wiem, ktoś chyba tam juz grzebał i tu moje pytanie, jak to naprawić, da się wymienić same elementy sprysku? Jeśli chodzi o demontarz od góry czy wychodzi sam ten czarny koniec czy muszę zdemontować całą wycieraczkę, jak to wygląda? Polecam: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-naprawa-spryskiwacza-tylnej-szyby/
akrak Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 dzięki wielkie, właśnie kombinowałem czym ten rdzeń zastąpić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się