Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak mocy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam maly problem .. mianowicie od jakiegos czasu jak mocniej przycisne cos sie zacina tzn auto słabnie tak jak by turbo sie odcinało nieidzie jak powinien , po wylaczenia silnika wszystko wraca do normy ::> OCB ??

Opublikowano

Przepływka do wymiany prawdopodobnie

Opublikowano

Łapie tryb awaryjny, było setki razy, szukaj !!! :naughty:

Opublikowano

Do czyszczenia turbo , jak to zrobić jest na youtube :banan:

Opublikowano

nie ma trybu awaryjnego


Przepływka do wymiany prawdopodobnie

przepływka jak by była walnieta to nierobila by tak ciagle?? po wylaczeniu silnika wszystko jest ok , przez jakis czas ...

Opublikowano

Według Twojego opisu z pierwszego postu, to jest właśnie tryb awaryjny :decayed:

Opublikowano

jest przeładowanie i odcina turbo - turbo do czyszczenia - tematów pełno

@przepływka - to nie ta bajka ;p

Opublikowano

Również miałem taki sam problem, autko było bardzo zamulone i wgl nie chciało "szarpnąć do przodu". Nie chciał lecieć więcej niż 120km/h z tego co pamiętam.. W moim przypadku również pomogło czyszczenie turbo i A4 odżyła :)

Opublikowano

Na początek może pokatuj troche auto na wysokich obrotach, jak nie pomoże to zmienna geometria w turbo do czyszczenia, tak jak koledzy wyżej mówią wpada w tryb awaryjny

Opublikowano

witam mam maly problem .. mianowicie od jakiegos czasu jak mocniej przycisne cos sie zacina tzn auto słabnie tak jak by turbo sie odcinało nieidzie jak powinien , po wylaczenia silnika wszystko wraca do normy ::> OCB ??

Witam i co już może zrobiłeś to co zamulał wiesz może co to jest bo mam to samo w moim aucie

Opublikowano

Tryb awaryjny przez problem ze sterowaniem turbina. Albo stoją kierownice albo problem z podciśnieniem. Dla potwierdzenia trzeba zrobić loga 11BS i 11 dynamicznie, diagnoza na aucie zajęła by jakieś 15 min

Opublikowano (edytowane)

Ja również mam ten sam problem, znajomy to samo.
Ja mam silnik AVF- turbina wyłącza się po dłuższej chwili pracy na obrotach pow. ok 2200. Wcześniej (przed wymianą zaworu N75 wyskakiwał również błąd na desce), teraz po wymianie zaworu nic się nie świeci ale samochód traci moc do ponownego uruchomienia. Również chciałbym zabrać się za naprawę usterki unikając wymiany części w ciemno.

Edytowane przez zombek23
Opublikowano

Zrób loga 11BS i 11dynamicznie. Jak ktos chce pomocy moge pedesłac kilka blizniaczych tematów na PW

Opublikowano

Ja mam silnik AVF- turbina wyłącza się po dłuższej chwili pracy na obrotach pow. ok 2200. Wcześniej (przed wymianą zaworu N75 wyskakiwał również błąd na desce),

a po wymianie zaworu wężyki nie strzeliły ? bo jak dopiero wstaje powyzej 2200, to tak jakby zawór w ogóle nie sterował.

albo odwrotnie węże podpięte.

ale to bez logów 11 to ciężko powiedzieć dokłądniej

Opublikowano

a po wymianie zaworu wężyki nie strzeliły ? bo jak dopiero wstaje powyzej 2200, to tak jakby zawór w ogóle nie sterował.

albo odwrotnie węże podpięte.

ale to bez logów 11 to ciężko powiedzieć dokłądniej

Postaram się zrobić logi, ale niby wszystko było sprawdzane. Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy, ale Twój post mówi jakby turbina miała zacząć działać pow 2200 a ona wtedy przestaje działać :)

Nie wiem czy to jest również związane z problemem, ale podczas zmiany biegu na wyższy słychać jakby tarcie turbiny- nie jest to jednak metaliczny dźwięk tylko taki "plastikowy".

Zrób loga 11BS i 11dynamicznie. Jak ktos chce pomocy moge pedesłac kilka blizniaczych tematów na PW

Prosiłbym o tematy na PW. Dzięki z góry

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...