jozin3k Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam, Mam pytani odnoscie wspomagania. Jakis czas temu moje wspomaganie zaczelo sie konczyc kupilem nowa pompe wspomagania, ale jak to z braku czasu nie mialem czasu jej zamatowac. I tu kryje sie moje pytanie czy piski dochodzace podczas skrecania do oporu kierownica powoduje walnieta pompa wspomagania czy jest tu jakis jeszcze problem?
jozin3k Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 Nieee, pompa na 100% jest walnieta. Chodzi mi o te piski czy to pasek czy to rolka czy po prostu wspomaganko W samochodzi nic nie slychac, dopiero jk otworze szybe to slychac pisk.
LAKI_73 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Przy max skrecie moze to byc napinacz to taki charaktetystyczny pisk z przerwami łatwo to zaobserwowac bo przy max wychyleniu przekladni napinacz wpada w drgania
bin85 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Padnięte sprzęgło jednokierunkowe na alternatorze też może takie rzeczy powodować
jootem Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 możliwe lecz gdy mi sie zapiekło sprzęgiełko to praktycznie przy nawet delikatnym dotknięciu kierownicy, spod maski wydobywały się mega dziwne dzwieki a tu kolega pisze ze jak do oporu przekręci to piszczy
bin85 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 w moim przypadku piszczało właśnie tylko przy skręcie do oporu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się