PistoN116 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam. Od jakiegoś czasu przestała prawidłowo działać tylna wycieraczka. Po jej uruchomieniu w jedną stronę szła ładnie i przy powrocie zatrzymywała się a silniczek buczał. Wykreciłem silniczek i rozebrałem go jak mogłem, a w środku oczywiście mnustwo syfu wraz z rudą... Niestety nie dałem rady wymontować tych zębatek i kółka plastikowego wraz z tą rurką do sprysków. Wyczyściłem jak mogłem i nałożyłem sporo smaru. Po zamontowaniu na miejsce i odpaleniu wycieraczki, ona ledwo się ruszyła i nic dalej. Teraz już wogóle nie reaguje na nic... Ktoś podpowie jak ją całkowicie rozebrać wraz z zębatkami i jak najlepiej czyścić i smarować (czym). Ewentualnie może jakieś podpowiedzi inne? Pozdrawiam
koczo797k Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Według mnie nałożyłeś za dużo smaru.
quadral20004 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 cos mi sie wydaje ze tylko to ci zostaje http://allegro.pl/silniczek-tylnej-wycieraczki-audi-a4-b6-b7-i5095041673.html
koczo797k Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Spróbuj jeszcze ją rozebrać i przeczyścić ale tym razem nie nakładaj tyle smaru. Zawsze warto spróbować.
PistoN116 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Więc ilość smaru ma tak duże znaczenie? Wezmę go jeszcze dziś do domu i zobaczę co da się zrobić A czy wiecie jak rozebrać go całkowicie? Tzn ten mechanizm zębatkowy? Bo jakoś tego nie mogę ruszyć...
koczo797k Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak smar ma duże znaczenie jak posmarowałem przekładnie w szlifierce kontowe to też miała ciężko ruszyć a co do zębatek to nie wiem jak je rozebrać.
PistoN116 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Bo faktycznie tego smaru tam nawaliłem od serca, żeby woda się nie dostawała;) Może lepiej jakiś uszczelniacz zastosować co? Jest w ogóle coś takiego? I pytanie z innej beczki jeszcze. Jeżeli do wkładów lusterek mam podłączone po dwa kabelki tzn, że mam lusterka podgrzewane? Jeżeli tak to czy to prawda, że w takim razie muszę mieć jakąś ikonkę podgrzewania lusterek przy joisticku do ich regulacji? Ja takowej ikonki nie posiadam a przy włączaniu podgrzewania tylnej szyby, lusterka również nie grzeją...
koczo797k Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja w mojej a4 b6 mam grzane lusterka i nie mam żadnej ikonki, lusterka włączają się razem z podgrzewaniem tylnej szyby.
quadral20004 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Ja w mojej a4 b6 mam grzane lusterka i nie mam żadnej ikonki, lusterka włączają się razem z podgrzewaniem tylnej szyby. dokladnie. piston nie polecam podrobek wkladów podgrzewanych . lepiej kup uzywki z jakiegos rozbitego germańca .
PistoN116 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 a co z tymi zamiennikami? Ja słyszałem, że w inter carsie są całkiem niezłe i 65zł za 2 sztuki;)
quadral20004 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 nie wiem ja kiedys kupilem tylko,ze na allegro i mialem szkła jak lutro w domu
PistoN116 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 a właśnie. Powiedz mi czy lepiej sferyczne czy asferyczne? Seryjnie jakie są montowane?
quadral20004 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) no wlasnie ja mialem sferyczne,czyli lipa. bierz asferyczne, tylko nie wiem czy zamiennik bedzie mial taki sam efekt jak org. Edytowane 19 Lutego 2015 przez quadral20004
PistoN116 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Wczoraj odkręciłem silniczek na nowo wyczyściłem to co się dało i nałożyłem naprawdę nie wielką ilość smaru ale po złożeniu i podłączeniu dalej nic się nie dzieje... Spryskiwacz działą lecz wycieraczka ani drgnie. Gdy manetką włączam wycieraczkę tylną to słychać takie klik ale nic dalej się nie dzieje. Wie ktoś może jaki bezpiecznik jest odpowiedzialny za tylną wycieraczkę?
quadral20004 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 To klikniecie to przekaznik tylnej wycieraczki.sprawdz czy prad dochodzi do niej.jesli tak to silniczek umarl
setho Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 W silniczku najprawdopodbniej zalało Ci elektryke i już go nie uratujesz :/ Sprawdz czy na wtyczce wchodzącej do silniczka na zapłonie masz takie napięcia
PistoN116 Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 Jutro sprawdze napięcie... Mam nadzieję, że uda się coś z tym zrobić ale raczej wydaje mi się, że padł... W silniczku najprawdopodbniej zalało Ci elektryke i już go nie uratujesz :/ Sprawdz czy na wtyczce wchodzącej do silniczka na zapłonie masz takie napięcia Hej. Niestety teraz nie mam we wtyczce w ogóle napięcia ale wiem, że wcześniej było... Wiesz może jaka może być przyczyna tego? Wiecie jaki bezpiecznik jest odpowiedzialny za tylną wycieraczke? Na początku napięcie miałem ale jeździłem do ASO na akcje serwisową cewek i po powrocie do domu zauważyłem, że manetka od tylnej wycieraczki była przestawiona w tryb pracy. Później właśnie już nie było napięcia we wtyczce do silniczka... Czy to może być bezpiecznik? Ma ktoś jakieś pomysły??
quadral20004 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) owszem.sprawdz wszystkie moze natrafisz na wlasciwy.to tylko rozwiaze sprawy z wycierczka.wymienisz bezpiecznik,wlaczysz wycieraczki i znow ci spali bezpiecznik.wymien caly mechanizm i wtedy zaloz nowy bezpiecznik Edytowane 27 Lutego 2015 przez quadral20004
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się