simon__75 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Przyszedł czas walki z błędami w klimie: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 188 Reset counter: 18 Mileage: 149205 km Time Indication: 0 Date: 2014.10.19 Time: 02:26:03 Freeze Frame: Voltage: 12.70 V Temperature: 9.0°C Temperature: 10.0°C Count: 11899 Count: 0 Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 0000000000457 - Control Module for Network (J519) 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 150799 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.18 Time: 07:40:4501330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 150799 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.18 Time: 07:40:50 Freeze Frame: Temperature: 10.0°C Voltage: 12.10 V Output: 0 W Output: 0 W Temperature: 13.0°C Idzie weekend więc można się za to zabrać...... Widok po zdjęciu schowka pasażera : Dotarł silniczek odpowiedzialny za ten właśnie błąd (01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)) : Tylko gdzie mam go szukać ? Podobno trzeba zdjąć nadmuch na nogi (pierwsza fotka lewy dolny róg)Wymieniał to ktoś kiedyś ?Jaka jest procedura ?Trzeba przeprowadzać jakieś adaptacje ?Jak trzeba to jak ? Czy wystarczy tylko "odkręcić stary....przykręcić nowy i po zawodach" ?Co działać z błędami:00457 - Control Module for Network (J519)01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) i01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) - http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304652-klimatronic-08-blad-01330/#entry4328224 Z góry dzięki za odpowiedzi. Edytowane 18 Lutego 2015 przez simon__75
jacek70 Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 V71 to silnik klapy dławienia powietrza. Idzie do niego jasno - niebieskie cięgno regulacyjne.
simon__75 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Po numerach wychodzi że to "Silniczek nagrzewnicy AUDI A4 B8 A5 K9749005 BEHR".....
simon__75 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Po wymianie co sie z tym jeszcze robi ?czy moze podlaczyc pod instalacje - nie wkrecajac go i zrobic mu testy "wykonawcze" z VCDSa ???
wrclaguna Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Po zamontowaniu silnika nastawczego wykonać nastawy podstawowe układu klimatyzacji.
simon__75 Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Po zamontowaniu silnika nastawczego wykonać nastawy podstawowe układu klimatyzacji. Tak wiem ze truje....ale czy mógłbyś mi to tak na chłopski rozum wyjasnic jak sie to robi ? Coś takiego się robi ? [Audi A4 B6/B7] Kodowanie ,nastawy podstawowe i adaptacja klimatronika Nastawy Podstawowe /Basic settings Przed wykonaniem nastaw robimy skan, jeżeli pojawią się błędy kasujemy je i sprawdzamy ponownie czy powróciły jeśli tak usterki muszą zostać naprawione. UWAGA jest to warunek konieczny aby wykonać nastawy podstawowe. Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione. Brak zapisanych błędów w sterowniku. Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO: Wchodzimy w 04 - Basic Settings Potwierdzamy Wpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go] Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz. Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych. Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0). Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się. Jeszcze raz dla pewności sprawdzamy czy nie pojawiły się błędy i kończymy pracę VAG-a. Od tej chwili możemy cieszyć się ponownie prawidłową pracą naszej automatycznej klimatyzacji. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/ Edytowane 21 Lutego 2015 przez simon__75
wrclaguna Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Nastawy Podstawowe /Basic settingsPrzed wykonaniem nastaw robimy skan, jeżeli pojawią się błędy kasujemy je i sprawdzamy ponownie czy powróciły jeśli tak usterki muszą zostać naprawione.UWAGA jest to warunek konieczny aby wykonać nastawy podstawowe.Przyczyny błędów muszą fizycznie zostać usunięte/ naprawione.Brak zapisanych błędów w sterowniku.Uruchamiamy silnik, kllimatyzację ustawiamy w tryb AUTO:Wchodzimy w 04 - Basic Settings/ Nastawy podstawowePotwierdzamyWpisujemy numer grupy 001i klikamy [Go]Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.Wszystkie silniczki sterowania klap przejadą sobie od jednego końca do drugiego,w celu ustalenia pozycji krańcowych.Przykładowa fotka !!!
simon__75 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 (edytowane) Dziękuje za niezliczone pokłady cierpliwości do mojej osoby.______________________________________________________________________ Dopadłem takową instrukcję dotyczącą silniczka V71 Link do fotkihttps://drive.google.com/file/d/0BwENrS5gET9Rd2EyRmRPS09WSzQ/view?usp=sharing Umiejscowienie silniczka V71 Temat z dzisiaj....Chciałem wykonac nastawy podstawowe klimy i utknalem :/Po wlaczeniu pokazało się coś takiego:GO wciśniete....zero reakcji silniczków. Dopiero po kliknięciu ON/OFF/NEXT silniczki zaczely sie ustawiac. iiiii zakończyć się nie chciało :/Robiąc testy wyjść wyszlo ze V71 "nie reaguje" Na innych silniczkach 1 wartość Count sie zmieniala. W tym przypadku stała w miejscu. Co źle robie z tymi nastawami ???? _______________________________________________________________ Odświeżę temat (przed sobotnią robotą) odnośnie nastaw podstawowych. Porcedura powinna wygladac tak: "04 - Basic SettingsPotwierdzaszWpisujesz numer grupy 001Czekasz i obserwujesz oraz słuchasz.Wszystkie silniczki sterowania przejadą sobie od jednego końca do drugiego, żeby poznać pozycje krańcowe.Po zakończeniu na ekranie pojawiają się w każdej pozycji zera (0).Jest to znak, że nastawy podstawowe zakończyły się." Jednak nic sie nie dzieje ...... całość opisana wraz ze zdjęciami wyżej . __________________________________________________________________________________________Dziś pierwsza próba wymiany V71 :/Poległem.Przedni silniczek wykręciłem. Tego za nim (interesującego mnie) nie dałem rady.Jakie trzeba miec ręce żeby go wykręcić ???? Edytowane 23 Marca 2015 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Opublikowano 17 Maja 2016 Oddałem auto do "szpecjalisty".Ponoć jeden z silniczków "wypadł" z kolejki stad nie mogl byc sterowany i stad te bledy.Podobno mial z tym troszke roboty bo (kolejny raz podobno) kazdy trzeba z osobna przypisywac itd.Pisze to co mi mowil - sam sie na tym nie znam.....Jedno jest pewne - silniczka nie wymieniał.Do dziś mam z tym tematem spokoj.
kasia_84 Opublikowano 15 Lipca 2019 Opublikowano 15 Lipca 2019 (edytowane) Witam czy mógł by ktoś sprawdzić dokładny numer silniczka „Silnik nastawczy klapy dławienia v71” dla audi a4 b8 2011 r. Edytowane 15 Lipca 2019 przez kasia_84
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się