peres100 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 WitamPanowie potrzebuje waszej fachowej opinii na temat podmiany turbo z a4 b6 1.8t 163km do mojego aeb a4 b5 150km. Pada mi już turbina ;/ i mam do kupienia turbo z a4 b6. Moje pytanie brzmi czy będą potrzebne jakieś przeróbki czy po prostu wymontowuje starą turbinę i zapinam od b6 teoretycznie jak patrzyłem na necie to nie różnią się w niczym te turbiny ale potrzebuje waszej fachowej opinii na ten temat.
peres100 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 zakładaj czyli bez żadnych komplikacji bedzie pasowała???? a TIPa nie trzba będzie zmienić na ten od b6??? i czy trzeba bedzie jakoś ja wysterowac na kompie
pioteros Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 nic nie zmieiasz, wsadzasz i jezdzisz
peres100 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 nic nie zmieiasz, wsadzasz i jezdzisz jeśli tak to jutro zabieram się za pracę ..... teoretycznie jakaś różnica w mocy będzie??? będzie więcej pompować niż 0,5 bara czy n75 nie puści więcej do puki się nie wysteruje na kompie ze ma więcej dmuchać??
pioteros Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 wirnik wydechowy jest minimalnie wiekszy ale tak naprawde nie zobaczysz praktycznie roznicy w jezdzie, bedzie dzialala jak stara
peres100 Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 wirnik wydechowy jest minimalnie wiekszy ale tak naprawde nie zobaczysz praktycznie roznicy w jezdzie, bedzie dzialala jak stara czyli jutro biorę ją do sprawdzenia jak będzie ok to zakładam... a na co zwrócić uwagę przy kupnie używki bo to będzie moja pierwsza turbina którą muszę wymienić.
pioteros Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 czy niema duzego luzu na wirnikach tak ze wirnik obcieralby o muszle chociaz wtedy musiala by byc naprawde zjechanadwa popekania muszli goracej szczegolnie przy klapce wg, spekania pojedyncze to normalne, wazne zeby nei bylo dziur, wyszczerbien
adifek Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Nie do końca to prawda turbo 150 km i 163 km to ten sam wałek ''38'' a 180km lub 190km jest na wałku '40' tam jest już różnica 2mm. Jak będziesz oglądał tą co chcesz kupić zwróć uwagę czy wałek od żeliwa strony gorącej nie ma białego osadu a co do pęknięć to mogą być nic to nie szkodzi oby tylko klapka nie miała luzów
pioteros Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Adifek co ty opowiadasz, jakie turbo 180? Ssące wirniki są te same w k03-005 i k03-029, w tej drugiej większy był wirnik wydechowy, de facto taki sam jak w k03s-073, tylko ze w tej ostatniej ssący wirnik był rowniez większy niż w pierwszych dwóch, i sama muszla zimna była ciutke wieksza jeśli chodzi o ślimaka Edytowane 22 Lutego 2015 przez pioteros
davidlive Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Zgadza sie Piter ALE jest różnica odczuwalna. Nie wiem czy kolega ma q czy oske bo na telefonie nie widze takich informacji ale u mojego kumpla w aeb osce byla roznica. Nie na doładowaniu ale na reakcji na gaz i ogolnej dynamice. Mocy tu nie przybędzie ale harakterystyka pracy się zmienia. Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 tez mialem k03-029 bez remapu i zadnej roznicy praktyczie nie bylo, nawet logi mniejwiecej sie pokrywaly
davidlive Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 No ja to znam z doświadczenia, sam to turbo wkładałem, ale widocznie albo moj kolega poprzednia miał takie słabe albo ty włozyłeś słabe 029
pioteros Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 predzej opcja pierwsza skoro logi u mnie byly ok ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się