deejayluk Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam Nie wiem jak to dokladnie Wam opisac, ale w trakcie jazdy odczuwam podskakiwanie w fotelu, tak jakbym jechal po dziurach, obojetnie jaka jest nawierzchnia drogi. Troche mnie to denerwuje, bo jak jade po ladnej drodze to caly czas lekko podskakuje (pływam). Amortyzatory sprawdzałem 4 miesiące temu i były na poziomie 72%, opony mam nowe zimowe na felgach 15", na letnich jest to samo z tym ze na alufelgach 16", wiec wykluczam opony i felgi. Prosze o pomoc, moze ktos spotkal sie juz z tym problemem. Dzieki za pomoc. AUDI A4 B5 Avant 1998 1.8 ADR + LPG
misiek95 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 kolego albo amortyzatory albo koła- innej opcji nie ma
deejayluk Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) poniżej wynik z sierpnia odnośnie amortyzatorów: Oś przednia: lewa 69% prawa 73% różnica 4% Oś tylna: lewa 66% prawa 60% różnica 6% na stacji mi tylko powiedzieli, że jak jest poniżej 40% to sie wymienia amortyzatory a sprężyny ? mogą mieć znaczenie ? Edytowane 21 Lutego 2015 przez deejayluk
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Ciekawe czy heble bicia nie mają bo ludzie to podobnie odbierają.Tak samo uszkodzone łożyska koła.
jacek70 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Z tymi % to nie jest tak do końca .40% to praktycznie złom , a często amorki podlegają wymianie nawet przy 65%
POWER-KRIS Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Nawal czegoś w bagażnik i zobaczysz o 20 proc inne odczyty.[emoji12]
ja74687 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 jak miałeś wtedy amortyzatory sprawne to nie znaczy że teraz również są sprawne Jednego dnia możesz mieć 60% będziesz jechał rozleje się i będziesz miał 20% to nie reguła że wtedy było dobrze :)podjedź na stację diagnostyczną i ci powiedzą co i jak
deejayluk Opublikowano 24 Lutego 2015 Autor Opublikowano 24 Lutego 2015 jak miałeś wtedy amortyzatory sprawne to nie znaczy że teraz również są sprawne Jednego dnia możesz mieć 60% będziesz jechał rozleje się i będziesz miał 20% to nie reguła że wtedy było dobrze :)podjedź na stację diagnostyczną i ci powiedzą co i jak Być może nie napisałem tego wcześniej ale auto mam od ponad roku i cały czas tak jest, a amortyzatory sprawdzałem w sierpniu i były na takim poziomie, wiec rok temu mogły mieć troszkę więcej % a objaw też występował
ja74687 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 o to dziwne Byś musiał podjechać na jakąś dobrą stację diagnostyczną z naprawdę kumatym diagnostą to powinien on ci pomóc bo bez maszyn i na odległość raczej my nie pomożemy
deejayluk Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Opublikowano 5 Maja 2015 (edytowane) Ok, dodam ze po zmianie opon na 16" na felgach aluminiowych jest nadal tak samo jak w przypadku stalowych. Czy mogą mieć na to wpływ tuleje w tylnej belce? W przypadku gdy winne sa amortyzatory to czy wymienia się przód + tył, czy można sam tył? Dodatkowo jakiej firmy polecacie i czy w przypadku wymiany wymieniać tez sprężyny? Bylem dzisiaj zrobic przeglad i wyszlo ze mam wywalone tuleje w belce tylnej. Czy one moga miec wplyw na to, ze auto tak jakby podskakuje/buja? Dodatkowo sprawdzilem amortyzatory, przod 72 i 74, tyl natomiast 67 i 58 i ten 58 podobno juz nadaje sie do wymiany z prawej strony, akurat z tej strony slychac jakies stuki. Czy wy regenerujecie amortyzatory czy polecacie nowe i jakiej firmy konkretnie? To samo tyczy tuleji w tylnej belce, rozumiem, ze sa dwie sztuki i jakiej firmy polecacie, febi? Edytowane 5 Maja 2015 przez deejayluk
POWER-KRIS Opublikowano 5 Maja 2015 Opublikowano 5 Maja 2015 Tuleje Lemforder, amory Sachs to badziewie odrazu ostrzegam.Lepiej Kyb przynajmniej tanie. Dobre to Bilstein od B6 w górę.
deejayluk Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Ok dzieki za podpowiedz.Chcialbym dodac ze od dwoch dni cos buczy w aucie, najbardziej jest slyszalne jak puszcze gaz. Jak lekko skrece kierownice w prawo to nie buczy jak w lewo to buczy tak samo jak przy jezdzie na wprost. Czy to moze byc winny ten przegub z lewej strony co mam do wymiany? Dodam ze bede go wymienial w srode, ale chcialbym sie dowiedziec czy to on moze byc przyczyna. Edit: Tuleje w belce i amortyzatory wymienione (auto juz nie podskakuje przy jezdzie i na nierownosciach), dodatkowo przegub i lozysko wymienilem ze wzgledu na buczenie z przodu od kilku dni, ale wymiana nic nie pomogla, przy predkosciach powyzej 50 jest to dopiero slyszalne i tak jak pisalem przy minimalnym skrecie kierownicy w prawo nie slychac tego buczenia Edit: Jednak efekt występuje nadal, czy mogą to być poduszki od silnika? występują dwie czy więcej? Edytowane 25 Maja 2015 przez deejayluk
Szylq Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 Chcialbym dodac ze od dwoch dni cos buczy w aucie, najbardziej jest slyszalne jak puszcze gaz. Jak lekko skrece kierownice w prawo to nie buczy jak w lewo to buczy tak samo jak przy jezdzie na wprost. Mam ten sam problem, tylko na odwrót Nie mam pojęcia co to może być.
deejayluk Opublikowano 30 Maja 2015 Autor Opublikowano 30 Maja 2015 Chcialbym dodac ze od dwoch dni cos buczy w aucie, najbardziej jest slyszalne jak puszcze gaz. Jak lekko skrece kierownice w prawo to nie buczy jak w lewo to buczy tak samo jak przy jezdzie na wprost. Mam ten sam problem, tylko na odwrót Nie mam pojęcia co to może być. wymieniłem prawe łożysko i pomogło hałasu już nie ma, natomiast zostalo podskakiwanie, w trakcie jazdy jakby droga byla nierowna, w trakcie postoju jakby lekko bujalo autem, deska rozdzielcza nie drzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się