andynl Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku Założyć szerszy balon z rantem i no problemos
griga-st Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku Założyć szerszy balon z rantem i no problemos Ten rant pomaga ograniczyć straty. W żaden sposób nie chroni felgi przed krawężnikiem. Spoko karoca Tak na marginesie: to nie nie jest twoja pierwsza Audica, tylko twój pierwszy Audic . Audi to facet, nie baba. Ale w czasach Concichty Wourst "nie wypada" o tym mówić Edytowane 28 Lutego 2015 przez griga-st
seba.jedesign Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku Założyć szerszy balon z rantem i no problemos Ten rant pomaga ograniczyć straty. W żaden sposób nie chroni felgi przed krawężnikiem. Spoko karoca Tak na marginesie: to nie nie jest twoja pierwsza Audica, tylko twój pierwszy Audic . Audi to facet, nie baba. Ale w czasach Concichty Wourst "nie wypada" o tym mówić Dobre
KamilDG Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 (edytowane) Naprawiona usterka "świszczącego paska" wymieniony został napinacz, rolka oraz pasek. Koszt 200zł także odetchnąłem z ulgą do wymiany został jeszcze zamek od strony kierowcy i odblokowanie kompa + zmiana manetek a co do opowieści o modzie na 170koni to chyba bajeczka, po podpieciu pod kompa mechanik nie stwierdził zwiekszonego poboru paliwa itd. Jedynym wyjściem byłoby jechać na hamownie, zresztą brata passat b6 2.0tdi 177km automat lepiej ciagnie od mojej i różnica jest znacząca. No trudno może kiedyś go sam podciągne na 160 Edytowane 7 Marca 2015 przez KamilDG
krystian3769 Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 Naprawiona usterka "świszczącego paska" wymieniony został napinacz, rolka oraz pasek. Koszt 200zł także odetchnąłem z ulgą do wymiany został jeszcze zamek od strony kierowcy i odblokowanie kompa + zmiana manetek a co do opowieści o modzie na 170koni to chyba bajeczka, po podpieciu pod kompa mechanik nie stwierdził zwiekszonego poboru paliwa itd. Jedynym wyjściem byłoby jechać na hamownie, zresztą brata passat b6 2.0tdi 177km automat lepiej ciagnie od mojej i różnica jest znacząca. No trudno może kiedyś go sam podciągne na 160 Odnośnie wzrostu paliwa po zwiększeniu mocy, to akurat kolego może być odwrotny skutek, jak mówił Ci mechanik ja mam już drugie autko po remapie i w obydwóch przypadkach nie znacznie zużycie się obniżyło . Oczywiście jak robisz nową mapę to nie po to żeby oszczędnie jeździć
KamilDG Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 No to zostaje hamownia. Muszę poszukać jakiejś w okolicach Katowic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się