Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Moja pierwsza Audica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku :D

Założyć szerszy balon z rantem i no problemos :)

Opublikowano (edytowane)

idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku :D

Założyć szerszy balon z rantem i no problemos :)

Ten rant pomaga ograniczyć straty. W żaden sposób nie chroni felgi przed krawężnikiem.

Spoko karoca :) Tak na marginesie: to nie nie jest twoja pierwsza Audica, tylko twój pierwszy Audic :decayed: . Audi to facet, nie baba. :naughty: Ale w czasach Concichty Wourst "nie wypada" o tym mówić :kox:

Edytowane przez griga-st
Opublikowano

No lepszy cyc jak nic

Opublikowano

idealna felga żeby w 10 sekund utopić kilka stówek przejeżdżając rantem po krawężniku :D

Założyć szerszy balon z rantem i no problemos :)

Ten rant pomaga ograniczyć straty. W żaden sposób nie chroni felgi przed krawężnikiem.

Spoko karoca :) Tak na marginesie: to nie nie jest twoja pierwsza Audica, tylko twój pierwszy Audic :decayed: . Audi to facet, nie baba. :naughty: Ale w czasach Concichty Wourst "nie wypada" o tym mówić :kox:

Dobre :grin:

Opublikowano (edytowane)

Naprawiona usterka "świszczącego paska" :D wymieniony został napinacz, rolka oraz pasek. Koszt 200zł także odetchnąłem z ulgą :banan:

do wymiany został jeszcze zamek od strony kierowcy i odblokowanie kompa + zmiana manetek

a co do opowieści o modzie na 170koni to chyba bajeczka, po podpieciu pod kompa mechanik nie stwierdził zwiekszonego poboru paliwa itd. Jedynym wyjściem byłoby jechać na hamownie, zresztą brata passat b6 2.0tdi 177km automat lepiej ciagnie od mojej i różnica jest znacząca. No trudno może kiedyś go sam podciągne na 160 :wink:

Edytowane przez KamilDG
Opublikowano

Naprawiona usterka "świszczącego paska" :D wymieniony został napinacz, rolka oraz pasek. Koszt 200zł także odetchnąłem z ulgą :banan:

do wymiany został jeszcze zamek od strony kierowcy i odblokowanie kompa + zmiana manetek

a co do opowieści o modzie na 170koni to chyba bajeczka, po podpieciu pod kompa mechanik nie stwierdził zwiekszonego poboru paliwa itd. Jedynym wyjściem byłoby jechać na hamownie, zresztą brata passat b6 2.0tdi 177km automat lepiej ciagnie od mojej i różnica jest znacząca. No trudno może kiedyś go sam podciągne na 160 :wink:

Odnośnie wzrostu paliwa po zwiększeniu mocy, to akurat kolego może być odwrotny skutek, jak mówił Ci mechanik ja mam już drugie autko po remapie i w obydwóch przypadkach nie znacznie zużycie się obniżyło :) . Oczywiście jak robisz nową mapę to nie po to żeby oszczędnie jeździć :wink:

Opublikowano

No to zostaje hamownia. Muszę poszukać jakiejś w okolicach Katowic :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...