mariuszolek Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Panowie, jakiś smutny Szwajcar zamontował nieoryginalną przetwornicę: Pewnie kiedyś działało, natomiast teraz lampa raz działa, raz przestaje, FIS wywala oczywiście komunikat. Zgaszę, odpalę, lampa znów działa. I tak losowo. Dzisiaj odebrałem auto od mechanika po rozrządzie itp., zaczęło wywalać kolejny błąd, tym razem poziomowania na zmianę z lewą lampą. Ani mój VAG, ani komputerek mechanika nie łączy się z lampami. Pytanie do Was, czy kupić całą lewą lampę i po prostu plug&play żeby było po bożemu czy kombinować coś innego? Edytowane 3 Marca 2015 przez mariuszolek
bin85 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 To że wymienisz lampę może nic nie dać w kwestii poziomowania nie wiadomo jaką usterkę wykrył sterownik, w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić czemu wywala błąd poziomowania. Oczywiście sam xenon możesz doprowadzić do oryginału aby wyeliminować błąd spalonej żarówki
mariuszolek Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 To że wymienisz lampę może nic nie dać w kwestii poziomowania nie wiadomo jaką usterkę wykrył sterownik, w pierwszej kolejności trzeba sprawdzić czemu wywala błąd poziomowania. Oczywiście sam xenon możesz doprowadzić do oryginału aby wyeliminować błąd spalonej żarówki No tak, ale skoro nie mogę się połączyć ze sterownikiem, jak mam to sprawdzić? Wcześniej błąd poziomowania nie wywalał, więc mniemam że to kwestia wtyczki której mechanik nie podłączył... W jaki sposób doprowadzić lampę do oryginału?
bin85 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Jakim sprzętem próbujesz się połączyć ? Co do lampy to nie wiem co w niej jest przerabiane na pierwszy rzut oka to ta przetwornica do wymiany na ori, druga lampa jaką ma przetwornice ?
mariuszolek Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 (edytowane) Jakim sprzętem próbujesz się połączyć ? Co do lampy to nie wiem co w niej jest przerabiane na pierwszy rzut oka to ta przetwornica do wymiany na ori, druga lampa jaką ma przetwornice ? Ja próbowałem kablem VAG KKL i opr. VAG-COM i polski VAG. Mechanik takim zielonym mini komputerkiem do sprawdzania błędów. Gość zna się na VAGu więc chyba to żaden szajs. Druga lampa jest z oryginalną przetwornicą. Widzę nowe przetwornice VALEO w okolicach 300zł, czyli w cenie używanej kompletnej lampy. Czy opłaca się kupować używkę? Edytowane 27 Lutego 2015 przez mariuszolek
bin85 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 VAG KKL powinien się połączyć, czy opłaca się kupować używkę to już zależy od Ciebie bo różnie można trafić, instalacja wewnętrzna samej lampy nie była przerabiana ? bo jak coś jest pomodzone to może lepiej kupić całą
mariuszolek Opublikowano 27 Lutego 2015 Autor Opublikowano 27 Lutego 2015 VAG KKL powinien się połączyć, czy opłaca się kupować używkę to już zależy od Ciebie bo różnie można trafić, instalacja wewnętrzna samej lampy nie była przerabiana ? bo jak coś jest pomodzone to może lepiej kupić całą Podłączyłem raz jeszcze swój kabel... I połączył się tym razem z regulacją reflektorów. Sterownik wywalił uszkodzenie obu silniczków (1534 i 1535). Skasowałem błędy i cóż, regulacja póki co działa Pozostaje zatem problem lewego ksenonu. Nie znam się na tym i nie wiem czy stwierdzę czy coś w środku było przerabiane. Muszę znaleźć w Łodzi kogoś kto się na tym zna, obejrzy i podpowie... Chyba że tutaj wrzucę zdjęcia. Może jest sens podmienić żarnik między lewym a prawym?
bin85 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Możesz podmienić wtedy będzie wiadomo że przetwornica uszkodzona
Fido Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) . Edytowane 5 Marca 2015 przez Fido
mariuszolek Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Wymieniłem akumulator bo był cienki i od nowości. Co prawda wyjechałem dopiero dwukrotnie po tej czynności, ale xenon świeci Mogło to być przyczyną dla której nie ori przetwornica wycinała żarnik? P.S. Mały offtopic... Mam światła ustawione na Skandynawię, włączają się od razu po uruchomieniu zapłonu. Mogę zmienić to VAGiem, tak żeby włączały się po uruchomieniu silnika? Wymieniłem akumulator bo był cienki i od nowości. Co prawda wyjechałem dopiero dwukrotnie po tej czynności, ale xenon świeci Mogło to być przyczyną dla której nie ori przetwornica wycinała żarnik? P.S. Mały offtopic... Mam światła ustawione na Skandynawię, włączają się od razu po uruchomieniu zapłonu. Mogę zmienić to VAGiem, tak żeby włączały się po uruchomieniu silnika? Tak więc to już oficjalne, przyczyną wyłączania się ksenonu był słaby akumulator. Problemy rozwiązane. Do zamknięcia Edytowane 5 Marca 2015 przez mariuszolek
Robero321 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Poważnie może tak być że aku słaby i xenon mryga ? qrcze tez mam średniawy aku ale nie pomyślał bym że od słabego aku podczas ruszania ze świateł mrugnie co jakiś czas xenon. Myślałem że to tylko przetwornica i nic innego. Ktoś tak miał jeszcze że po wymianie aku xenon przestał mrugać i mógł by to potwierdzić ?
mariuszolek Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Poważnie może tak być że aku słaby i xenon mryga ? qrcze tez mam średniawy aku ale nie pomyślał bym że od słabego aku podczas ruszania ze świateł mrugnie co jakiś czas xenon. Myślałem że to tylko przetwornica i nic innego. Ktoś tak miał jeszcze że po wymianie aku xenon przestał mrugać i mógł by to potwierdzić ? U mnie nie było mrugania, po prostu raz świecił raz nie. Potrafił włączyć się po przejechaniu jakiegoś dystansu, komunikat znikał z fisa. Pojechałem zupełnie w innych sprawach do mojego zaufanego magika i powiedział że jakby spadki napięcia... zignorowałem. Dopiero po wymiane aku przypomnialem sobie jego slowa. Mruganie xenonu to faktycznie inne objawy i pewnie inna przyczyna... Edytowane 6 Marca 2015 przez mariuszolek
black4 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Poważnie może tak być że aku słaby i xenon mryga ? qrcze tez mam średniawy aku ale nie pomyślał bym że od słabego aku podczas ruszania ze świateł mrugnie co jakiś czas xenon. Myślałem że to tylko przetwornica i nic innego. Ktoś tak miał jeszcze że po wymianie aku xenon przestał mrugać i mógł by to potwierdzić ? U mnie nie było mrugania, po prostu raz świecił raz nie. Potrafił włączyć się po przejechaniu jakiegoś dystansu, komunikat znikał z fisa. Pojechałem zupełnie w innych sprawach do mojego zaufanego magika i powiedział że jakby spadki napięcia... zignorowałem. Dopiero po wymiane aku przypomnialem sobie jego slowa. Mruganie xenonu to faktycznie inne objawy i pewnie inna przyczyna... Witajcie, Miałem podobne objawy. Najpierw ksenon mrugał a po czasie padł. Na desce wywalało błąd poziomowania. Okazało się, że przetwornice były do wymiany, Pozdrawiam!
mariuszolek Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Panowie, temat wrócił. Po wymianie akumulatora pierwszy raz ksenon zgasł dopiero po kilku dniach (wcześniej zdarzało się to codziennie). Gaśnie ale z o wiele mniejszą częstotliwością niż na starym aku. Czy coś nam to mówi? Panowie, temat wrócił. Po wymianie akumulatora pierwszy raz ksenon zgasł dopiero po kilku dniach (wcześniej zdarzało się to codziennie). Gaśnie ale z o wiele mniejszą częstotliwością niż na starym aku. Czy coś nam to mówi? Chciałbym rozwiązać problem... Xenon gaśnie, co prawda po wymianie aku znacznie znacznie rzadziej niż miało to miejsce. Co powinienem zrobić? Wymienić tą nieori przetwornicę na ori czy lepiej szukać kompletnej lampy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się