Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za co odpowaida bezpiecznik 23


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam Was, pytam ponieważ spotkałem się z trzema opisami tego bezpiecznika,

1 światła boczne/tylne lewe,

2 drzwi tył prawe, lewe,

3 drzwi strona pasażera,

Za co by nie odpowiadał to nie mam w tym miejscu styków pod bezpiecznik (jakby puste miejsce)

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

drzwi strona pasażera

Opublikowano

Czy na każde drzwi jest bezpiecznik

Opublikowano

nr 22 Przednie drzwi lewe i prawe 15A

nr 23 Tylne drzwi lewe i prawe 15A

Opublikowano (edytowane)

nr 22 Przednie drzwi lewe i prawe 15A

nr 23 Tylne drzwi lewe i prawe 15A

Więc tak, wyjęcie bezpiecznika 22 nic nie zmienia, nadal opuszczają mi się szyby, centralka zamyka, guziki podświetlają się, dopiero wyjęcie bezpiecznika od komfortu sprawia, że drzwi są martwe. Od czego w takim razie jest ten bezpiecznik tzn. za co odpowiada skoro wyjęcie go nic nie zmienia.

Dalej dlaczego nie mam bezpiecznika 23 a co za tym idzie prądu na tylne drzwi. Ma to związek z tym, że mam moduł komfortu AS chodź z tyłu korby? AS według info na forum obsługuje tylko 4 szyby w prądzie a nie jak w innych przypadkach oba warianty. Tutaj doszukiwać się braku prądu w tylnych drzwiach?

I jeszcze komunikat błędu mnie zastanawia. Brak komunikacji ze sterownikiem w tylnych prawych i lewych drzwiach. Czy to się próbuje komunikować z modułem w drzwiach którego nie ma z tyłu? Czy próbuje się komunikować mimo ich braku np. z zamkiem w drzwiach do którego idzie 7 kabli

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

zacznij od sprawdzenia kabli w gumach pomiędzy budą a drzwiami. Ja to robiłem tak i to jest pewny sposób: ściągasz tapicerkę drzwi odpinasz kostki z zamka, sterownika szyb, głośników itd, odczepiasz wszystkie ściski i zatrzaski żeby w drzwiach wiązka latała luźno. Odpinasz gumę od budy są tam takie zatrzaski łatwo schodzą. Wypinasz wtyczkę, trzyma ją standardowy zatrzask i wyciągasz wiązkę ile ci potrzeba z drzwi. Latasz kable które po tylu latach na 100% masz przerwane i składasz. Prąd będzie ciągle jeśli np masz 2 plusy przerwane i się stykają. Komunikat świadczy o tym że taki mały pomarańczowy kabelek się urwał właśnie w gumie. U mnie było to samo.

Opublikowano (edytowane)

Ja już to wszystko rozebrałem i w słupkach wtyczka która powinna doprowadzać prąd jest martwa, z prawej jak i z lewej strony, na przód prąd jest, na tył nie. Żaden plus a są tam na pewno 2 nie ma prądu


Ani ja ani znajomy u którego wszystko działa, nie mamy bezpiecznika 23 więc raczej wątpie żeby to było powodem braku prądu z tyłu

Edytowane przez ganjaq
Opublikowano

Przydałby się schemat, sam potrzebuję info co zasila bezpiecznik 23

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...