ganjaq Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Witam Was, pytam ponieważ spotkałem się z trzema opisami tego bezpiecznika, 1 światła boczne/tylne lewe, 2 drzwi tył prawe, lewe, 3 drzwi strona pasażera, Za co by nie odpowiadał to nie mam w tym miejscu styków pod bezpiecznik (jakby puste miejsce) Edytowane 28 Lutego 2015 przez ganjaq
Lukasz1988 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 nr 22 Przednie drzwi lewe i prawe 15A nr 23 Tylne drzwi lewe i prawe 15A
ganjaq Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) nr 22 Przednie drzwi lewe i prawe 15A nr 23 Tylne drzwi lewe i prawe 15A Więc tak, wyjęcie bezpiecznika 22 nic nie zmienia, nadal opuszczają mi się szyby, centralka zamyka, guziki podświetlają się, dopiero wyjęcie bezpiecznika od komfortu sprawia, że drzwi są martwe. Od czego w takim razie jest ten bezpiecznik tzn. za co odpowiada skoro wyjęcie go nic nie zmienia. Dalej dlaczego nie mam bezpiecznika 23 a co za tym idzie prądu na tylne drzwi. Ma to związek z tym, że mam moduł komfortu AS chodź z tyłu korby? AS według info na forum obsługuje tylko 4 szyby w prądzie a nie jak w innych przypadkach oba warianty. Tutaj doszukiwać się braku prądu w tylnych drzwiach? I jeszcze komunikat błędu mnie zastanawia. Brak komunikacji ze sterownikiem w tylnych prawych i lewych drzwiach. Czy to się próbuje komunikować z modułem w drzwiach którego nie ma z tyłu? Czy próbuje się komunikować mimo ich braku np. z zamkiem w drzwiach do którego idzie 7 kabli Edytowane 1 Marca 2015 przez ganjaq
Lukasz1988 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 zacznij od sprawdzenia kabli w gumach pomiędzy budą a drzwiami. Ja to robiłem tak i to jest pewny sposób: ściągasz tapicerkę drzwi odpinasz kostki z zamka, sterownika szyb, głośników itd, odczepiasz wszystkie ściski i zatrzaski żeby w drzwiach wiązka latała luźno. Odpinasz gumę od budy są tam takie zatrzaski łatwo schodzą. Wypinasz wtyczkę, trzyma ją standardowy zatrzask i wyciągasz wiązkę ile ci potrzeba z drzwi. Latasz kable które po tylu latach na 100% masz przerwane i składasz. Prąd będzie ciągle jeśli np masz 2 plusy przerwane i się stykają. Komunikat świadczy o tym że taki mały pomarańczowy kabelek się urwał właśnie w gumie. U mnie było to samo.
ganjaq Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Ja już to wszystko rozebrałem i w słupkach wtyczka która powinna doprowadzać prąd jest martwa, z prawej jak i z lewej strony, na przód prąd jest, na tył nie. Żaden plus a są tam na pewno 2 nie ma prądu Ani ja ani znajomy u którego wszystko działa, nie mamy bezpiecznika 23 więc raczej wątpie żeby to było powodem braku prądu z tyłu Edytowane 1 Marca 2015 przez ganjaq
erchi Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Przydałby się schemat, sam potrzebuję info co zasila bezpiecznik 23
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się