Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam TA w S4 i nie widze żadnego problemu z tym gwintem. Jeździ się jak na taczce? To mi sie chyba trafiła jakaś lipa. Nie dość że auto poszło w dół to nie straciło na komforcie :) Do sportu to sie nie nadaje ale do codziennej jazdy jak najbardziej.

Jak to mówią, każdy swoje chwali.

Jeśli się go skręci -40 czy -50 względem serii to jest jako tako ale bardziej - niski,miękki tapczan, podskakujący na nierównościach.

Jedzie się fajnie na równej drodze, nierowności słabo. Jest mięciutko,komfortowo, można zapomnieć, że jedzie się na gwincie i .... bum bo nierówność, bo miekki amortyzator nie zdążył ustabilizować rozbujanej budy. I zwalniamy do 50km/h na 90 bo droga nierówna. To jest ten niby komfort :grin:

Dobre zawieszenie to twarde i sztywne zawieszenie, pozwalające na obniżenie bez utraty pewności jazdy na nierównościach (nie ma mowy o bujaniu czy dobijaniu).

btw, mam Ta-Technix w B6 i Bilstein B12 Pro Kit w S3.

Opublikowano (edytowane)

To rozpętałem dyskusje :grin: Ogólnie zjeździłem gwintów mnóstwo. TA nie polecam nikomu prócz pozerów. Ogólnie Armi wytłumaczył komfort w TA na co mi zabrakło chęci. Tym bardziej bolączki tego gwintu wychodzą w autach pokroju S4 gdzie często daje się po garach. Oj co tu dalej komentować. Pojeździsz to sam wnioski wysnujesz. Z raz czy dwa przejedziesz się na spocie porządną taczką to moment załapiesz ;)

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Pewnie macie racje z tymi gwintami, nie wiem, nie znam sie.. :)

BTW fajne eSSSS, bezawaryjności życze

Opublikowano (edytowane)

Żeby nie było, że się nic nie dzieje. Naprawione wsteczne światło. Walnięty czujnik na skrzyni. GRUBE MODY :kox:

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem ile waży Twoje auto. Ja jeździłem avantem 2.5 tdi w quattro i była popelina straszna nawet w porównaniu do 10 letniego weiteca. Gdyby TA było takie super to nikt gwintów po 5 tyś by nie kupował, a te sprzedają się lepiej niż chińczyki z puszek po piwie.

wiem ze sa lepsze ale nie za taka cene wiec napij sie melisy koles

Po pierwsze się nie denerwuje po drugie nie jestem Twoim kolesiem więc zważaj sobie. Pisze to co pisze dla dobra właściciela tego S4 nie po to żeby komuś wytknąć błędy czy inny shit. Każdy niech jeździ na czym mu się podoba. Po prostu uważam, że zadbane S4 zasługuje na porządny zawias żeby wykorzystać jego potencjał. Nie ma po co się sprzeczać i szukać powodów do zaczepki. Zawsze było i zawsze będzie tak, że jeśli ktoś wychyli się i zwróci uwagę zamiast wkładać palca w d*pę to dostaje bęcki. EOT

zwazam ale uwazam ze mam cie w :piroman:

Edytowane przez PiterA4
Opublikowano (edytowane)

I wice wersa cwaniaczku

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Panowie, luzujcie gumy w majtkach. nie ma o co kruszyć kopi. Ernest napisal ze gwint ta-technix to rozwiazanie chwilowe i to jego brocha czy mu sie on wyleje za 200 km czy za 2000 km. Widzialem ale nie macalem (niestety) auto poprzednie fake S4 i bylo ladnie zadbane wiec nie ma co sie bac ze gosc zrypie ese.

EOT: bardzo mi sie podoba ta nowa rolka ;)

Opublikowano

Dziękuję za ten głos rozsądku ;)

Coś poszło nie tak....

eebb40d9fbaad0e5928c409a43d5b199.jpg

Opublikowano (edytowane)

Tzn w czym problem? Gleba ładna. Aż strach na nią patrzeć i na ten profil opony :wink:

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Tył Koza przód leży. Dopiero 3 amory wrzucone, więc jeszcze nawet niczego nie regulowałem ;)

A te kapcie mnie męczą i chyba wpadnie 225/35. Może przestanie tracić trakcję na 1. ;)

Opublikowano

To może już lepiej 225/40? No chyba, że masz super drogi. U mnie taki profil by nie przeszedł.

Opublikowano (edytowane)

Męczą mnie głównie przez profil 40. Czyli 225/40 to balon jeszcze większy ^^

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano (edytowane)

I zwalniamy do 50km/h na 90 bo droga nierówna. To jest ten niby komfort

a jeśli masz gwint beton to nie zwalniasz na nierównościach tylko prujesz te 90km/h? :mysli:

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Ten cały spór czy jest twardy czy miękki tyczy się odbojów, które są w TA bardzo twarde jak na serię ;)

Opublikowano

I zwalniamy do 50km/h na 90 bo droga nierówna. To jest ten niby komfort

a jeśli masz gwint beton to nie zwalniasz na nierównościach tylko prujesz te 90km/h? :mysli:

Jadę szybciej niż na miekkim bo twardy amortyzator nie pozwoli na dobijanie (oczywiście wszystko ma swoje granice).

W środku wytrzęsie ale będzie dobijać, na miękkim będzie komfortowo bujać i dobijać.

Opublikowano

Nawet mój s4 allroad się załapał :grin:

Opublikowano

Ten cały spór czy jest twardy czy miękki tyczy się odbojów, które są w TA bardzo twarde jak na serię ;)

z tego co ja zrozumiałem to w TA wychodzi na to że jest bardzo miękki, nie twardy :)

może ja coś źle zrozumiałem

Opublikowano

Z tego co u kumpla w s4 było to na pewno nie twardo. Jutro może uda mi się ruszyć z miejsca to się wypowiem jak to u mnie wygląda ;)

Opublikowano

Ja mam TA i jakoś się jeździ :)

fakt że nie ugięty to nie jest, jest miękki że nawet myślałem aby na tył chociaż wrzucić może springi twardsze, bo wsiada 3 osoby to siada, ale akurat wchodzi idealnie koło obok nadkola więc luz, czasem zawadzi o plastik przy skręcie jadąc z 3 osobami z tłu

Opublikowano

A żeby tak wysokośc w 1bv dało się regulować...

Ładnie eska gada:), koło średni mi sie widzi przy takiej glebie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...