Kowi87 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Wymieniał moze ktos tuleje amortyzatorów gwintowanych, zastanawia mnie czy można to zmienic, mam do naprawy tuleje w amortyzatorach KW i ciekawi mnie czy seryjne tuleje od fabrycznych amorów tam podejdą? Ktos miał z tym doczynienia? Koszt tulei do kw to 150zł/szt, wiadomo chciałbym to taniej ogarnąć chodzi o te elementy
Dev Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Trzeba poszukac podobnych i wprasowac. zaden problem.
Kowi87 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Opublikowano 3 Marca 2015 Poliuretan chyba wrzuce, teraz kwestia pomierzenia tych co siedza w aucie, no chyba że to uniwersalny wymiar jest
Robertuss Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Jak kupiłem swój używany gwint kw, to z tyłu wybita była jedna tuleja (napęd ośka), wprasowałem tuleję od seryjnego amorka
pablo15005 Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Jakie mieliscie objawy jezdzac autem z padajacymi tulejkami? bo mnie chyba tez to czeka...
Kowi87 Opublikowano 31 Marca 2015 Autor Opublikowano 31 Marca 2015 Objawow w zasadzie zadnych, ja zwyczajnie wyjmowalem amory przed zima do skrecenia gwintu
pablo15005 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 jak byście mieli jakieś info gdzie kupić poliuretan żeby wrzucić w te mocowania amorka byłbym wdzięczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się