spawmaker Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 Witam, co mozecie powiedziec o silnikach 2.0 20v? Awaryjnosc, spalanie itp.. Znalazlem pare ofert aut z taki wlasnie silnikiem i jestem ciekaw opinii. Z gory dziekuje za info. michal
Dev Opublikowano 11 Października 2008 Opublikowano 11 Października 2008 rozwiercony 1.8 do 2.0 tak samo bezawaryjny i trwały nie słyszałem zadnych skarg na jego temat
mystes Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Bezawaryjny Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu. Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla. Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej. Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc?? Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek. Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow. Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG. Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich .
ripper774 Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Silnik jest ok , jedyny mankament to padające cewki , trzeba najlepiej wymienić od razu 4 lub wozić na zapasie 1szt w razie czego,Spalanie miasto 9,5 , trasa 7,5 Przy dłuższej jeżdzie po autostradzie z prędkościami 160-180km/h spala wiecej oleju (dosmarowuje się) .
Dev Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Bezawaryjny Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu. Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla. Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej. Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc?? Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek. Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow. Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG. Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich . jak dałes sobie wcisnąć jakiegos grata to sie martw Kolega pytał o silnik a nie o resztę budy cewki padają fakt, ale w 1.8 jest to samo, taka przypadłość poczytajcie lepiej forum renault, tam dopiero jest cyrk z cewkami
spawmaker Opublikowano 12 Października 2008 Autor Opublikowano 12 Października 2008 Dziekuje za wypowiedzi
gregorypeck Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Mam A4 ALT od kilku miesiecy - jak dotąd bez problemów. Silnik raczej do spokojnej jazdy. Mankamentem jest dosc glosna praca jak na silnik benzynowy i dziwne wskazania poziomu oleju: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t36209.0.html;highlight=alt
szogun0 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Bezawaryjny Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu. Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla. Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej. Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc?? Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek. Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow. Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG. Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich . Przyznam ci rację. Kupiłeś samochód dobry, tylko z g...nym silnikiem. Trzeba było jednak wybrać 1.8T Co do ręcznego, to się nie wypowiem, bo jeżdżę w Polsce, i mam tam gdzie trzeba tą wajchę. Co do następnego, to proponuję ci, zostań przy audi, ale wybierz jakiś dobry silnik.
Gość gucio31 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 Ja mam A4 ALT juz trzy lata i wymienilem tylko jedna cewke (bo mi baran w servisie przy wymianie oleju zalal ja olejem) i zarowke oswietlenia rejestracji.
andreass211 Opublikowano 20 Października 2008 Opublikowano 20 Października 2008 witam mam tez alt rok i 8 miech i do tej pory termostat tylko niemam zednych problemów zobiłem ok 28tys no jak kupiłem to rozrzadzik oczywiscie
pisky Opublikowano 9 Listopada 2008 Opublikowano 9 Listopada 2008 cze, ja tez juz nim pomykam od ponad 2-och lat i jestem bardzo zadowolony. jezeli chodzi o komfort jazdy i wykonczenie to moge powiedziec ze jestem w 90% usatysfakcjonowany, jedyny mankament to brak tempomatu (-10%). silnik nie jest najmocniejsza strona tego modelu aczkolwiek powiem ze nie nazekam. jest to tylko jednostka 2.0, nie jakias z turbina i za wiele od niej wymagac nie mozna. 130KM daje rade ale czasami czuje sie niedosyt. moge smialo powiedziec ze przy takiej klasie przydalo by sie ze 150KM pod maska albo wiecej. ekonomika silnika zalezy rowniez od kierowcy, ja juz 2 razy zrobilem nim dystans UK - Polska i spalil 7-7,5 litra co daje bardzo dobry wynik, zwlaszcza se srednio jechalem 160-180km/h w obciazeniu. tak, przy dyzych predkosciach dosmarowywuje sie, wiec przed pozroza trzeba sie zaopatrzyc w dodatkowy olej. niestety, juz nie dlugo nim pojezdze. mam nadzieje ze z poczatkiem nowego roku przesiade sie na B7 Avant w 2 lub 2.5Tdi w automacie i wersji S. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się