Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] pytanie o silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

co mozecie powiedziec o silnikach 2.0 20v?

Awaryjnosc, spalanie itp.. Znalazlem pare ofert aut z taki wlasnie silnikiem i jestem ciekaw opinii.

Z gory dziekuje za info.

michal

Opublikowano

rozwiercony 1.8 do 2.0

tak samo bezawaryjny i trwały

nie słyszałem zadnych skarg na jego temat

Opublikowano

Bezawaryjny :polew:

Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu.

Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla.

Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej.

Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc??

Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek.

Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow.

Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG.

Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich :audi:.

Opublikowano

Silnik jest ok , jedyny mankament to padające cewki , trzeba najlepiej wymienić od razu 4 lub wozić na zapasie 1szt w razie czego,Spalanie miasto 9,5 , trasa 7,5 Przy dłuższej jeżdzie po autostradzie z prędkościami 160-180km/h spala wiecej oleju (dosmarowuje się) .

Opublikowano

Bezawaryjny :polew:

Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu.

Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla.

Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej.

Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc??

Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek.

Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow.

Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG.

Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich :audi:.

jak dałes sobie wcisnąć jakiegos grata to sie martw

Kolega pytał o silnik a nie o resztę budy

cewki padają fakt, ale w 1.8 jest to samo, taka przypadłość

poczytajcie lepiej forum renault, tam dopiero jest cyrk z cewkami

Opublikowano

Bezawaryjny :polew:

Posiadam auto jakies 6 miesiecy, i kosztowalo mnie juz troche - zarowno finansowo, jak i - ze tak to ujme - psychicznie. Gdy nawala kolejna rzecz w aucie, masz ochote sie poddac i je sprzedac, a tym samym pozbyc sie problemu.

Podroz do Polski z Manchesteru i powrot ok. 2400 mil = dolany litr oleju. Gdzies na forum (nie podam niestety linka) znalazlem info typu - "ten typ tak ma", choc nie powinien. Wspomne rowniez, ze jego praca pozostawia wiele do zyczenia - jego poziom glosnosci, porownywalny z silnikami diesla.

Spalanie na autostradzie udalo mi sie dobic do 35mpg, miasto 25mpg, czasem mniej.

Wnetrze auta w porownaniu do konkurencji na wysokim standardzie, niezle sie prezentuje. Jednakze bardzo malo miejsca z tylu. O zgrozo firma zaoszczedzila przy wykonaniu wersji z kierownica z prawej strony. Dzwignia hamulca recznego nie zostala przeniesiona na prawa strone, jak to ma miejsce w autach innych marek - ten problem Was nie dotyczy, ale zapewniam, bardzo upierdliwe jest uzywanie tej dzwigni, zwlaszcza ze posiadam podlokietnik, ktory utrudnia uzywanie hamlca przynajmniej dwukrotnie. Czym kierowana ta oszczednosc??

Silnik jest chyba najslabszym elementem tego auta, choc nie nalezy zapominac o elektronice. Wymienialem juz panel klimatronika, notoryczny problem z przepalajacymi sie zarowkami, slyszalem tez o problemach z imobilizerem, elektrycznym sterowaniem szyb, a takze lusterek.

Wczesniej poruszalem sie po Anglii Mercedesem C class - duzo mniej problemow.

Nastepne auto chyba nie bedzie pochodzilo z grupy VAG.

Wiem, ze zaraz zostane tutaj "obrzucony blotem", ale przyznajcie sami, ze czasami macie dosc swoich :audi:.

Przyznam ci rację. Kupiłeś samochód dobry, tylko z g...nym silnikiem.

Trzeba było jednak wybrać 1.8T ;)

Co do ręcznego, to się nie wypowiem, bo jeżdżę w Polsce, i mam tam gdzie trzeba tą wajchę.

Co do następnego, to proponuję ci, zostań przy audi, ale wybierz jakiś dobry silnik.

Opublikowano

Ja mam A4 ALT juz trzy lata i wymienilem tylko jedna cewke (bo mi baran w servisie przy wymianie oleju zalal ja olejem) i zarowke oswietlenia rejestracji.

Opublikowano

cze,

ja tez juz nim pomykam od ponad 2-och lat i jestem bardzo zadowolony. jezeli chodzi o komfort jazdy i wykonczenie to moge powiedziec ze jestem w 90% usatysfakcjonowany, jedyny mankament to brak tempomatu (-10%).

silnik nie jest najmocniejsza strona tego modelu aczkolwiek powiem ze nie nazekam. jest to tylko jednostka 2.0, nie jakias z turbina i za wiele od niej wymagac nie mozna. 130KM daje rade ale czasami czuje sie niedosyt. moge smialo powiedziec ze przy takiej klasie przydalo by sie ze 150KM pod maska albo wiecej. ekonomika silnika zalezy rowniez od kierowcy, ja juz 2 razy zrobilem nim dystans UK - Polska i spalil 7-7,5 litra co daje bardzo dobry wynik, zwlaszcza se srednio jechalem 160-180km/h w obciazeniu. tak, przy dyzych predkosciach dosmarowywuje sie, wiec przed pozroza trzeba sie zaopatrzyc w dodatkowy olej.

niestety, juz nie dlugo nim pojezdze. mam nadzieje ze z poczatkiem nowego roku przesiade sie na B7 Avant w 2 lub 2.5Tdi w automacie i wersji S.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...